Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!"
Niinpä, jostain syystä se mies on aina tuhannen kännissä ensitapaamisella.
Mäkin veikkaan että tuo minttumekkorouva mt-ongelmainen.. Ymmärrän hääparin siirtymisen "taaemmalle", saattoi olla tiedossa että suustaan voi tulla kaikenlaista kiusallista sekä hääparin että rouvan kannalta.
Ihanan sympaattisia. Eivät yritä olla muuta kuin ovat. Ei mainostekstejä eikä rahalla pröystäilyä kuten säija Annicalla ja jonaksella😉. Paras pari tähänastisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rääväsuita kirjoitti:
Tää pari ei ainakaan ärsytä yhtään. Kaunis morsian, sopiva puku( ei liian pieni), ei roisketukkaa eikä kielenkäyttö kuin jollain jätkällä. Se pari millä oli hääpaikka vihree, hääpaikan pihalla oli hylätty vessapytty oli kielenkäytöltään kyllä pohjanoteeraus. Mitään tulista rakastumista en kyllä siinä havainnut pelkkää huutoa, kiroilua ja uhoa. Nämä 18.2 häät vaikuttaa ihan perus ok:lta, eikä aiheuta myötähäpeää. Hääpaikka vaikuttaa myös ok:lta.
Kusipääksi nimitteli morsian sulhoa kun puhui ensivaikutelmasta. Oli "tuhannen kännissä" tjsp. Ja lastaan hätistivät pois "mene muualle huutamaan" (huom! 2-vuotiasta, joka yritti jotain sanoa..) Kyllä tuosta aika wt-vibat saa...
Se lapsi kyllä mölysi siinä ihan joutavia kun yrittivät puhua kameralle. Ja aika kova äänisesti vielö. Kyllä minäkin voin sanoa lapsilleni että mee muualle huutamaan. Ei ne siitä rikki mene
Juu ei nykyään saa lapsille sanoa mitään negatiiviseksi tulkittavaa, tulee ikuiset traumat. Kyllä minäkin tenaville sanon välillä että painelkaahan muualle siitä, jos ihan turhia möliseevät. Ei ole yksikään vielä rikki mennyt.
No eihän siitä ollut kyse, vaan siitä, miten itseäsi ilmaiset. Ei mikään ihme, ettei ihmiset osaa mitään käytöstapoja. Mistäpä niitä oppis, jos vanhemmatkin kohtelevat lapsiaan näin rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!
Mietin ihan samaa! Usein vielä morsian on ensivaikutelman perusteella pitänyt tulevaa sulhastaan todella ärsyttävänä tyyppinä.
Onko tuo sulhanen 8-vuotias? :D
"Onko se valmis? Onko vielä pahasti kesken? Onko se jo valmis? Onko se valmis?"
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien parien ensikohtaamiset ovat sellaisia "No mä menin mun kaverille ja siellä oli muuttohommat käynnissä ja Make sitten vahingossa tönäs mua ja sehän oli ihan kännissä. Mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä, siitä se lähti!"
Sanos muuta. Jostain syystä ne on sitten just aina nämä parit (tai siis ainakin rouvat) opastamassa ikisinkkuja kyselemällä mitä sinä sitten olet muka tehnyt sen eteen että se oikea edes voisi löytyä.
Yhhh nuo värjätyt hiukset miehellä #puke
Mies muuttui silmälasit päässä ihan pullapojaksi :O
"Veera ei halua nähdä Miron pukua ennen alttaria, mutta on antanut tarkat kuvalliset ohjeet, miltä puvun pitää näyttää" :D:D:D
Eikös tuo nyt ole melkein sama kuin näkisi sen miehen puvun ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa sivuuttaa vieras tuolla tavalla. Herttainen rouva tuli tarjoamaan lahjaa ja kysyi puheesta ja nää juntit vaan kääntää selän. Ihan vihlas sydämestä.
Niinpä! Kertoo parin oikeasta luonteesta kyllä. Säälitti se lahjan tarjoaja.. olisiko ollut niin hirveetä ottaa se lahja vastaan ja kiitellä ja antaa se sitten vaikka kaasolle että vie sen lahjapöytään. En kyllä ikinä oo ymmärtäny tuommoisia nyrpistelijöitä!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin veikkaan että tuo minttumekkorouva mt-ongelmainen.. Ymmärrän hääparin siirtymisen "taaemmalle", saattoi olla tiedossa että suustaan voi tulla kaikenlaista kiusallista sekä hääparin että rouvan kannalta.
Meillä oli ihan vastaava häävieras ja juuri noin toimittiin, eli mahdollisimman vähän huomiota. Koska muuten tuo show vaan yltyy.
Vierailija kirjoitti:
Toi puhehan oli ihan järkyttävän kiusallinen....
Mitä kiusallista on siinä, että miestä vähän itkettää eikä sen takia pysty puhumaan? Onko rakkaus kiusallista?
Ei tuo nainen ihan täysillä käy, vaikka kaunis onkin.
Vierailija kirjoitti:
"Kaikkien parien"? Sinäkö tiedät kaikkien suomen ja maailman parien kohtaamiset? ja kaikki maailman parit kohdanneet tuolla tavalla?
Ärsyttävä pomottaja nainen tämä morsian
Sulhanen osallistui yllättävän paljon hääkoristeluun.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä pomottaja nainen tämä morsian
Niinpä. Olisihan se vallan erikoista, jos olisi pomottajanainen sulhanen.
Mäkin olen tavannut mieheni kännissä. Molemmat olimme.