Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuorsaaminen!"#%¤&#"

Vierailija
10.01.2019 |

Help! Tämä alkaa olla sietämätön ongelma :( Mies kuorsaa ja minä en nuku, siinä se! Olemme olleet yhdessä vähän vajaa vuoden, ja meillä on kaikki tosi hyvin. Mutta nyt vaan tuli melkein hermoromahdus siitä että en enää jaksa/pysty olla kun en nuku tarpeeksi :( Olen hyvin surullinen. Itse olen herkkänukkumaan. Käytän korvatulppia niin että korvat on kipeät. Mitä helvettiä tässä voi tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA muhkea tyyny auttoi täällä

Vierailija
2/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama ongelma. Ainoa ratkaisu on meillä korvatulpat tai nukkuminen eri huoneissa. Korvatulpatkaan ei auta, jos mies ehtii nukahtaa ennen minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies lääkäriin

Vierailija
4/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua eri huoneissa. Meillä käytössä varsinkin silloin, jos minulla on aikainen herätys. Usko pois, parisuhde voi paljon paremmin, vaikka toisten mielestä pariskunnan "kuuluu" nukkua vierekkäin.

Vierailija
5/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään haluaisi nukkua eri huoneissa, ei kai muu auta :(

Vierailija
6/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mies lääkäriin

Lääkäri ei tee mitään, ellei kyse ole uniapneasta. Samaten mitkään suihkeet tai muut taikajauheet ei ole täällä auttaneet.

Vierailija
7/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sänky tai tyyny saattaa auttaa. Meillä aiheutti ainakin sen, että itse nukun sikeämmin - jopa siihen pisteeseen että nyt kuorsaan kilpaa miehen kanssa.

Vierailija
8/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä sellaiset muovailtavat silikoni korvatulpat, ne on tosi hyvät, kannattaa kokeilla. Blokkaa äänet paljon tehokkaammin kuin vaahtomuovitulpat, eikä niitä tungeta korvan sisälle, joten eivät satu.

Vierailija
9/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kaikki korvatulpat sekä vastamelukuulokkeet olen kokeillut..

ap

Vierailija
10/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
11/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö. Korvatulpat JA vastamelukuulokkeet. Ei auttanut. Vasta, kun laitoin jotain musiikkia soimaan hiljaa, kuorsaus katosi. Olen mies. Kysymys kaikille onglman kanssa painiville. Mitkä ovat parhaat korvatulpat? Edellä mainitut silikonit? Muita? Itselläni 3M 3pisteen tulpat, jotka sitten viruvat huonoiksi.

Vierailija
12/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla käytössä sellaiset muovailtavat silikoni korvatulpat, ne on tosi hyvät, kannattaa kokeilla. Blokkaa äänet paljon tehokkaammin kuin vaahtomuovitulpat, eikä niitä tungeta korvan sisälle, joten eivät satu.

Mä yritin niitä, mutta ei pitänyt ääntä yhtään. Ihan hyvin kuuli kaiken niiden läpi.

Vierailija
13/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin kans seota kun kuuntelin miehen kuorsausta ja univelat kasvoi helvetilliseksi. Useat yöt nukuin eri huoneessa josta mies kiukustui joka kerta että kuuluu nukkua yhdessä. MUTTA mitä jos toinen nukkuu sikeästi ja toinen valvoo sitä dinosauruksen kuorsausta kuunnellen! Siinä metelissä ei olisi kuurokaan nukkunut.

Muutuin tosi herkkäuniseksi kun joudun aloittamaan korvatulppien käytön. Nyt en pysty enää edes yksinäni nukkumaan ilman niitä kun ihan pienetkin äänet häiritsee.

Vierailija
14/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mies lääkäriin

Lääkäri ei tee mitään, ellei kyse ole uniapneasta. Samaten mitkään suihkeet tai muut taikajauheet ei ole täällä auttaneet.

Onko kuorsauskiskoa kokeiltu?

Vierailija
15/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kuorsausäänestä tuntuu tulevan myös "jyrinänä" patjaa pitkin. Meillä on siis yhtenäinen petari. Ehkä erilliset petarit katkaisisi sen patjaa pitkin vyöryvän ääniaallon.

Vierailija
16/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin niitä, mutta ei pitänyt ääntä yhtään. Ihan hyvin kuuli kaiken niiden läpi.

Sama kokemus täällä noista silikonitulpista. Tuntui, että ne melkein vain johtivat korvaan enemmän ääntä, tai eivät ainakaan vaimentaneet yhtään mitään. Jopa koiran hiljainen tassuttelu muovimatolla kuului niiden läpi.

Vierailija
17/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eristävätkö ääntä, vettä ainakin. Putkikorva lapsellani oli mittojen mukaan tehdyt tulpat uidessa. Enkä tiedä pystyisikö niillä nukkumaan esim.kyljellään.

Jos on mahdollisuus nukkua toisessa huoneessa niin ehdottomasti paras ratkaisu, tosi kuorsaus kyllä kuuluu seinien läpikin.

Vierailija
18/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat korvatulpat ovat apteekista löytyvät, olisivatkohan olleet bison merkkiset.

Keltaisia, muovipussissa, muutaman kymmenen satsi.

Ne pitää vain osata pyöritellä lieriöksi ja tunkea tarpeeksi syvälle korvakäytävään.

Voivat aluksi kipeyttää korvia, mutta muutamassa yössä niiden käyttöön tottuu, enkä enää osaa nukkua ilman niitä hiljaisessakaan ympäristössä.

Vierailija
19/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus täällä noista silikonitulpista. Tuntui, että ne melkein vain johtivat korvaan enemmän ääntä, tai eivät ainakaan vaimentaneet yhtään mitään. Jopa koiran hiljainen tassuttelu muovimatolla kuului niiden läpi.

Niiden asennus on taktiikkalaji, mä lämmitän niitä eka yksi kerrallaan kämmenten välissä, niin että notkistuvat, ja sitten se tulppa liisteröidään tiiviisti korvakäytävän suulle, niin että on joka puolelta kuunnolla "kiinni". Ei kuulu mitään. Annoin parin ystävälleni, jolla oli sama ongelma, ja hän sanoi, että ne pelastivat hänen avioliittonsa.. Mutta tuo paikalleenlaittaminen ei tosiaan välttämättä heti mene niinkuin strömsössä.

20/26 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kuorsauskiskot käytössä. Ei lopeta kuorsaamista kokonaan mutta vähentää huomattavasti. Korvatulpat itselläni käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi