Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat rintaliiveistäsi ja mistä ostat ne?

Vierailija
08.01.2019 |

Siis netin kautta vai jostain liikkeestä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne on silti halvimpia mitä löytyy. Ihan perus vaatekaupan rintsikatkin on mulle liian kalliita. 30€ voin vielä maksaa mutta en enempää. -20

Vierailija
22/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70G ei tavoskaupasta löydä kuin triuphin sporttiliivit jotka sopii. Nekin 30-35 € Erikoisliikkeistä vähintään 50 € palaa rahaa ja sieltäkään ei helpolla löydy sellaisia jotka ei töki kainaloon. On näes lyhyt yläselkä, joten liivien tukikaaret on yleensä liian korkeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että ennen ostin kuudet rintsikat vuodessa. Osa liiviliikkeestä, osa Seppälästä. Seppälässä OLI hyviä rintaliivejä. Kummeksuin, kun joku kertoi, ettei osta liivejä edes joka vuosi (ja oliko vielä suomalaisten tapa ostaa harvoin, käyttää nuutuneita).

Mutta nyt. Kuudessa vuodessa yhdet liivit.

Niin, ostaisin vaikka joka kauppareissulla. Muutin maalle, ja täällä alusasuliike on kolmenkymmenen kilometrin päässä. Marssin sinne reippaana heti muuton jälkeen. Omistaja näytti juuri lähtevän pienen poikansa kanssa kotia. Totesin tuuraajamyyjälle, että haluaisin sellaiset rintsikat, jossa olisi hieman leveämpi se korsettiosa, ehkä neljät hakaset. Niitä ei kannata ostaa, jyrisi (todennäköisesti lesbo) myyjä, ja asettui sen seinän eteen, jossa mainitut liivit olivat.

Nyt en muista mikä se syy oli. Mutta hän antoi ymmärtää, että ovat jäykät whatever.

Ja hän todella kielsi minua sanallisesti ja fyysisesti ostamasta mainittuja rintaliivejä. Ja alkoi kantamaan malleja, jotka olivat kolme kahvikuppia liian isot, ja joita 1925 syntynyt äitini käytti. Ne äidin ovat tavallaan jo in, vintagea, mutta liikkeen esittelemät olivat 👎 - ehkä 1980-lukua. Vaalea liila.

Muuten ao liike myi merkkiliivejä.

Siihen loppui liiveillä ilakointi.

Vierailija
24/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen alusvaateosastolta löytyy ainoat liivit jotka sopivat minulle. Koko 70ee on hankala, sitä ei myydä missään lindexillä ja jos ei ole oikean malliset, tursuaa tissit ulos kainaloista :( Freya-merkkiset ovat olleet sopivia. Maksavat sen 50€ kpl joten kovin usein ei ole varaa hankkia uusia.

Vierailija
25/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokoksen alusvaateosastolta löytyy ainoat liivit jotka sopivat minulle. Koko 70ee on hankala, sitä ei myydä missään lindexillä ja jos ei ole oikean malliset, tursuaa tissit ulos kainaloista :( Freya-merkkiset ovat olleet sopivia. Maksavat sen 50€ kpl joten kovin usein ei ole varaa hankkia uusia.

70EE kokoa ei kyllä ole olemassakaan? Ja jos tissi pursuaa ulos kupista mistä kohtaa hyvänsä, on koko silloin pielessä eikä pelkästään malli.

Vierailija
26/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl ja ehkä noin vitonen tulee per liivit hinnaksi.

Vierailija
27/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumingeriesta, myös joskus brastopista ja figleavesilta. Noin 40€ kpl.

Vierailija
28/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovh satasen paikkeilla, tarjouksesta saa 50:llä.

Funky Lady.

Vierailija
29/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 30 puntaa, briteistä

Vierailija
30/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittamatta sopii yleensä Triumph A75. On kiinteät & pienet rinnat (50v.), useimmiten käytän vain toppia tmv

Vierailija
31/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan marketista ne tavalliset finnwearit alle kahdellä kympillä, niin ei tartte sovitella.

Vierailija
32/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boutique LouLou. 15-40€.

Joskus muualta jos sattuu sopivat löytymään. Myös liiviliikkeestä ja ne on sit 60-80€.

Tuolta ei kannata tilata mitään. Mieheni tilasi joskus minulle alusvaatteita. Arvelivat varmaan ettei mies älyä; lähettivät yhdet liivit aivan eri mallia kuin mitä piti (mieheni tilasi useita), koko ei ollut sinnepäinkään, kokolappu oli leikattu irti, samoin kaikki lappuset mitä yleensä uudessa tuotteessa on. Luulen että joku palauttanut liivit joista koot ym leikattu ja he päättivät hankkiutua niistä eroon.

Vierailija
33/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl ja ehkä noin vitonen tulee per liivit hinnaksi.

Minä ostin joskus tytölle Lidl:stä ohimennen liivit 3.99€ hintaan. Käytti niitä käytännössä joka päivä eikä millään suostunut luopumaan niistä vaikka oli kasvanut jo ulos niistä. Olivat kuulemma niin parhaat päällä.

Vierailija
34/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

70EE kokoa ei kyllä ole olemassakaan? Ja jos tissi pursuaa ulos kupista mistä kohtaa hyvänsä, on koko silloin pielessä eikä pelkästään malli.

Briteissä kyllä on näitä tuplakokoja; DD, EE, jne

Vierailija
35/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briteissä kyllä on näitä tuplakokoja; DD, EE, jne

Ei ole EE:tä tuplana briteissäkään. Dd on, sitten on E, F, FF, G, GG...

Vierailija
36/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan changesta tai Triumphilta. Maksavat kai jotain 40-70 euroa. Istuvuus tärkeintä, hinnalla ei niin väliä.

Vierailija
37/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksen alusvaateosastolta. Ihanaa, kun saa asiantuntevaa palvelua, myyjä tuo eri kokoja, eikä tarvitse itse mennä edestakaisin. Mulla koko on 65E, eikä sellaisia löydy Lindexeiltä ja marketeista. 50-70€ maksaa yhdet liivit.

Vierailija
38/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Changesta saa parhaat ja ammattimaisella sovituksella. Aiemmin itse sovitellen ja arvioiden aivan väärä koko 75A kun oikea koko on Changen mittausten ja sovitusten perusteella 65C. A-kuppi olikin oikeasti C-kuppi kun sovitettiin ammattilaisen toimesta ja ympärysmitta pienennettiin oikeaksi ja napakaksi. Onhan se paljon mukavampaa myös toisaalta sanoa että on.C-kupin rinnat kuin A-kupin. Yllättävän moni ei edes tiedä että se kuppikokokirjain on suhteessa ympärysmittaan siten että esim. 80A kuppi on saman kokoinen kuin 65C eli A-kupin rinnat ovat saman kokoiset kuin C-kupin oikeasti kun liivien ympärysmitta huomioidaan. Eli suhteessa A-rinta on yhtä iso kuin C kun rinnan koko suhteutetaan rintakehän ja vartalon kokoon.

Vierailija
39/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyään aina Changesta kaikki liivit. Ostan yleensä kolmet setit kerralla ja rahaa menee 200-300e yhteensä.

Palvelu on ystävällistä ja aina on löytynyt tukevat ja mukavat liivit.

75J/K

Vierailija
40/68 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primarkista, 3-4€.

Nää on mielettömän hyviä.

Ainoa ärsytys on jonottaa sovittamaan, koot kun eroaa malleissa aikalailla.

Ostin just Lontoossa käydessäni viidet liivit tuolta, maksoi jotain 20 €.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä