Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Minusta on nyt tosi ok ja normaalin mukava tämä pari. Eivät esitä parempaa/pahempaa kuin ovat ja tykkään erityisesti tuosta rauhallisuudesta. Sopivat toisilleen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!"
"Kaikkien parien"? Sinäkö tiedät kaikkien suomen ja maailman parien kohtaamiset? ja kaikki maailman parit kohdanneet tuolla tavalla?
Onko sinulla kahden viikon ryyppyputki päällä vai miten ihmeessä et voinut tajuta, että viittasin tähän ohjelmaan?
Yritä vaan sinä selvittää nuppisi. Kirjoitit että "kaikkien". Tässä ohjelmassahan on vain yksi pari.
Montako paria näet? Harittaako katse?
Tässä ohjelmassa on kyllä nähty aika monta paria. Mutta ne eivät ole kaikki Suomen ja maailman parit.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta morsiammella kasvattivanhemmat, niin olisko möreä Ääninen vois tosiaan olla morsiamen biologinen äiti
On se varmaan kun istui kasvattiäidin vieressä eturivissä.
Vierailija kirjoitti:
2 tavallista ihmistä ja tavalliset häät. Av-Mammat jaksavat silti valittaa.
Nokun tässä on koko viikon odottanut, että pääsee katsomaan unelma häitä ja arvostelemaan ihmisiä. Eihän näistä hirveesti keksi valitettavaa, mutta kun hetken miettii niin kyl sieltä sit aina jotain löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!"
"Kaikkien parien"? Sinäkö tiedät kaikkien suomen ja maailman parien kohtaamiset? ja kaikki maailman parit kohdanneet tuolla tavalla?
Onko sinulla kahden viikon ryyppyputki päällä vai miten ihmeessä et voinut tajuta, että viittasin tähän ohjelmaan?
Yritä vaan sinä selvittää nuppisi. Kirjoitit että "kaikkien". Tässä ohjelmassahan on vain yksi pari.
Kyllä minä olen nähnyt joka jaksossa eri parin.
Mun mielestä tätä paria on kiva katsella. Tyytyväisiä, ahkeria ja reippaita nuoria. Samalla myös todella leppoisan oloisia.
Ei ainakaan kuulu ja näy miljoonaa kirosanaa ja morsiamen omaa "räväkkää" showta. Mutta toki nämä ovat mammoille liian tavallisia ja rauhallisia, kun pitää kekisä kaikkea "nää ei käy täysillä/on jotain ongelmia, mies on wt/morsian on kermaperse, hiukset on rumasti ja mekko ei istu, oi kamalaa, väärän väristä luomiväriäkin" jne...
Yritin selata keskustelua mutta en löytänyt. Miksi Adessalla on kasvattivanhemmat? Onko hääpari ollut kykenemätön kasvattamaan siis? Ei nyt ihan niin narkeilta / kykenemättömiltä vaikuta ettei lastaan olis pystyny kasvattamaan.
Ei jaksa tätä katsoa. Ihan kuin maalin kuivumista seuraisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta morsiammella kasvattivanhemmat, niin olisko möreä Ääninen vois tosiaan olla morsiamen biologinen äiti
Ei noin vanha voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Morsian tutun näköinen.Onko hän ollut jossain ohjelmassa ? Malli ?
Niinkin suuri kuuluisuus kuin Miss Jyväskylä kilpailun perintöprinsessa. Kyllähän sellaisen kaikki tunnistavat...
Jep jep 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti. "Kaikkien" tarkoitti tuossa varmasti vain sitä, että aika monen tässä ohjelmassa nähdyn parin tarina on alkanut tuohon tyyliin. Ei sitä, että maailman joka ikisen parin suhde niin alkaisi.
Ei pidä sitten kirjoittaa "kaikkien". Pitää kirjoittaa että "monen tässä ohjelmassa nähdyn".
No ei pidä. Liioittelu on ihan sallittua ja kaikki muut paitsi sinä ymmärtävät olla ottamatta kirjaimellisesti kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit tästä jaksosta. Älä yritä väännellä.
Kyllä minä olen nähnyt joka jaksossa eri parin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin veikkaan että tuo minttumekkorouva mt-ongelmainen.. Ymmärrän hääparin siirtymisen "taaemmalle", saattoi olla tiedossa että suustaan voi tulla kaikenlaista kiusallista sekä hääparin että rouvan kannalta.
Meillä oli ihan vastaava häävieras ja juuri noin toimittiin, eli mahdollisimman vähän huomiota. Koska muuten tuo show vaan yltyy.
Miksi se piti kutsua? Kauhea ajatus, että hääparin pitää vältellä jotain vierasta juhlissaan.
Koska on läheistä sukua ja isompi show olisi noussut siitä, että häntä ei olisi kutsuttu. Ja tosiaan, kyllä kaikki tiesi, että kyseessä on hieman erikoisempi henkilö, vähän sairaskin. Ja osasivat sen mukaan suhtautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti. "Kaikkien" tarkoitti tuossa varmasti vain sitä, että aika monen tässä ohjelmassa nähdyn parin tarina on alkanut tuohon tyyliin. Ei sitä, että maailman joka ikisen parin suhde niin alkaisi.
Ei pidä sitten kirjoittaa "kaikkien". Pitää kirjoittaa että "monen tässä ohjelmassa nähdyn".
No ei pidä. Liioittelu on ihan sallittua ja kaikki muut paitsi sinä ymmärtävät olla ottamatta kirjaimellisesti kaikkea mitä täällä kirjoitetaan.
Tuskin ymmärtää kukaan muukaan näitä sinun tarinoitasi täällä.
Nätti talo ja ihan kiva auto, moriammesta moni mamma vois ottaa mallia!
Vierailija kirjoitti:
Yritin selata keskustelua mutta en löytänyt. Miksi Adessalla on kasvattivanhemmat? Onko hääpari ollut kykenemätön kasvattamaan siis? Ei nyt ihan niin narkeilta / kykenemättömiltä vaikuta ettei lastaan olis pystyny kasvattamaan.
Ne kasvattivanhemmat on Veeralla (morsian), ei Adessalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tollanen möllin oloin jätkä heittäis mua kännissä tupakantumpilla niin en kyllä ikinä lähtis sen kans deiteille. Mut ehkät toi on normia jossain j-kylässä.
kyllä tuo mies on ihan perus wt. Nainen ihan tavis.
Tämä, jos mikä näyttää toteen sen, mitä voi voittaa, jos pystyy ajattelemaan nenäänsä pitemmälle eikä välittömästi teilaa, vaikka ehkä olisi aihettakin. Kuinka moni miettii joskus jälkeen päin, kumpa olisin silloin uskaltanut ja tehnyt toisin?
Onko tuo mies susta joku lottovoitto? Harva nainen huolisi tuollaista sivistymätöntä kaljoittelijaa jolla ei ole bensarahoja koska "harrasti kaljanjuontia".
No kaikesta päätellen näyttää suhde toimivan ja sitä kai molemmat halusivat, joten valintaa voi halutessaan kutsua lottovoitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nätti talo ja ihan kiva auto, moriammesta moni mamma vois ottaa mallia!
Puhumattakaan morsiamesta.
Eiks siinä Adessan kans menty kasvattivanhempien luo?
Trivago.