Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen naisen jonka ääni on monessa lastenohjelmassa. Esim. Peukaloisen retkissä ja Muumeissa kertojana. Ainakin vanhoissa muumeissa.
Ja TaoTaossa. 🤗
Ihana ääni hänellä, mutta mikä hänen nimensä on? En muista.
Viikin eläinsairaala-sarjan kertojalla on rauhoittava ääni, tarkistin nimen, Tiina Siikasaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen naisen jonka ääni on monessa lastenohjelmassa. Esim. Peukaloisen retkissä ja Muumeissa kertojana. Ainakin vanhoissa muumeissa.
Ja TaoTaossa. 🤗
Ihana ääni hänellä, mutta mikä hänen nimensä on? En muista.
Inkeri Wallenius on hän.
Näyttelijä Risto Tuorila, jotenkin sen ääni kaikissa leffoissa rauhoittaa.
Hector, pehmeä miesääni, vain elämässä se teki silloin puhelaulua ja se oli niin rauhoittavaa, haluan sen lukemaan iltasatua :D
Itse tykkään todella paljon ampumahiihdon selostajan Johannes Oikarisen äänestä. Tämä plussaa kun muutenkin hiihtoja katson. Hänen äänensä muistuttaa minua myös eräästä ihmisestä jonka ääntä en saa kuulla, kun emme pidä yhteyttä enää.
Toinen erilainen selostaja Matti Härkönen. Hänen äänensä myös minulle rauhoittava. Nämä ihan omat kokemukset.
Itkuflippaavan sossupoke JennyPlussan.
Jenni Alexandrova! Aivan mieletön soundi.
Toinen on Elli Collan, häntä kova ikävä radioon.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijä Risto Tuorila, jotenkin sen ääni kaikissa leffoissa rauhoittaa.
Yks Suomen parhaimmista näyttelijöistä.
Markiplierillä on rauhoittava ääni silloin, kun hän ei huuda.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Alexandrovalla on ihana ääni. Ja itsekin olen nainen, mutta autossa kuuntelen ihan vaan äänen takia radiosta Jenniä.
Hyi stana. Korvat sisäkorvasta asti vuotaa verta
Vierailija kirjoitti:
Jenni Alexandrova! Aivan mieletön soundi.
Toinen on Elli Collan, häntä kova ikävä radioon.
Jennin ääni muuttui jossain vaiheessa ollessaan Heikelän Sidekick Radio Rockissa.
Nykyäänhän se ääni on sellainen homekämpässä asuneen tukkoinen nasaaliääni.
Vierailija kirjoitti:
Samu Haber...tosin kiinnostaa myös koko mies, ei vain ääni.
Samulla oli ääni parhaimmillaan (myös puheääni) joskus 2014-15. Nykyään vähän kärisevä kärpänen.
FINNTOP5 Kimin!