Missä iässä nainen on kauneimmillaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ylläolevista.
Olet väärässä. Lapsia ei lasketa naisiksi, koska he ovat vielä pahasti keskenkasvuisia.
Itsellä oli ainakin teini-iässä aika pyöreät kasvot. Osa varmaan pitää pyöreitä kasvoja viehättävinä ja naisellisena. Itse ainakin tykkään ulkonäöstäni huomattavasti enemmän nyt kun omat yksilölliset kasvonpiirteet erottuvat selkeämmin. Toki se kuka näyttää parhaimmalta missäkin iässä riippuu myös henkilöstä, elämäntavoista, olosuhteista yms.
N25
Kauneus on katsojan silmässä, ei naisen iässä.
Itse aion pysyä kauniina ja samassa painossa aina.
Ryppyjä ei ole eikä tule.
Olen 41 ja juuri se poikkeus.
Kolmekymppiset näyttävät vanhemmilta kuin minä.
Luonnollisesti asia ei häiritse minua.
Äänestystulos kuvastanee palstan kävijöiden ikäjakaumaa. Todellista tai haaveiltua.
Kaunis oikku kirjoitti:
Itse aion pysyä kauniina ja samassa painossa aina.
Ryppyjä ei ole eikä tule.
Olen 41 ja juuri se poikkeus.
Kolmekymppiset näyttävät vanhemmilta kuin minä.
Luonnollisesti asia ei häiritse minua.
"ei ole eikä tule"
meinasitko napata omaehtoisen eutanasian vai dollyparton-naaman?
Vierailija kirjoitti:
Äänestystulos kuvastanee palstan kävijöiden ikäjakaumaa. Todellista tai haaveiltua.
En ymmärrä pointtiasi. Onhan se nyt faktaa, että suurin osa on kauneimmillaan 16-25-vuotiaina.
Riippuu ihan ihmisestä. Joillekin esim. sopii lapsenpyöreys, toiset taas kaunistuvat vasta, kun luusto tulee esille. Ihmiset myös vanhenevat eri tahtia.
Mielestäni noin kolmekymppisinä ihmiset ovat kauneimmillaan, kun on mahdollisesti jo löytynyt se oma paikka ja tyyli.
Olin lapsellisen pyöreäposkinen n. 27-vuotiaaksi asti. Olin siis parhaimmillani n. 30-vuotiaana, nyt nelikymppisenä on jo selvä rupsahdus.
16-vuotias on vielä lapsi. Itselläni oli tuon ikäisenä vielä finnejä ja pituutta melkein 5 cm vähemmän kuin aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
16-vuotias on vielä lapsi. Itselläni oli tuon ikäisenä vielä finnejä ja pituutta melkein 5 cm vähemmän kuin aikuisena.
Itselläni on finnejä vielä nelikymppisenäkin. Seksiä tuli harrastettua jo 14-vuotiaana ekoja kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on finnejä vielä nelikymppisenäkin. Seksiä tuli harrastettua jo 14-vuotiaana ekoja kertoja.
Se että harrastit seksiä lapsena, ei tehnyt sinusta vielä tuolloin aikuista. Yläkouluikäinen tyttö ei ole nainen ja 16-19-vuotias tyttö on vielä teini-iässä.
Empiirisesti havainnut että keskimäärin 19-21-vuotiaana, toki vaihteluväli on suuri näin muuten.
Itse tunsin itseni kauneimmaksi 30 molemmin puolin. Ehkä itsetunto toi itselle sen tunteen.
Yleensä siinä 20-25v, toki yksilöllisiä eroja on.
Itse olin kauneimmillani 22-vuotiaana.
Omaan makuuni myös miehet on komeimmillaan 20-25-vuotiaana, vaikka toki yksilöllisiä eroja myös heissä.
N26
Huom: tämä mielipiteeni ei tietenkään tarkoita, etteikö kaunis/komea ihminen olisi kaunis/komea läpi elämänsä, mutta esteettinen huippu on useimmiten tuossa parikymppisenä.
Riippuu ihan naisesta ja sen elamantilanteesta yms. Jotkut on sopoja teineinw mut aikuostuttuaan ei minkaannakosii,jotkut taas esim 30v
Riippuu, uskoisin, aika todella paljon naisesta. Äänestin 31-36v koska keskiarvo. Toiset ovat kauneimmillaan 17v, toisten kauneuden tuo esiin vasta eletty elämä ja sieltä löydetty itsensä tuntemisen ja kantamisen eleganssi.