Paljonko maksat rintaliiveistäsi ja mistä ostat ne?
Kommentit (68)
Ennen käytin push up -liivejä teininä, kun halusin, että minullakin olisi kunnon tissit, mutta sittemmin olen saanut itsetunnon ja viehtynyt pieniin rintoihini ja olen sitä mieltä, että oikeastaan nää on just parhaat, koska toimivat kaikissa tilanteissa. Nykyään ostan vain mitä vain sen kummemmin toppaamattomia braletteja, jotta nännit ei näy paidan läpi. Maksaa 5-20e kappale, usein ostan jostain gina tricon alehyllystä.
Prima Donna, alusvaateliikkeestä 83-150 €/kpl.
Lumingerie, Zalando, KappAhl tai paikalliset alusvaateliikkeet.
Ennen ostin paljon liivejä KappAhlista kunnes löysin Elomin liivit. Tosi hyvin istuvia ja nättejä! Maksavat noin 30-70e, riippuen mistä ostaa ja ovatko uutta mallistoa jne.
Viimeksi hyvät löyty Cubuksesta, tais olla jotain 20-30€
En käytä enää mitään liivejä. Joskus käytin ettei nännit nöpöttäisi paidan tai topin läpi, mutta enää en välitä siitäkään.
Marks&Spencer. Huippu hinta-laatusuhde!
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä ostan ja 9€ maksaa kahden paketti.
Alapeukkuja alkaa sataa, mutta jotain hyötyäkin pienistä rinnoista, jotka ei niin paljon tukea tarvi.
Ostin myös ja isoa kokoa 90D ja yllättäen ovat hyvät päällä.
Viimeksi ostin yli 80€ primadonnat eikä näissä nyt äkkiseltään tunnu mittavaa laatueroa.
Turussa on hyvä liiviliike Wau Wau. Sieltä löytyy isompirintaisille hyvin liivejä, jotka on tosi nättejäkin vielä. Yli 200 € meni, kun ostin kahdet G-kupin liivit, mut kerrankin on sopivat eikä niitä nyt alvariinsa tartte ostaa. Myyjä oli tosi ystävällinen.
Tokmannista olen tainnut suurimman osan rintsikoista ostaa, lisäksi ainakin Lindexiltä. Ja Kiinastakin oon tilannut muutamat.
Miten tämä ostaminen myyjän kanssa käytännössä tapahtuu? Tuleeko myyjä sovituskoppiin ottamaan mittoja vai?
Vierailija kirjoitti:
Triumphin amourette liivejä ollut jo vuosia. Netistä tilaan saman koon.
Sama täällä.. paras ja istuvin malli ollut minulle. Sama koko ollut jo monta 2vuotta. Yleensä odotan alennusmyyntejä, kun ostan.
En käytä rintsikoita, joten ei tarvitse ostella.
Parit vanhat urheilurintsikan tapaiset löytyy vaatekomerosta, todennäköisesti ostettu joskus henkkamaukasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä ostaminen myyjän kanssa käytännössä tapahtuu? Tuleeko myyjä sovituskoppiin ottamaan mittoja vai?
Toki tulee. Mittaa rinnanympäryksen rintojen alta ja päältä. Erotus on kuppikoko. Sitten kyselee minkämallisista pitää ja hakee niitä sovitettavaksi. Muutaman kerran olen ostanut myyjän avustuksella ja sitten tilaillut netistä samaa merkkiä ja kokoa.
Finnwearin liivit Prismasta, samaa kokoa, mutta eri mallia vuodesta jotain. Täytyykin kokeilla noita Lidlin liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Mittaavat yleensä rinnanalusmitan (yleensä väärin, vaatteiden päältä jolloin lukema liian iso). Sitten tuovat koppiin erimallisia rintsikoita. Jotkut vähän kiristelevät olkaimia. Kehuvat kuinka hyvältä ja sopivalta näyttää vaikka istuvuus olisikin huono saadakseen kaupat tehtyä.
Joo, en ole enää vuosiin ostanut liiviliikkeistä niiden kalliin hinnan ja osaamattomien myyjien takia. Aina yrittivät myydä liivejä joissa liian iso ympärysmitta ja liian pieni kuppi.
lindexistä oon ostanut viimeiset noin kymmenen vuotta. c-kupille löytyy paljon, kaarituettomista braletteista tukevampiinkiin. itse tykkään rennomista eikä maksa paljoa. jostain syystä lindexillä on ollut muita edullisia ketjuja paremmat omat mallistot mielestäni, ja rintsikat kestää.
Thriumpin supersoft n. 40 - 50 e.
En mistään :/ Kerran käynyt liiviliikkeessä, sain hyvät ja mukavat liivit, mutta maksoivatkin sitten yli 100€, ei mulla tollaiseen ole varaa juuri koskaan. Netistä en uskalla tilata, jos koko ei natsaakaan. Mulla on kaapissa liivejä kyllä, koossa D70, D75, C75, C80, E75 ja E70. Arvo tässä nyt sitten. Ja oikeastaan noista ehkä yhdet on hyvät päällä.
Luovutin. Tilasin jostain outletista kolmet urheilurintsikat kokoa M, niillä mennään. Eihän ne oikein minkään alle sovi, kun paksut olkaimet näkyy. Paitsi t-paitojen.