Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaisiko sinua, jos paljastuisi, että naisesi on myynyt seksiä?

Vierailija
08.01.2019 |

Eli naisesi (tyttöystäväsi, vaimosi) on hankkinut lisärahaa myymällä itseään. Ja se paljastuisi sinulle kesken seurustelunne tai avioliittonne. Haittiaisiko sinua? Vai olisiko parempi, että nainen salaa koko asian sinulta hautaan saakka?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi minun puolestani myydä jatkossakin, mikäs siinä. Minä en tosin hänen kanssaan olisi enää koskaan missään tekemisissä.

Vierailija
2/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen piti huo*ata? Oliko se muka oikeasti välttämätöntä?

En arvosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänen piti huo*ata? Oliko se muka oikeasti välttämätöntä?

En arvosta.

Miksi se olisi sen ihmeempi asia kuin se, että mies on ostanut seksiä?

Vierailija
4/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se haittaisi?

Vierailija
5/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä tarkoitat.

Jos paljastuisi että pitkäaikainen vaimoni on eilen myynyt itseään tietämättäni, niin kyllä todellakin haittaisi.

Jos paljastuisi että pitkäaikainen vaimoni on ennen meidän tapaamistanne myynyt itseään, niin ei haittaisi.

Vierailija
6/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, kunhan on välttynyt taudeilta. Sitten eri asia, jos on jäänyt tauti/tauteja muistoksi.

Vierailija
7/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI, kunhan on välttynyt taudeilta. Sitten eri asia, jos on jäänyt tauti/tauteja muistoksi.

Unohdat että ammattilaiset duunaa aina kumin kanssa. Harvemmin niillä on tauteja.

Vierailija
8/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä tarkoitat.

Jos paljastuisi että pitkäaikainen vaimoni on eilen myynyt itseään tietämättäni, niin kyllä todellakin haittaisi.

Jos paljastuisi että pitkäaikainen vaimoni on ennen meidän tapaamistanne myynyt itseään, niin ei haittaisi.

tarkoitin että ennen liittoanne, ap

Vierailija
9/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa näitä naisia kutsutaan suorastaan hyväntekijöiksi. Huoliteltuja ja iloisia ovat kuulemma myös. Eikö joka mies unelmoi tällaisesta?

Vierailija
10/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisesi (tyttöystäväsi, vaimosi) on hankkinut lisärahaa myymällä itseään. Ja se paljastuisi sinulle kesken seurustelunne tai avioliittonne. Haittiaisiko sinua? Vai olisiko parempi, että nainen salaa koko asian sinulta hautaan saakka?

Ei haittaa, mutta en haluaisi tietää asiasta.

Exääkin oli yksi kaveri pan - nut per - see - seen joskus ennenkuin alettiin seurustelemaan, mutta mitä sitten.

Vierailija
11/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo riippuisi kuinka tuo kävisi ilmi. - Jos nainen (kumppanini) kertoisi itse, niin arvostaisin rehellisyyttä ja haluaan olla avoin minua kohtaan. Harmittaisi kyllä, jos hän ei osaisi kertoa samalla syytä, miksi niin on tehnyt. 

Vierailija
12/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestisi perusteella oletan sinun olevan tilanteessa jossa olet joskus myynyt itseäsi, etkä ole kertonut siitä poikaystävällesi / miehellesi.

Seuraava kommentti on miehen kirjoittama

Mikäli kuulisin että nykyinen naisystäväni olisi myynyt itseään ennen meidän seurustelusuhdettamme, en teitenkään hyppisi riemusta kuullessani uutista, mutten myöskään suuttuisi asiasta, sillä se ei vaikuta minuun mitenkään eikä tekoa ole tapahtunut ennen meidän suhdettamme joten siinä ei sinänsä olisi mitään väärää. Oletan että sinuakaan ei haittaa se, että miehelläsi on mahdollisesti ollut ex-tyttöystäv(i)ä ennen sinua.

Varmaankin puhuttaisiin asiasta vähän aikaa ja sen jälkeen se olisi poissa mielestä ja päiväjärjestyksestä.

Mikäli paljastuisi että kumppanini olisi myynyt itseään ollessaan jo suhteessa minun kanssa, olisi ajattelutapani erilainen, kyse olisi jo pettämisestä. Mutta mikäli olet myynyt itseäsi kun et ole ollut suhteessa, en olisi turhan huolissani miehesi reaktiosta, mikäli hänellä on järkeä päässään.

Koska suhde perustuu (ainakin pitäisi perustua) luottamukselle, olisi teitenkin hyvä kertoa asiasta. Toisaalta miehelläkään ei olisi oikeutta suuttua kuultuaan uutiset mikäli myynti on tapahtunut suhteen ulkopuolella, itse en ainakaan suuttuisi mikäli kummpanini kertoisi itse asiasta minulle.

Kertomatta jättäminen voisi johtaa pahempiin seuraamuksiin, omatuntosi voisi alkaa kolkuttamaan mikäli et kerro (älä siis ymmärrä väärin, itsensä myymisessä ei ole mitään väärää, on silti mahdollista että asiasta kertomatta jättäminen voisi alkaa vaivata sinua), toinen mahdollinen mutta epätodennäköinen seuraamus voisi olla se, että miehesi saa asian selville jotan muuta kautta myöhemmin. Siinä tilanteessa olisi parempi että olisit jo puhunut asiasta etukäteen.

TLDR: Itse en miehenä suuttuisi asiasta mikäli itsensä myynti on tapahtunut suhteen ulkopuolella. Kertominen laittaa myös asian pois päiväjärjestyksestä eikä asiasta tarvitse enää murehtia

Vierailija
13/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
14/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, mutta minun mielestä sitä ei tarvitsisi erikseen mainita. Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä mielestäni seksiin liittyviä asioita tarvitse kumppanilleen retostella tai tonkia.

Vierailija
15/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sinänsä eroaa siitä että on aikaisemmin harrastanut seksiä exiensä kanssa?

Ei se minua haittaisi.

Vierailija
16/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais. Parempi tuo on kuin useat irtosuhteet joista ei olisi veloittanut

Vierailija
17/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on "myynyt" ja päässyt sitä kautta tavoitteeseen. Monet esim. Audi tytöt eivät vaan ole kilttejä vaan sopivasti tuhmia eli on sama saako siitä rahaa tai muuta hyödykettä, ketään ei voi tuomita. Näitä tyttöjä voi pitää fiksuina kun osaa pitää oman markkina-arvon kunnossa, niin että sen voi vaihtaa johonkin hyödykkeeseen.

Olisi tosi hyvä monelle nuorelle naiselle, kun oppisi jo nuorena olemaan monen miehen kanssa ja sitä kautta tutustumaan myös omaan seksuaalisuuteensa. Sitten tietää paremmin mistä pitää kun valitsee kumppanin ja osaa myös pitää kumppanin tyytyväisenä.  Mikä sen parempi jos vielä hyötyy taloudellisesti, jos nauttii pienistä leikeistä, kunhan pysyy kohtuudessa.

Vierailija
18/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimmuutta tässäkin kirjoitti:

Aika moni on "myynyt" ja päässyt sitä kautta tavoitteeseen. Monet esim. Audi tytöt eivät vaan ole kilttejä vaan sopivasti tuhmia eli on sama saako siitä rahaa tai muuta hyödykettä, ketään ei voi tuomita. Näitä tyttöjä voi pitää fiksuina kun osaa pitää oman markkina-arvon kunnossa, niin että sen voi vaihtaa johonkin hyödykkeeseen.

Olisi tosi hyvä monelle nuorelle naiselle, kun oppisi jo nuorena olemaan monen miehen kanssa ja sitä kautta tutustumaan myös omaan seksuaalisuuteensa. Sitten tietää paremmin mistä pitää kun valitsee kumppanin ja osaa myös pitää kumppanin tyytyväisenä.  Mikä sen parempi jos vielä hyötyy taloudellisesti, jos nauttii pienistä leikeistä, kunhan pysyy kohtuudessa.

Ovelasti viittasit Kiira Korpeen.

Vierailija
19/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu konteksista. Jos on esimerkiksi satunnaisesti myynyt seksiä opintojaan rahoittaakseen niin ei haittaisi, itsellänikin oli "sponsori" opiskeluaikoina. Sitten toisessa ääripäässä joku vielä viime vuonna sekakäyttöään seksin myynnillä rahoittanut tapaus taas vaatisi joho vähän pohdintaa.

Vierailija
20/47 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäisi välittömästi nyyhkyttäen ja mustelmilla ulos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi