Kenen ihmisen ääntä pidät rauhoittavana?
Outoa myöntää, mutta kuuntelen Halla-ahoa todella mielelläni ihan siksi, koska hänellä on miellyttävä ääni. Tekisipä ASMR-videoita hän.
Kenen äänestä sinä pidät?
Kommentit (1204)
Benedict Cumberbatch ja Ewan McGregor.
Paul Segersvärd, tv:n luonto-ohjelmien toimittaja. Aivan ihana lumoava ääni ja koko olemus. Olen myyty!
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi kuullostaa hassulta, mutta Harry Styles One Directionista :D
Hänen ääni, ja siis puheääni varsinkin, on todella matala ja miellyttävä. Lisäksi hän puhuu melko hitaasti.
Harryn äänessä on mun korviin jotain todella hypnoottista, voisin kuunnella sitä vaikka maailman tappiin asti
Se lääkäri on ilmeisimmin Jarkko Niemi-ihana tyyppi.Voitti Kingin!Siis Syke-sarjan)
Kimi Räikkönen
Noo vitsi vitsi, oon aina raivon partaalla kun se puhuu
Halla-Ahon. Kun hän on äänessä, valtaa mielen sellainen selittämätön toivon kipinä, että ehkä Suomella on toivoa. Se tietysti rauhoittaa mieltä.
Erja Manto (mm.lukenut monia äänikirjoja).
Jarkko Tammisen, silloin kun hän puhuu Aira Samulinin äänellä.
A.Linnanahdin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Alexandrova! Aivan mieletön soundi.
Toinen on Elli Collan, häntä kova ikävä radioon.Jennin ääni muuttui jossain vaiheessa ollessaan Heikelän Sidekick Radio Rockissa.
Nykyäänhän se ääni on sellainen homekämpässä asuneen tukkoinen nasaaliääni.
Ihan samanlainen ääni sillä on kyllä ollut lapsesta saakka. Itse tykkään, selkeä ja persoonallinen. En kyllä välttämättä rauhoittavaksi sanoisi.
Sellaisen ihmisen ääni joka ei puhu narisevalla äänellä.
Ihminen joka ei puhu narisevalla äänellä
Filosofi Alan Watts <3 Voisin kuunnella hänen luentojaan vaikka aamusta iltaan, ja usein nukahdankin kuunnellen niitä iltaisin. Sen lisäksi että hänellä on miellyttävän rauhallinen ääni, hänen puhetyylinsä on vangitseva ja hän käyttää taitavasti vertauskuvia asian ytimen ymmärtämiseksi. Rakastan <3
Se nainen, joka toimi äänenä Nils Holgersson sarjalle lapsuudessani 80-luvulla.
Ylen alueuutisista tutulla toimittajalla Marjo Pirilällä on ihana ääni.