Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Voisin kuunnella Ville Valon puheääntä loputtomiin :)
Lisäksi hänellä on hykerryttäviä kielikuvia ja säkenöivää verbaliikkaa!
Harvinaisen lukenut mies, rokkariksi.
Tietyn mies Äänisen ja naisen. Mikä ääni se on... Lapsenkin ääni rauhoittaa..
Vierailija kirjoitti:
Ella Kannisella myös pehmeän mukava ääni
Olen niin kyllästynyt Ella Kanniseen. Ja kauhea kiekuja. Ihmettelen tuota ohjelman voittoa. Ja itsenäisyysjuhlissa ei tuntenut melkein ketään.
Sitä Yleis Radion miestä joka luettelee sää ja jää tiedostuksen. Kaikki Suomen satamat ja merialueet. Olin juuri käymässä Suomessa ja äitini kuuntelee tätä radiokanavaa. Mummut ja vaaritkin kuuntelivat kun olin lapsi. Tämä tiedotus yksitoikkoisella äänellä luettuna oli niin rauhoittava ja toi paljon hyvänmielen muistoja.
Petteri Löppösellä on rauhallinen ja selkeä ääni
Yksi perhetyöntekijä piti joskus jotain rentoutusta tmv ja se ääni oli niin pehmeä ja rauhoittava. Ihan kuten hän olisi silittänyt sanoillaan.
Haluaisin kuunnella iltaisin Arvi Lindin lukemia satuja. Tai ihan vain Arvi Lindiä muuten kuin uutisissa. T. uneton
Vierailija kirjoitti:
Voisin kuunnella Ville Valon puheääntä loputtomiin :)
Lisäksi hänellä on hykerryttäviä kielikuvia ja säkenöivää verbaliikkaa!
Harvinaisen lukenut mies, rokkariksi.
Onko hän lukenut muutakin kuin isänsä liikkeessä alan lehtiä?
Ella Kanninen ja Anne Kukkohovi, tykkään rauhallisesta nuotista ja lämpimästä äänensävystä.
Niin outoa kuin se onkin, niin Tommi Korpelan. En ole edes suuri fani, ainakaan tv-sarjojen tms missä hän on, mutta kun hän lukee äänikirjaa, se resonoi jotenkin oikeissa paikoissa pään sisällä
Vierailija kirjoitti:
718 kirjoitti:
Anne Kukkohovi.
Siinä on upealla naisella ääni kuin samettia.
Älä viitti. Ei ole!
Käynti korvalääkärillä voisi auttaa? :D
Oiva Lohtander
Ossi Ahlapuro
Evoluutiomie Petri Ranta
Pauli Matalamäki
Mauri Numminen
Ville Mäkipelto, tubettaja (myös teologi ja psykologi).
Onhan näitä.
Antti Holman ääni on kiva ( koko mieskin on)
Sean Connery.