Unelmahäät 2019 OFFICIAL
Kommentit (2939)
Kyllä teini-ikäisen pojan on mukava kuulla kun isä ei anna munaa äitipuolelle...voi sitä naljailun määrää.....
Tuollaiset räväkän oloiset ja malttamattomat naiset saa ainakin mun selkäkarvat pystyyn.
Ei ollutkaan akateeminen pari?
Erikoinen tyyli tuolla naisella. Pitsipusero ja nopeet lasit...
Sattuu silmiin ja korvista vuotaa verta.
Useammin tämä nainen hokee vi--ua kuin edellinen ihanaa. Todella kiva tyyppi, joka on pelkästään huonokäytöksinen, mutta väittää syyksi temperamenttiaan.
Mutta miksi häiden teemaväri on kirpunvihreä?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset räväkän oloiset ja malttamattomat naiset saa ainakin mun selkäkarvat pystyyn.
Se on niin helppoa kiroilla ja retostella. Itse joskus pelleilen noin. Mutta eihän se pitemmän päälle ole kivaa kuultavaa.
Miksi näissä on aina näitä wt-pareja? Onko tämä jotain todistelua että pk-seudunkin ulkopuolella on elämää? Haluaisin edes joskus nähdä ihan normaalin kaupunkilaisparin, jopa hipsterin.
Pitäis käydä suihkussa mut jos ei ehi mainoskatkolta ajoissa töllön ääreen... tästä en halua missata mitään 😀🍿
Ihan semmonen sana vaan vilahti jostain syystä aivopoimuissa tätä paria katsellessa kuin ”juntti” 🙄
Sivistys on kaukaa kiertänyt tämän parin. Toisaalta oikein hyvä, että käyvät töissä ja eivät siis ole vapaamatkustajia. Veronmaksaja kiittää.
Tässä näemme ihmisiä, joiden mielestä on tärkeintä ”uskaltaa olla oma itsensä”. Varmasti lähipiirikin korostaisi tuota piirrettä. Harmi vaan kun eivät tiedä, että käytöstavat ja kohteliasuus versus omana itsenään oleminen eivät varsinaisesti sulje toisiaan pois. Antaa vain idioottimaisen kuvan. Mut hei se on sitä räväkkyyttä ja tempperamenttia!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että suuri osa 35- 45 -vuotiaista naisista on tollasia. Enkä ole ikinä oikeen tajunnut niitä.
Halutaan olla "yksi äijistä", ei mitään hienostelevia prinsessoja, kovia muijia.
Mulle vaan tulee heti mieleen tosi heikko itsetunto tai joku näyttämisen tarve kun täytyy olla niin äärimmäisen räväkkä, ettei vaan kukaan luule jotain muuta.
Plaah.
On ihan hyvin koulutettu mutta en kestä sitä ku puhutaan siihen malliin että ollaan suoritettu kandi tai muu. Amk on Amk ja yliopisto on yliopisto. Jos haluaa lukea enemmän niin pyrkii sitte yliopistoon mutta eivät ole tosiaankaan sama asia.
En ymmärrä tuota silmälasit/tiara/juhlamekkoyhdistelmää.
”Se ulosanti tuli samantien” Hä?
Nyt on tatuointia, kiroilua ja tupakointia.. Kyllä tästä viihdyttävää tulee.