Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En hyväksy miehen somekäytöstä, mitä mieltä?

10.01.2019 |

Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(
Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂
Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Itsepä olet helmesi valinnut.

Vierailija
2/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mee säkin sit tykkäileen rantaleijonien kuvista ja katso miten reagoi? Onkohan tääkin sadas kerta ku joku tekee tästä aiheesta avauksen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaihtoehtoja sinulla oman käsityksesi mukaan on?

Vierailija
4/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan kaikille parempi jos tykkäis teitä tuplasti vanhempien mummojen kuvista joissa tekohampaat on pois suusta.

Vierailija
5/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi erota jos tuntuu huonolta.

Vierailija
6/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tämä sama renkututus. Valitse paremmin jos häiritsee. Minäkään en hyväksyvnalkutusts ja kaikki saavatkin lähteä heti kun se alkaa.

Vierailija
7/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mee säkin sit tykkäileen rantaleijonien kuvista ja katso miten reagoi? Onkohan tääkin sadas kerta ku joku tekee tästä aiheesta avauksen.  

Tämä sama tyhmä neuvo tulee aina tämäntyylisiin aloituksiin. Joku mieskö tämän kirjoittaa? Harva nainen saa yhtään mitään joidenkin rantaleijonakuvien katselusta, itseäni lähinnä ällöttää, saati että tykkäilisin jostain sellaisesta julkisesti. Hyi.

Ohis

Vierailija
8/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei arvosta sua, mut sinä hänet olet halunnut.

Vierailija
9/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Mies sanoo, että kyttään, ja suuttuu, kun yritän kertoa etten hyväksy kun hän tykkäilee kymmenien meitä puolet nuorempien tyttöjen vähäpukeisista kuvista somessa. Itse koen oloni petetyksi, kun tuntuu että miehen naismaku on varsin erilainen kuin itse olen, silikonia ja täytettyjä huulia. Ja vielä julkisesti hivelee näiden tyttöjen itsetuntoa, jotta kaikki kaveritkin näkee ettei oma vaimo oo mitään :(

Itse kun en postaile mitään perseenkuvia someen, ja jos laittaisin tulis varmaan hirveä huuto 😂

Onko tää nyt ihan tavallista ja nykyaikaa vai eikö tuo ukko vaan arvosta mua? Mitä ootte naiset mieltä?

Mikä on kysymys?

Ai että mitä mieltä me täällä ollaan siitä että sinä et hyväksy miehen käytöstä, vain mitä mieltä olemme miehen käytöksestä?

Vierailija
10/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehellä on ongelmia mielenterveyden kanssa. Voisitko ap hakea miehen holhouksenalaiseksi ja laittaa netinkäytölle rajat? Älypuhelin pois ja tietokoneelle vain administerin eli sinun asettamille sallimille sivuille.

Miestä on suojeltava itseltään.

11/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelua toivoin aiheesta... saa kommentoida niin minun tai miehen näkökulmasta tai vaikka kertoa miten itse vastaavan kokisi.

Ja pahoittelut jos jotakin häiritsee samoista aiheista kirjoittaminen, itse kun palailen palstalle semmoisen 14v tauon jälkeen ei voi aivan olla kärryillä mistä täällä on puhuttu 😅 ja joku pahoittaa mielensä myös vanhojen ketjujen nostamisesta niin päätin sit tehdä uuden.

Vierailija
12/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama tyhmä neuvo tulee aina tämäntyylisiin aloituksiin. Joku mieskö tämän kirjoittaa? Harva nainen saa yhtään mitään joidenkin rantaleijonakuvien katselusta, itseäni lähinnä ällöttää, saati että tykkäilisin jostain sellaisesta julkisesti. Hyi.

Ohis

mutta mies saa, miksi nainen määrittele tässä mikä on oikein?

Vierailija
13/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis somen tarkoitushan on näyttää alapeukkua tai vihaista naamaa muiden kuville, ettei joku loukkaannu, kun tykkää toisten kuvista.

Mitäpä jos aluksi hankkisit vaikka itsetunnon. En viettäisi hetkeäkään sellaisen ihmisen seurassa, jonka mielestä joku toisten somekuvien tykkääminen on itseltä pois.

14/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta hyvä nainen

Tähän ei kiitos ole tarvetta, tykkään kroppani olevan ihan sopiva ja normaalipainoinen 😁

Vierailija
15/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että miehellä on ongelmia mielenterveyden kanssa. Voisitko ap hakea miehen holhouksenalaiseksi ja laittaa netinkäytölle rajat? Älypuhelin pois ja tietokoneelle vain administerin eli sinun asettamille sallimille sivuille.

Narsismista ei parane. Tuo on miesten yleisin alistamisen muoto ”rakastamalleen naiselle” - latistaa itsetunto. Usein ovat itse betamiehiä. Esineellistämistä, epäsuoraa arvostelemista. Jätä. Tuon käytöksiset miehet eivät parane, tilanne pahenee. Rakastaa he eivät osaa lainkaan.

Vierailija
16/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Keskustelua toivoin aiheesta... saa kommentoida niin minun tai miehen näkökulmasta tai vaikka kertoa miten itse vastaavan kokisi.

Ja pahoittelut jos jotakin häiritsee samoista aiheista kirjoittaminen, itse kun palailen palstalle semmoisen 14v tauon jälkeen ei voi aivan olla kärryillä mistä täällä on puhuttu 😅 ja joku pahoittaa mielensä myös vanhojen ketjujen nostamisesta niin päätin sit tehdä uuden.

Minun kommenttini eli kysymykseni oli: Mitä vaihtoehtoja sinulla on? Oletko valmis eroamaan tuon takia?

Vierailija
17/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismista ei parane. Tuo on miesten yleisin alistamisen muoto ”rakastamalleen naiselle” - latistaa itsetunto. Usein ovat itse betamiehiä. Esineellistämistä, epäsuoraa arvostelemista. Jätä. Tuon käytöksiset miehet eivät parane, tilanne pahenee. Rakastaa he eivät osaa lainkaan.

Olet väärässä ja yleistätä.

Vierailija
18/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä26063 kirjoitti:

Minun kommenttini eli kysymykseni oli: Mitä vaihtoehtoja sinulla on? Oletko valmis eroamaan tuon takia?

Tuo on fyyisesn väkivallan ohella suurin mahdollinen henkisen väkivallan muoto. ”Valmis eroamaan?”

Ap on jo alistettu kuvittelemaan käytöstä normaaliksi. Kaikki tiedot salaisiksi ja ero - heti.

Vierailija
19/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi hyvällä etenkään jos olisin kertonut miehelle että käytös loukkaa. Ihan todella junttia ja noloa. Uskon että voi usein olla myös vallankäyttöä kumppania kohtaan. Ero tulisi jos käytös ei muuttuisi.

N35 - 10 v. onnellisessa parisuhteessa

20/152 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä26063 kirjoitti:

No, ajattelisin niin että asiasta tulisi pystyä keskustelemaan ilman että toinen hiiltyy nollasta sataan heti kun sen ottaa puheeksi.... eroaminen tuntuu nykyään olevan ihmisille pikkujuttu ja puolisoa vaihdetaan kuin sukkia. En hae mitään äkkipikaista ratkaisua, haluan vain kuulla mitä muut ihmiset ajattelee tai miten muut on tällaisen ehkä ratkaisseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan