Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Tämän.
Rentouttavin ääni ikinä!
Vohvelikahvilan Katjan ääntä voisin kuunnella loputtomasti, niin rauhoittava.
Putinin ja Lavrovin. Kun puhuvat, aivan kuin tyyni rauha laskeutuisi.
Voi ei, mun äidin siskolla on maailman ihanin ääni, sellasella äänellä jos oilis äänikirjoja.
Kimmo Ohtosen ääni on miellyttävän rauhallinen.
Heikki Määttänen. Oli iltalypsyssä, nalle luppakorva, ja luki sormusten herran äänikirjalle. Olen kuunnellu tuota äänikirjaa neljävuotiaasta saakka, olen nyt 36.
Oman poikani. Hän osaa muutenkin asettaa sanansa niin, että rauhoitun ja rentoudun. Todellinen luonnonlahja.
Poika on nyt 24 v.
Minna Kuukka onko se nyt Novan aamuradiossa. Ueimmat baritonit ja bassot myös.
Miitta Sorvalin. Hänellä on myös hyvin ystävälliset ja lempeät silmät. Ihana Miitta <3
Vierailija kirjoitti:
YLE Radio Suomen Olga Ketosella on aivan ihanan lempeä ja rauhoittava ääni! Kun häntä kuuntelee, tulee vahva tunne, että kyllä kaikki vielä järjestyy.
Kiitos Olga!
Wiwibloggsin reaktio Lxandrasta:
Vierailija kirjoitti:
YLE Radio Suomen Olga Ketosella on aivan ihanan lempeä ja rauhoittava ääni! Kun häntä kuuntelee, tulee vahva tunne, että kyllä kaikki vielä järjestyy.
Kiitos Olga!
Meripihkan värinen miesääni on rauhoittava. Samoin tummasavunsininen. Narinarekisterin tienoilla kehräävä puheääni on myös rentouttava.
Tommi Fränti, Yle Aamun uutistoimittaja.
Päivä alkaa ihanasti, jos hän on asiallisena, lämminhenkisenä aamutv:ssä. Ääni on rauhoittava.
Kiitos!
Jeremy Ironsin kertojaääni Brideshead Revisited -sarjassa.
Useimpien Heikkien. Lähes kaikki Heikit ovat myös sikahauskoja ja sympaattisia!