Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei olla näemmä yhtään samalla lehdelle miehen kanssa meidän elämänsuunnan suhteen!

Vierailija
08.01.2019 |

Mies osti eilen auton. Oli puhetta että kaupunkimaasturi olisi kiva, kun ja jos hankitaan lapsia. Mulla oli mielessä joku VW Tiguan tai Volvo tms.

Mies sitten kävi kaverin kanssa eilen autokaupoilla ja osti Mersun C sarjan coupeen, joka on siis 2 ovinen urheiluauto. Maksoi vielä ekstraa ylimääräisistä vanteista ym roskasta.

Kun tulin töistä kotiin, mies pelasi pleikkaa kaverinsa kanssa ja virnuili et arvaa mikä auto ostettiin!

Mulla on niin paha mieli ja oon niin vihainen miehelle. Olin yötä äitini luona mutten nukkunut yhtään itkin vaan. Kiva olla luennolla silmät punaisina ja turvonneina!

En tiedä pystynkö enää palaamaan yhteen miehen kanssa. Luulin et meillä oli yhteiset askelmerkit tulevaisuuteen mutta nyt ei siltä vaikuta!

Ollaan puhuttu esim muuttamisesta Espooseen ensin rivariin ja sitten omakotitaloon, että olisi tilaa lapsille. Nyt tuntuu kovin kaukaiselle noi haaveet!

Mitä te tekisitte mun tilassa? Tuntuu ettei tää ollut mun mies ollenkaan. Rakkaus on kuollut ihan kokonaan, ei tän suton takia yksin vaan siksi ettei hän näytäkään haluavan niitä asioita joita luulin ja uskoin hänen haluavan.

Taustaks vielä että olemme molemmat yliopisto-opiskelijoita hyvissä koulutusohjelmissa. Mies käy töissä ja tekee graduaan, minä oon kahdessa tdk:ssa ja valmistun ekasta noin 2 vuodessa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki oikein, hän osti omilla rahoillaan sen auton minkä halusi. Miksi hän olisi halunnut sijoittaa maasturiin sitä haluamatta, niin että anopillakin on sitä lupa ajaa ( kun kerran maksaakin siitä).

Vierailija
22/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien on voinut olla kaksi opiskelupaikkaa eri tiedekunnissa?

Tuo se vasta tuleekin maksamaan, kun ikuiset opiskelijat notkuvat useissa tiedekunnissa vuositolkulla. Luulevat pääsevänsä yli 30-vuotiaina töihin, vaikka ainoat meriitit ovat luennoilla istuskelu ja muutama tentti. Märkä rätti läsähtää vasten kasvoja, sillä aika ajoi ohi ja kaikesta opiskelusta huolimatta työttömyys nakertaa tuplamaisteria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla