Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät 2019 OFFICIAL

Vierailija
08.01.2019 |

Tänne keskustelu vuoden 2019 Unelmahäistä.

Kommentit (2939)

Vierailija
901/2939 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä. Jotenkin on todella todella monta asiaa tosta jaksosta, mistä tekis mieli avautua, mut sit tulee sama olo kuin jos kalastais dynamiitillä tai vittuilis kehitysvammaiselle :/

Vierailija
902/2939 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko katsoa tänään uudestaan. Oli niin ihana jakso!

IHANA IHANA IHANA

Luulin, että se sai jonkun kohtauksen siellä kampaajan tuolissa kun joku toi sinne shamppanjaa. Vai mitä kuoharia olikaan, en tiedä. Huusi "IHANAA" varmaan kolme kertaa 15 sekunnin sisään.

Se oli CAVAA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/2939 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh god, kävin tsekkaamassa morsiamen instagramin ja täytyy kyllä sanoa että tägit #vauhtikaksikkotreenaa #vauhtikaksikkokaribialla yms. nosti kyllä suupielet kohti korvia. Olivat ilmeisesti teettäneet kaasoille ja morsiamelle oikein t-paidat jossa lukee "so in love" , voi apua

Vierailija
904/2939 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevatko he että muut eivät ole rakastuneita kuin he kun mennään naimisiin?

Vierailija
905/2939 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden julistukset toisilleen paperista luettuna suvun läsnäollessa... se se vasta myötähäpeää herättääkin... Pitäisivät asiansa omana tietonaan tai välittäisivät viestinsä julkisesti instassa.

Mietin tätä samaa. Varmaan ihana (!) ajatus hääparin mielestä, mutta kuulijalle tuo on kyllä vaan kiusallista.

Vierailija
906/2939 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahoja kommentteja. Mutta näin järkiperäisesti ajatellen asetelma on se että mies on hyvin koulutettu, varakas ja täysin hullaantunut kauniiseen vaimoon. Vaimo taas käyttää sitä hyväkseen ja saa sopivasti silmiään räpytellen kaiken. Lisäksi näyttelee haurasta ja itkasee sopivissa tilanteissa. Häviäjä tässä on tämä miesparka. Mies hankkinut rahoillaan hienon auton ja huonekalut asuntoon ja varmaan säästöjäkin. Tämä säijä-annica on taas heikommin koulutettu ja tienaa ehkä nyt normipalkkaa. Eli miehen myötä nousee varakkaampaan sakkiin. Ohjeeni on kaikille näin epäsuhtaisessa tilanteessa oleville avioehto.

Vierailija
907/2939 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi ma 11.2. jakson morsian on muka 10 v. nuorempi kuin sulho ja vasta 31?? Vaikuttaa nelivitoselta!

Vierailija
908/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten luvassa sitä järkkyä taas mitä itse en ainakaan viitsi katsoa: roisketukkaa, huonoa käytöstä, morsian yrittää olla niin kovis=lapsellinen, puku karsea takapuolessa kilo ryppyä, valkoiset kintut vilautetaan, sulhanen möhlö joka kuuntelee tuota muka hauskaa vaimoa, kermaa naamaan, järkyt värit koristeissa jotain limen kaltaista tällä kertaa, purkista juomaa. Onneksi toi vaimo ei oo työkaverini, en jaksais kuunnella tollasta juttua sekuntiakaan. Mua ei kyllä häirinny Joonaksen kellot eikä Annican nuttura pätkääkään näihin junttihääjuttujen verrattuna. Ne häät oli kauniit kuitenkin katsella. Kaikki oli pukeutunu hyvin. Eikä käyttäytynyt kuin 15 v kakarat jotka leikkii häitä. Hyi sanon mä tollasille junteille jotka haluu televisioon vielä näyttää huonon käytöksensa. On se niin rempseetä= typerää tässä hääohjelmassa eikä muuta

Vierailija
909/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

41-vuotias mies hehkuttaa televisiossa: nyt aletaan ryyppäämään.

Vierailija
910/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en kestä sitä että ollaan omasta mielestä täydellisiä ja kaikki on ihanaa.... Oikeassa Elämässä ei voi olla.

Vierailija
911/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Dplaysta tuon seuraavan Unelmahäät-jakson. Nostalgisia Satuhää-viboja kaipaavat saavat nyt haluamaansa, sillä jakso oli minusta pahinta sosiaalipor...a tähän mennessä. Siis hyi helkkari mikä pari, tuo nainen on käynyt kyllä elämäm korkean koulun. Nyt tulis Satuhäät-bingolle/juomapelille tms. käyttöä, on meinaan kaikki klassiset kehissä. Myötähäpeä :(

Vierailija
912/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle miksi ihmiset haluavat tähän ohjelmaan?!

Vierailija
913/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin vaan niin noloa.

Vierailija
914/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkauden julistukset toisilleen paperista luettuna suvun läsnäollessa... se se vasta myötähäpeää herättääkin... Pitäisivät asiansa omana tietonaan tai välittäisivät viestinsä julkisesti instassa.

No huhhuh kun ei saa edes omissa häissään julistaa rakkauttaan :D muuten olen ollut jaksosta samaa mieltä kun suurin osa täällä

Vierailija
915/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta onko teidän mielestä siis AMKn käynyt ihminen _hyvin koulutettu_ ?!

Vierailija
916/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin mammat, onko kynnet teroitettu? Nyt alkaa!

Vierailija
917/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Serita on sattunut syntymään sukuun, jossa kaikkea ei hyväksytä, mutta jossa veri on vettä sakeampaa. Enkä tarkoita romaniverta, jota Seritassa on kuitenkin vain pieni osa. Mustia lampaitakin on, mutta suku ei heitä hylkää, kuten sinun suvussasi ilmeisesti (????) on tapana hylätä. Seritan tekemä rikos on mielestäni hirveä, koska siinä vahingoitettiin myös muita ihmisiä. Niitä, joille huumeita myytiin. Siitä huolimatta Serita on ja tulee aina olemaan serkkuni tytär. Mun sukuani. Samaa lihaa ja verta kanssani. Vietin kaikki lapsuuteni kesät Seritan mummon luona. Serita on mulle rakkaan ja läheisen tätini lapsenlapsi ja mulle äärettömän rakkaan serkkuni lapsi. Ja tulee aina olemaankin.

Tietenkin toivon, että Seritan ja Villen elämä ei enää päädy kaidalta polulta lavealle tielle. Ihan jo heidän itsensäkin vuoksi. Heidän lapsensa kohdalla olen varma siitä, että tapahtuipa mitä tahansa, meidän sukumme pitää huolen omistaan. Pidän sitten vaikka itse, jos Fionan lähemmät sukulaiset eivät jostain syystä pystyisi. Tiedän, että tällainen sukurakkaus on Suomessa nykyisin varsin harvinaista ja sen vuoksi voi olla vaikea ymmärtää, että tällaistakin voi olla olemassa.

Noh, nyt tulinkin tunnistetuksi, mutta haitanneeko tuo? :D

Siis oliko toi morsian romaani?

Mitä mä just luin????

Kyllä romaani on kirja.

Vierailija
918/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkiauto ja lihava nainen alussa ei lupaa hyvää...

Vierailija
919/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nät t i  omakotitalo

Vierailija
920/2939 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go again 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan