Amerikassa 14 vuotta koomassa ollut nainen synnytti, poliisi tutkii
miehet on sairaita olentoja, ei voi taaskaan muuta todeta.
Kommentit (60)
Hän ei ole koomassa. Yrittäkää nyt tajuta. Koomassa oleva ei vaikeroi synnytyksen takia, koska ei tunne kipua.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle miehenä ole ongelma myöntää että miehet kautta historian on tehneet todella järkyttäviä hirmutekoja.
Esimerkkinä sota tai joku hätätilanne, jossa varmasti miesten sairaimmat puolet tulevat esiin, kun pimeys laskeutuu.
Jos olisin nainen niin en kyllä luottaisi miehiin (poikkeuksena isät ja ehkä aviomiehet) yhtään.
Koskaan ei voi tietää mitä ajatuksia pedon pään sisällä lymyilee.
Miksihän tämän myöntäminen miehille on niin vaikeaa tässäkin ketjussa?
Kiitos.
Olen luottanut kyllä miehiin, mutta kun luen tällaisia uutisia, mun tekee mieli sulkeutua ja olla menemättä parisuhteeseen. :(
Vierailija kirjoitti:
Eikös Almodovarilla ole elokuva tämän tyyppisestä tapauksesta?
Tarantinolla Kill Bill.
Siinä halvaantunutta myydään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Almodovarilla ole elokuva tämän tyyppisestä tapauksesta?
Tarantinolla Kill Bill.
Siinä halvaantunutta myydään.
Totta, siinä toinen elokuva "aiheesta"! Toivottavasti tämänkin tapauksen uhri päättää herätä ja käy kostotoimiin.
Aivokuollut ihminen on kuollut. Hänen aivonsa ovat kuolleet ja esim. Suomessa tällaisen ihmisen elimet voidaan ottaa pois ja luovuttaa tarvitsevalle. Aivokuolleen elimistöä voidaan pitää keinotekoisesti " elossa", mutta meillä niin ei tehdä muuta kuin tarpeellisen ajan. Eli siihen asti, kun mahdollisesti luovutettavat elimet voidaan irrottaa. Kooma on syvä tajuttomuuden tila. Silloin ihminen ei tiedä eikä tunne mitään. Häntä ei ole mahdollista saada reagoimaan minkäänlaisen kivun avulla. Useimmiten tällainen ihminen ei pysty hengittämään vaan on hengityskoneessa. Vegetatiivessa tilassa ihminen ei tiedosta ympäristöään eikä kommunikoi. Hän kuitenkin yleensä hengittää itse, nielemisrefleksi on olemassa ja hän esim. yskii. Hän voi myös itkeä ja nauraa. Tämä lapsen saanut nainen oli vegetatiivisessa tilassa, joten hän reagoi synnytyskipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet on sairaita olentoja, ei voi taaskaan muuta todeta.
Olet samaa sarjaa äärioikeistolaisten öyhöttäjien kanssa.
Kun yksi tekee rikoksen, niin kaikki saman sukupuolen/rodun/uskonnon edustajat on totta kai rikollisia myös.
Ihan voin näin kyseisen sukupuolen edustajana kertoa, ettei todellakaan kiinnosta koomapotilaiden kanssa seksuaaliset toimet ja olen satavarma, että valtaosa miehistä on kanssani samaa mieltä.
Kuule pikku hipsteri, mitä jos uhrautuisit jossain muualla.
Tässä on vähän vakavemmista asioista kyse kuin sinun mielenpahotuksesta.
En ymmärrä miten tässä uhrauduttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmassa ketjussa epäiltiin, että tuo nainen ja miksei moni muukin potilas olisi synnyttänyt jo aiemmin, ja nämä syntyvät lapset myydään. Itse veikkaan samaa. Tätä tapahtuu yhä Latinalaisessa Amerikassa, että laitoksissa olevia r-iskataan ja lapsia myydään adoptiotoimistoille.
"Hyvä" business, jos ekaksi rahastetaan naisten raiskauksilla ja sitten vielä myydään syntyneet babyt.
Miten tämä synnytys on tapahtunut? Siis se ulos työntäminen?
Epäilen että raiskaaja on joku omainen/vierailija. Tai sitten se puljun johtaja joka erosi.
Niin. Tai hoitaja tai kuka vaan. Toiv selviää ja saa rangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen keho on viisas ja osaa toimia oikein. Omalla työskentelyllään ihminen monesti toimii kehoaan vastaan, vaikka keho osaisi useasti toimia "järkiaivoa" viisaammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmassa ketjussa epäiltiin, että tuo nainen ja miksei moni muukin potilas olisi synnyttänyt jo aiemmin, ja nämä syntyvät lapset myydään. Itse veikkaan samaa. Tätä tapahtuu yhä Latinalaisessa Amerikassa, että laitoksissa olevia r-iskataan ja lapsia myydään adoptiotoimistoille.
"Hyvä" business, jos ekaksi rahastetaan naisten raiskauksilla ja sitten vielä myydään syntyneet babyt.
Eikä pidä unohtaa, että omaiset vieläpä maksaa tästä "hoidosta".
Onko mitään toivoa, että tämä nainen poistuisi joku päivä vegetatiivisesta tilasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä pidä unohtaa, että omaiset vieläpä maksaa tästä "hoidosta".
Kolminkertainen tili. Ei huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen keho on viisas ja osaa toimia oikein. Omalla työskentelyllään ihminen monesti toimii kehoaan vastaan, vaikka keho osaisi useasti toimia "järkiaivoa" viisaammin.
Eli siis supistukset työntävät lapsen ulos
Tuo lapsentekobisnes minullekin tuli mieleen. Sen varjolla esim. Kolumbiassa rikolliset ryhmät " vuokraavat kohtuja." Tanskalaiset vauvan haluavat antavat heille spermaa, jolla muka hedelmöitetään kolumbialainen nuori nainen. Tanskalaiset sitten lähettävät tälle " odottavalle" nuorelle naiselle rahaa elinkustannuksiin. Takaisin päin valokuvia mahasta ja uä-kuvia lähetetään Tanskaan. Aina kuitenkin käy niin, että nainen saa myöhäisen keskenmenon mopotapaturmassa tai muuten menettää sen vauvan sairauskohtauksessa. Ja sama meno jatkuu, sama n. 45- vuotias tanskalainen pariskunta jatkaa , menee taas Kolumbiaan vuokraamaan kohtua, jos tällä kertaa onnistuisi se vauva. Ja rahantulo jatkuu ja haamuraskaudet alkavat rahanlypsämisen. Epäilen tässä juuri vauva-bisnestä, siis rikolliset asialla.
Breaking news: Naapuripedin setä vaan teeskentelee olevansa koomassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole koomassa. Yrittäkää nyt tajuta. Koomassa oleva ei vaikeroi synnytyksen takia, koska ei tunne kipua.
Jossain sanottiin, että hän nimen omaan tuntee kipua eli ei ole koomassa.
Ja kuinka moni tapaus jää pimentoon. Ihmettelen kuinka joku vierailija uskaltaisi tehdä tuota , jos joku sattuisi tulemaan huoneeseen. Amerikassa varmaan on kamerakin huoneissa, koska Suomessakin on monessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies37v kirjoitti:
Meidän miesten syyhän tuokin on, kun tuo nainen on tullut raskaaksi ja nainen aina on viaton uhri. Ties millä tavoilla tuokin nainen on jotain miestä kanssaan sänkyyn vietellyt ja vaikka millä keinoilla hänet pakottanut isäksi, mutta teidän naisten mielestä hän on itse täysin viaton ja mies on ollut hirviömäinen rais-kaa-ja.
No tottakai se on uhri! Koomassa makaava saattaa kokea esim muiden läsnäolon, mutta ei pysty mitenkään estämään ketään!!
Ja tuo nainen on ollu nuori tyttö koomaan joutuessaan, että on saattanut olla jopa neitsyt.
Kukaan ei ansaitse tuollaista, ei kukaan.
Muistahan myös että myös sinä (oletan että olet mies) oisit voinut joutua tuollaisen kohteeksi, mikäli olisit ollut koomassa. Sulla vois olla esim tauteja ja sisäisiä vaurioita, voi olla että ulosteenpidätyskyky olisi mennyt.
No olisi vain sanonut sille "rais-kaa-jal-le" yksinkertaisesti, että "Ei, minä en halua seksiä", niin sitä ei olisi sitten tapahtunut sitä niinsanottua "rais-ka-us-ta".
Eli Trumpin kannattajat ovat käyneet r•aiskaamassa. Hakevatko Persujen jäsenyyttä?