Missä iässä nainen on kauneimmillaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ylläolevista.
Olet väärässä. Lapsia ei lasketa naisiksi, koska he ovat vielä pahasti keskenkasvuisia.
Joskus ne naisetkin olivat lapsia.
Olen 30vuotias nainen ja paljon tyytyväisempi ulkonäkööni nyt kuin vaikkapa joskus 20-26 ikävuoden välillä. Ryppyjäkään ei ole ainuttakaan vielä ilmaantunut. En tiedä, onko niillä yleensä tapana vielä tässä iässä tullakaan, mutta moni on sanonut että 30vuotiaana on jo tullu.
Ja vaikka tulisikin, niin se on osa elämää. Elämään kuuluva luonnollinen asia. En käytä mitään ennaltaehkäiseviä voiteita, kun rypyt tulee niin antaa tulla.
En tajua, miksi naisissa ihannoidaan nuoruutta niin paljon. Olen nähnyt lukuisia 30-50v naisia, jotka todellakin ovat kauniita! Näitä naisia on mm. kaveripiirissäni. Ovat kauniita ilman meikkiäkin.
Minua ei haittaa, vaikka monet miehet tuntuvat tykkäävän nuorista ja heidän mielestään jo minunkin ikäinen on muka ikäloppu. Siinäpä tykkäävät! Ei minun elämäni ole miehistä kiinni. Parempi vain kun eivät kuolaakaan mun perään, saapahan olla rauhassa :D
Muistan kun parikymppisenä moni vanha mies yritti lähennellä ja puhuivat pervoja. Hyi vitt... !! Eipä tartte niinkään tässä iässä enään moista p...skaa kuunnella miehiltä. Niin kuin sitä olisi ollut jokin kävelevä lihakimpale vain. Todella kuvottavaa ja oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Esim mun aiti oli kauneimmillaan joskus 30-40v.kaikilla se ei oo,niin vaan joillain on selkeesti esim 20 ja 25 jalkee alkaa alamako,haha sori
En tiedä mitä sorittelemista tuossa on, kun ihminen on kuitenkin niiiin pienen hetken elämästään ulkonäöllisesti henkilökohtaisella huipullaan, että olisi suurta typeryyttä roikuskella siinä tai edes miettiä asiaa juurikaan.
Jos ihminen elää vaikkapa 85 vuotta, niin joku 5-10 vuotta siitä on niin pieni aika, ettei sen varaan kannata rakentaa oikein mitään.
Fiksut toki myy seksipalveluita tuossa kohtaa rikkaille japseille, arabeille ja venäläisille, mutta harva on edes huipulla ollessaan niin hyvännäköinen, ja niistäkin vielä harvempi henkisesti tarpeeksi vahva ottaakseen hyödyn irti.
16-20-vuotiaana näytin vielä täysin teinipissikseltä. 20-25-vuotiaana vasta hain tyyliäni. 25-30-vuotiaana aloin näyttää aikuiselta naiselta ja olin kaunis. Nyt 35-vuotiaana alkaa jo olla ensimmäiset iän merkit niin selkeitä, että koen kauneimpien vuosien jääneen taakse. Voi olla, että 10 vuoden päästä harmittelen, että koin näin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli ainakin teini-iässä aika pyöreät kasvot. Osa varmaan pitää pyöreitä kasvoja viehättävinä ja naisellisena. Itse ainakin tykkään ulkonäöstäni huomattavasti enemmän nyt kun omat yksilölliset kasvonpiirteet erottuvat selkeämmin. Toki se kuka näyttää parhaimmalta missäkin iässä riippuu myös henkilöstä, elämäntavoista, olosuhteista yms.
N25
Samoin. En tosiaan ollut 17-vuotiaana "ulkonäköni huipulla", niin kuin joskus tuosta iästä väitetään. Vasta myöhemmin kasvot tulivat esiin paremmin ja toki myös tyyli on parantunut. Teininä piti vielä kaikkia vaatteita jotka oli kivoja, mutta eivät sopineet yhtään vartalolle tai värit olivat vääriä, vasta kokemuksen myötä on oppinut mikä näyttää hyvältä itsellä.
Siinä iässä, kun uskaltaa ja osaa nauttia. Ja saada toisenkin nauttimaan.
Osa naisista ei koskaan ole tuossa iässä. Nuorena ja nättinä ollaan kuollut lahna, vanhana näytetään siltä. Mitään ei ole opittu eikä haluta kokeilla.
M56
102 vuotiaana. Kuka ihme jaksaa tehdä tämän saman aloituksen tasaisin välein uudelleen ja uudelleen? Ja mitä ihmettä mahtaa sillä hakea?
harva on edes huipulla ollessaan niin hyvännäköinen, ja niistäkin vielä harvempi henkisesti tarpeeksi vahva ottaakseen hyödyn irti.
-öööh, tiedän kyllä rumiakin jotka myy esim. suomalaisille jopa köyhille miehille, jotka maksaa. :'D
Enkä usko et seksin myyminen ja henkinen vahvuus liittyy yhteen oikeestaan.
Plus tiedän myös kolme ja nelikymppisiiki naisii, jotka ei oo kauniita eikä hyväkroppasia ja ne myy seksiä ja saa siitä rahaa. :D
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias on vielä lapsi. Itselläni oli tuon ikäisenä vielä finnejä ja pituutta melkein 5 cm vähemmän kuin aikuisena.
Oi kumpa ne finnit olisikin jääneetkin vaan sinne teini-ikään. Joka kuukausi hormonikierron tietyssä vaiheessa finniä puskee naamaan.
En äänestänyt. Kauneus ei ole vain tietyn ikäisenä. Sitä on kaunis tai ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
harva on edes huipulla ollessaan niin hyvännäköinen, ja niistäkin vielä harvempi henkisesti tarpeeksi vahva ottaakseen hyödyn irti.
-öööh, tiedän kyllä rumiakin jotka myy esim. suomalaisille jopa köyhille miehille, jotka maksaa. :'D
Enkä usko et seksin myyminen ja henkinen vahvuus liittyy yhteen oikeestaan.
Plus tiedän myös kolme ja nelikymppisiiki naisii, jotka ei oo kauniita eikä hyväkroppasia ja ne myy seksiä ja saa siitä rahaa. :D
Tarkoitinkin sellaisia tapauksia, joista voi tienata vuorokaudessa suomalaisen keskivuosiansion, en mitään perus prostituutiota.
Ääriesimerkki ja hyvin marginaalista toki, mutta niitä harvoja tapoja miten hyvän ulkonäön huippuhetket voi pistää poikimaan ilman, että se vaikuttaa elämään negatiivisesti (kuten julkisuus malleilla ym.).
Vaatii minusta hyvinkin paljon henkistä vahvuutta ja rohkeutta toteuttaa moinen jos tilaisuus tulee, väittäisin ettei kovin monestakaan loppupeleissä tuollaiseen olisi.
Täytyy osata ajatella kylmästi hyötysuhdetta ja pistää tunteilut sivuun.
Nii.ma,ite en esim tal hetkella harkitsiskaa prostituutiota,vaikka oon joiltai osin vahva ihminen.jotkut esim on prostituoitui,ja kayttaa alkoo ittensa laakitsemisee ja se tulkitaa vahvuudeks.no joo jos oikeen ettii nii voi varmasti loytaa,itellensa esim puolisokski varakkaan miehen,ei se mitaan harvinaista oo.ja niillaki rumiiki naosia vaimoina jotka todellaki kayttaa niiden rahoja:D
Vierailija kirjoitti:
Evoluution kannalta 17-vuotias.
Ei pidä paikkaansa, sillä olen jo ohittanut tuon iän. Pakko miinustaa.
Esim mun aiti oli kauneimmillaan joskus 30-40v.kaikilla se ei oo,niin vaan joillain on selkeesti esim 20 ja 25 jalkee alkaa alamako,haha sori