Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Pertti Salovaara. Kun oli radiojuontaja, niin aivan mielettömän rauhoittava ihana ääni.
Tää ei oo vitsi, mutta Anneli Auer! Rauhallinen ja unettava puhetapa (näin jonkun haastattelun) mutta sisällön puolesta sit jotain täysin muuta.
En nyt siltikään suosittele Annelille uraa asmr-artistina.
Toisena: Anna-Liisa Tilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avara luonto - miesselostajan.
Meinasin just alkaa googlettamaan selostajan nimeä, mutta olit jo kommentoinut. Mulla siis ihan sama. Voisin kuunnella sitä ääntä vaikka kuinka kauan <3
Liityn samaan fanikerhoon! Tätä ei tarvinnut edes miettiä - ja jo kolme muuta on ehtinyt ilmiantaa saman äänen. Juu, Jarmo Heikkinen se on, terveisiä vaan ihailijattarelta!
NAINEN: Tippi Hedren (elokuvassa "Linnut", 1963)
MIES: Douglas Rain (elokuvassa "2001: Avaruusseikkailu", 1968, tietokone HAL 9000:n ääni)
Tyttäreni ääni on turvallinen ja rauhallinen. Välillä tuntuu että se on äiti ja minä lapsi, osaa nääs aina rauhottaa minun joskus sekavat ja neuroottiset ajatukset. On teini-ikäinen.
Huokuu viisautta ja lempeyttä.
Nyt en saa yhtään julkkista tähän hätään päähäni, vaikka niitäkin on.
Stephen Fry, Sir Richard Attenborough, edesmennyt Heikki Määttänen (Nalle Luppakorva)
Morgan Freeman
Avaran Luonnon ääni (hyvä kun joku muistutti)
Disappeared (kadonneet) sarjan miesääni
Äitini (jos ei jankuta negatiivisesti)
Mummovainaa, jaksoin kuunnella tuntikausia karjalanmurretta.
jne.
Samu Haber...tosin kiinnostaa myös koko mies, ei vain ääni.
Vierailija kirjoitti:
Anu Sinisalo ja Maaret Kallio
Huhhuh, hirveää minun mielestä.
Annka Poijärvi Trivago-mainoksessa. Siis sen ääni. 😍
Jenni Alexandrovalla on ihana ääni. Ja itsekin olen nainen, mutta autossa kuuntelen ihan vaan äänen takia radiosta Jenniä.
Sen naisen jonka ääni on monessa lastenohjelmassa. Esim. Peukaloisen retkissä ja Muumeissa kertojana. Ainakin vanhoissa muumeissa.
Vierailija kirjoitti:
Sen naisen jonka ääni on monessa lastenohjelmassa. Esim. Peukaloisen retkissä ja Muumeissa kertojana. Ainakin vanhoissa muumeissa.
Ja TaoTaossa. 🤗
Tarzanin!