Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat rintaliiveistäsi ja mistä ostat ne?

Vierailija
08.01.2019 |

Siis netin kautta vai jostain liikkeestä?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tolaan netistä tietyiltä sivuilta käytettyjä kuten alatalotonsuomi.fi laitaa vaan rohkeesti viestiä sopiville valkoisille naisille, niin saa pkkareita ja rintsikoita.

Vierailija
62/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi meni useampi satanen. Ostan liivit melkein pääasiassa Funky Ladysta. Palvelu on mielestäni ensiluokkaista, ja koska inhoan shoppailua, ostan aina useat liivit ja housut kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 e

Funky Lady tms. erikoisliike on ostospaikka. Koko on 75 H, joten ei löydy marketeista/halpiskaupoista.

Vierailija
64/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin t-paitaliivit. Maksaa 20e. Olen aivan tyytyväinen. Minulla on vain A-kuppi, joten en kaipaa mitään ihmeellistä. Käytän liivejä lähinnä jotta siluetti ei tiukempien paitojen kanssa ole outo. Joskus olen ostanut Triumph liivejä muutamat, mutta ne olivat mielestäni kalliimpia mutta huonompia.

Vierailija
65/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksesta. Siellä kokoni on mallista riippuen 65C tai 65D.

Aika harvassa paikassa on tuota kokoa. Marketeissa pienimmätkin on joillekin selkätissiläskivalaille tehty. Pientä ympärysmittaa ei tunnu löytyvän juri mistään niin että kuppikoko on sellainen että sinne tissit mahtuu.

Vierailija
66/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Lauta-Leena.

Vierailija
67/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Newyorkerista 3€:lla. Ihan parhaat. Kerran erehdyin ostamaan satasen merkkiliivit ja oli niin p*skat, että toista kertaa en erehdy.

Vierailija
68/68 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla liiviliikkeessä mitatut liivit näyttää aina ihan hirveiltä, koska oon laihtunut paljon ja löytyy löysää nahkaa, joten ne napakat liivit näyttää sitten liian pieniltä. Onneksi on pienet rinnat, niin ei haittaa vaikka käytänkin vähän oikeaoppisesti liian löysähköä ympärysmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä