Kuinka sotkuista teillä on silloin kun on kaikkein sotkuisinta? Tunnustuksia!
Tähän ketjuun ei kaivata kauhistelijoita eikä saarnaajia. Te voitte mennä lukemaan vaikka tätä: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/onko-kotisi-kaaoksessa-ala-huoli-si…
Meillä on melkein aina sotkuista ja koko koti oikeastaan vähän ällöttävä. Käytettyjä vaatteita ja astioita hujan hajan, pölyä ja kissankarvoja joka puolella. Tavaroita on lattioilla ja pöydillä. Meillä on varmaan myös aika tunkkaista.
Vessan lavuaari ja taso on tahmainen roiskuneesta kosmetiikasta ja siinä on kasoissa tyhjiä purkkeja, pakkauksia ja tuubeja.
Kommentit (44)
En osaa laittaa tavaroita paikoilleen meillä on myyös liisn vähän säilytystilaa. Olenkin karsinut paljon tavaraa eli yksi pienikin vaatehuone sekä kodinhoitohuone pelastaisivat tilanteen. Olen luonteeltani ehkä vähän boheemi ja laiska. Jos mieleni tekee lukea kirjaa, en pysty sivuuttamaan sitä tunnetta siivotakseni.
Eniten ehkä ärsyttää vessat, kun ne pitäisi pestä käytännössä joka päivä. Jotenkin vain pojat onnistuvat pissaamaan vähän ohi, lasten jäljiltä on hammastahnaroiskeita lattioilla ja lavuaarissa. Olen huolimaton ja sottaan paljon vahingossa laittaessani ruokaa. Jotenkin sen ruoan laittaminen itsessään on jo niin iso ponnistus, että keittiön siivoaminen sen jälkeen jää.
Ihastuttavaa.
Muistan miten mukavaa oli puhdistaa poikamiesboxia.
Vihaan tiskaamista ja tiskikonetta ei ole, joten lähes aina on likaisia haisevia tiskejä tiskipöydällä. Joskus kaikki astiat on likaisina, sitten vasta tiskaan.
Vihaan myös imuroimista enkä jaksa tehdä sitä joka viikko, joten muutama pölypallero pyörii usein nurkissa. Koiran leluja ja luita on yleensä lattialla. Pyykit kuivumassa (tai en ole vain jaksanut viikata kaappiin). Astioita ja muita random tavaroita kuten papereita, kynsilakkoja, keittiön ruokapöydällä ja olohuoneen sohvapöydällä.
Tällästä mulla yleensä.
Kuinka paljon sulla olikaan lapsia ja lemmikkieläimiä?