Montako Jungle Juice -juomaa olet juonut?
Minä varmaan 20. Nyt en ole juonut vuosiin yhtään, en enää halua niitä.
Kommentit (33)
Lakkasin ostamasta niitä niihin aikoihin kun oli se työntekijä-kohu, entinen toimari lähti politiikkaan ja paljastui että bisnekset oli jotain hämärää mikä vaati rahan säilömistä pakastelokerossa. Meni maku koko ketjusta ja brändistä.
0
Joskus niitä resquesta katselin, mutta jäivät ostamatta.
Varmaan 30kpl. Nyt en ole kyllä ostanut vuosiin.
Green Frog ja Captain Green oli hyviä, samoin Pink Panther.
Tyttäreni oli ko. ketjulla töissä yli kaksi vuotta ja todella pieni vaihtuvuus. Tytär lähti, kun sai oman alan opinnot kasaan. Ongelmia oli Nooran aikana, mutta nykyinen toimari (ollut jo jostain 2018-2019 saakka) on tosi mukava ja työntekijät tuntuvat kaikki pitävän hänestä aidosti. On sellainen, että laittaa ihan suoraan kiitosviestejä työntekijöille ja kysyy, pärjäsivätkö kiireisessä työvuorossa ja pitäisikö olla enemmän työvoimaa. Harvinaisen ihmisystävällinen työnantaja ainakin tällä seudulla. Tosi paljon suorastaan paapotaan työntekijöitä. Lieneekö ne kohut saaneet linjan muuttumaan ja ehkä tosiaan Nooran poisjäänti muutti sitä toimintatapaa? Ei mitään moitteita. Hygienia kunnossa, palkat tuli ajallaan, tauot sai pitää aina ja vaikka laittaa toimipisteen kiinni, jos oli yksin. Ja toisin kuin monissa muissa ketjuissa, niin sulkemisen jälkisistä töistä maksettiin joka minuutista, eikä näitä, että maksetaan 15min palkka vaikka olisi mennyt tunti.
Yhden. Ostettiin lasten kanssa yksi, joka jaettiin kolmen kesken.
Kerran vai kahdesti olen ostanut jonkun RESQ-juoman mutta oli se kallis silti
Lähin mehupulju taitaa olla n. 80 kilsan päässä, päättele siitä.
Yhden, vuosia sitten. Kohu vaikutti.
En yhtään. Mehulinko on keksitty ja sillä voi tehdä monta kertaa halvenmalla juuri sitä, mitä haluaa.
Joka päivä töiden jälkeen haen eli varmaan yli 1000 kertaa ainakin yhteensä
Nämä nostaa aika paljon verensokerin vaikka periaatteessa terveellisiä onkin. En osta enää.
Ehkä yhtä olen maistanut, ensimmäistäkään en itse ole ostanut.
Oishan se iskevämpää kun olisi "Viidakkojuoma" ja Mustanaamion kuva mainostamassa, niin voisin maistaa, vanhojen aikojen muistoksi.
ÖÖÖÖÖÖHHHHHHH