Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Joku mainitsi Joonaksen ja Annican.
Vieläkin puistattaa!
Morsian tutun näköinen.Onko hän ollut jossain ohjelmassa ? Malli ?
Onpa kärsivällinen sulhanen :D onko valmis, joko, joko on valmis, onks se jo valmis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!"
"Kaikkien parien"? Sinäkö tiedät kaikkien suomen ja maailman parien kohtaamiset? ja kaikki maailman parit kohdanneet tuolla tavalla?
Onko sinulla kahden viikon ryyppyputki päällä vai miten ihmeessä et voinut tajuta, että viittasin tähän ohjelmaan?
Kiva nähdä tässä sarjassa yksi ns. tavallinen pariskunta ja häät.
Tavalliset aidot häät alkavat näyttää glamour häiltä, kun vertaa muihin häihin tässä sarjassa olleisiin.
Tuollaisen miehen luulis jääneen peräkammarin pojaksi rassaileen autoja ja juomaan kaljaa.
Puhuu itsestään meikäläisenä, kuten edesmennyt mäkikotka. Onko se j-kylän tapa?
Vierailija kirjoitti:
Jos tollanen möllin oloin jätkä heittäis mua kännissä tupakantumpilla niin en kyllä ikinä lähtis sen kans deiteille. Mut ehkät toi on normia jossain j-kylässä.
kyllä tuo mies on ihan perus wt. Nainen ihan tavis.
Tämä, jos mikä näyttää toteen sen, mitä voi voittaa, jos pystyy ajattelemaan nenäänsä pitemmälle eikä välittömästi teilaa, vaikka ehkä olisi aihettakin. Kuinka moni miettii joskus jälkeen päin, kumpa olisin silloin uskaltanut ja tehnyt toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!"
"Kaikkien parien"? Sinäkö tiedät kaikkien suomen ja maailman parien kohtaamiset? ja kaikki maailman parit kohdanneet tuolla tavalla?
Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti. "Kaikkien" tarkoitti tuossa varmasti vain sitä, että aika monen tässä ohjelmassa nähdyn parin tarina on alkanut tuohon tyyliin. Ei sitä, että maailman joka ikisen parin suhde niin alkaisi.
Ei pidä sitten kirjoittaa "kaikkien". Pitää kirjoittaa että "monen tässä ohjelmassa nähdyn".
Morsian on monitaitoinen. Parturoi, koristelee, opettaa vauvauinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin veikkaan että tuo minttumekkorouva mt-ongelmainen.. Ymmärrän hääparin siirtymisen "taaemmalle", saattoi olla tiedossa että suustaan voi tulla kaikenlaista kiusallista sekä hääparin että rouvan kannalta.
Meillä oli ihan vastaava häävieras ja juuri noin toimittiin, eli mahdollisimman vähän huomiota. Koska muuten tuo show vaan yltyy.
Miksi se piti kutsua? Kauhea ajatus, että hääparin pitää vältellä jotain vierasta juhlissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin veikkaan että tuo minttumekkorouva mt-ongelmainen.. Ymmärrän hääparin siirtymisen "taaemmalle", saattoi olla tiedossa että suustaan voi tulla kaikenlaista kiusallista sekä hääparin että rouvan kannalta.
Meillä oli ihan vastaava häävieras ja juuri noin toimittiin, eli mahdollisimman vähän huomiota. Koska muuten tuo show vaan yltyy.
No tämä selittääkin paljon, miksi juuri tätä paria pidetään niin asiallisena. Täällä kommentoivat ovat itse valmiita kohtelemaan mt-ongelmista kärsiviä ja pikkulapsia törkeästi. Kertoo paljon katsojista. Ei ihme, että symppaavat paria.
2 tavallista ihmistä ja tavalliset häät. Av-Mammat jaksavat silti valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä pomottaja nainen tämä morsian
Niinpä. Olisihan se vallan erikoista, jos olisi pomottajanainen sulhanen.
Ai että miten nokkela kommentti. Melkein jaksaa naurattaa. Ei kuitenkaan ihan. Myötähäpeä peittää nauruhalut alleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kahden viikon ryyppyputki päällä vai miten ihmeessä et voinut tajuta, että viittasin tähän ohjelmaan?
Yritä vaan sinä selvittää nuppisi. Kirjoitit että "kaikkien". Tässä ohjelmassahan on vain yksi pari.
Montako paria näet? Harittaako katse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tollanen möllin oloin jätkä heittäis mua kännissä tupakantumpilla niin en kyllä ikinä lähtis sen kans deiteille. Mut ehkät toi on normia jossain j-kylässä.
kyllä tuo mies on ihan perus wt. Nainen ihan tavis.
Tämä, jos mikä näyttää toteen sen, mitä voi voittaa, jos pystyy ajattelemaan nenäänsä pitemmälle eikä välittömästi teilaa, vaikka ehkä olisi aihettakin. Kuinka moni miettii joskus jälkeen päin, kumpa olisin silloin uskaltanut ja tehnyt toisin?
Onko tuo mies susta joku lottovoitto? Harva nainen huolisi tuollaista sivistymätöntä kaljoittelijaa jolla ei ole bensarahoja koska "harrasti kaljanjuontia".
Jos kerta morsiammella kasvattivanhemmat, niin olisko möreä Ääninen vois tosiaan olla morsiamen biologinen äiti
Olen varmaan vanhanaikainen, kun tuollainen navan näkyminen näyttää vain siltä kuin paita olisi koko ajan huonosti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Morsian tutun näköinen.Onko hän ollut jossain ohjelmassa ? Malli ?
Niinkin suuri kuuluisuus kuin Miss Jyväskylä kilpailun perintöprinsessa. Kyllähän sellaisen kaikki tunnistavat...
Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti. "Kaikkien" tarkoitti tuossa varmasti vain sitä, että aika monen tässä ohjelmassa nähdyn parin tarina on alkanut tuohon tyyliin. Ei sitä, että maailman joka ikisen parin suhde niin alkaisi.