Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei olla näemmä yhtään samalla lehdelle miehen kanssa meidän elämänsuunnan suhteen!

Vierailija
08.01.2019 |

Mies osti eilen auton. Oli puhetta että kaupunkimaasturi olisi kiva, kun ja jos hankitaan lapsia. Mulla oli mielessä joku VW Tiguan tai Volvo tms.

Mies sitten kävi kaverin kanssa eilen autokaupoilla ja osti Mersun C sarjan coupeen, joka on siis 2 ovinen urheiluauto. Maksoi vielä ekstraa ylimääräisistä vanteista ym roskasta.

Kun tulin töistä kotiin, mies pelasi pleikkaa kaverinsa kanssa ja virnuili et arvaa mikä auto ostettiin!

Mulla on niin paha mieli ja oon niin vihainen miehelle. Olin yötä äitini luona mutten nukkunut yhtään itkin vaan. Kiva olla luennolla silmät punaisina ja turvonneina!

En tiedä pystynkö enää palaamaan yhteen miehen kanssa. Luulin et meillä oli yhteiset askelmerkit tulevaisuuteen mutta nyt ei siltä vaikuta!

Ollaan puhuttu esim muuttamisesta Espooseen ensin rivariin ja sitten omakotitaloon, että olisi tilaa lapsille. Nyt tuntuu kovin kaukaiselle noi haaveet!

Mitä te tekisitte mun tilassa? Tuntuu ettei tää ollut mun mies ollenkaan. Rakkaus on kuollut ihan kokonaan, ei tän suton takia yksin vaan siksi ettei hän näytäkään haluavan niitä asioita joita luulin ja uskoin hänen haluavan.

Taustaks vielä että olemme molemmat yliopisto-opiskelijoita hyvissä koulutusohjelmissa. Mies käy töissä ja tekee graduaan, minä oon kahdessa tdk:ssa ja valmistun ekasta noin 2 vuodessa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah - mieslapsi!

Vierailija
2/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö vaihtoehtoja, jos rakkaus on kuollut?

Vierailija
4/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien on voinut olla kaksi opiskelupaikkaa eri tiedekunnissa?

Vierailija
5/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se rakkaus on kuollut ihan kokonaan, niin ei kai tuossa sitten ole muuta vaihtoehtoa kuin erota. Muussa tapauksessa kannattaa varmaan keskustella asiasta miehen kanssa ja katsoa sitten oletteko samoilla linjoilla vai ette.

Vierailija
6/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen ei siis ole pariin vuoteen ajankohtaista vielä? Jos näin on, niin miksi jo nyt pitää hankkia se perheauto? Kyllä sen kaksiovisen ehtii vaihtaa! Miksi ei saisi nyt pitää hauskaa, jos muutaman vuoden päästä muutatte rivariin ja hankitte vauvoja?

Ymmärtäisin sinun reaktion, jos olisi juuri saanut tietää olevasi raskaana, ja siitä huolimatta mies olisi ostanut kaksiovisen.

Vierailija
7/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsi tarkoitus hankkia parin vuoden sisällä? Jos ei, niin autoohan ehtii vaihtamaan useammankin kerran tässä välissä. Ei kai sitä "perheautoa" tarvitse ennakkoon ostaa.

Vierailija
8/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä. Mä luulin että teillä oli 3 lasta ja mies kävi ostamassa perheautoksi 2 paikkaisen urheiluauton. Mutta teitähän olikin vaan kaksi!

Vierailija
9/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsia ei ole tulossa ainakaan pariin vuoteen. Mut tässä ei nyt olekaan kysymys ihan siitä, onko meillä nyt käyttöä 2 oviselle coupelle tai kaupunkimaasturille.

Kyse on siitä minkälaisena minä näen meidät parina ja minkälaisena mies näkee. Miltä meidän parisuhde ja avioliitto näyttää tällä hetkellä. Ja musta meidän parisuhde on vaiheessa, johon kaupunkimaasturi sopii mut mikään coupé sport ei sovi. Meidän pitäisi asua etelä Espoossa, ei missään Rööperin tsi Kampin huudeilla jne.

Mies ei selvästikään näe meidän parisuhdetta samalla tavalla kuin minä. Ei ilmeisesti ymmärrä tai välitä mitä on puhuttu.

Vierailija
10/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et mä vaan oon se, joka on kasvanut näiden 2,5 vuoden aikana mitkä ollaan oltu kihloissa/naimisissa. Mies junnaa jotain ihan eri juttuja. Tuntuu et ollaan ihan eri vaiheissa meidän elämää.

Vierailija
11/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien on voinut olla kaksi opiskelupaikkaa eri tiedekunnissa?

Aina. Sääntö menee niin, että kahta paikkaa ei voi ottaa vastaan samana vuotena. Mua taas kiinnostaisi mitkä ovat ei-hyviä koulutusohjelmia

Vierailija
12/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lapsia ei ole tulossa ainakaan pariin vuoteen. Mut tässä ei nyt olekaan kysymys ihan siitä, onko meillä nyt käyttöä 2 oviselle coupelle tai kaupunkimaasturille.

Kyse on siitä minkälaisena minä näen meidät parina ja minkälaisena mies näkee. Miltä meidän parisuhde ja avioliitto näyttää tällä hetkellä. Ja musta meidän parisuhde on vaiheessa, johon kaupunkimaasturi sopii mut mikään coupé sport ei sovi. Meidän pitäisi asua etelä Espoossa, ei missään Rööperin tsi Kampin huudeilla jne.

Mies ei selvästikään näe meidän parisuhdetta samalla tavalla kuin minä. Ei ilmeisesti ymmärrä tai välitä mitä on puhuttu.

Teet nyt niin kuin minä tein. Ostin rivin haluamalta paikalta ja annoin miehelle kaksi vaihtoehtoa, joko hän muuttaa sinne kanssani tai ei. Haluamani auton ostin pari vuotta myöhemmin. Ei itsenäinen nykynainen enää tarvitse prinssiä pelastamaan itseään vaan hän voi sanella ne suhteen ehdot.

Vierailija
13/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa tuo espoolaisten wannabematerialistien elämä. Tai siis oikean elämän puute.

Pelasiko mies kaverinsa kanssa pleikkaria pipo päässä sisällä? :)

Vierailija
14/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu et mä vaan oon se, joka on kasvanut näiden 2,5 vuoden aikana mitkä ollaan oltu kihloissa/naimisissa. Mies junnaa jotain ihan eri juttuja. Tuntuu et ollaan ihan eri vaiheissa meidän elämää.

Miksi nimität perhehelvetin haluamista kasvamiseksi? Ehkä se on mies teillä joka on se suhteen aikuisempi ja fiksumpi osapuoli.

Vierailija
15/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta katumaasturisi ihan omilla rahoillasi vain. Tienaamaan rahaa hopi hopi.

Vierailija
16/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau.

Saatteko aikaan saman draaman olohuoneen sisustamisesta lapsiystävälliseksi?

Vierailija
17/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen siis kahta maisteritutkintoa tällä hetkellä ja teen 16-24 tuntia töitä per viikko perhetuttavan yrityksessä. Elän käytännössä opintotuella ja -lainalla sekä mitä apua saan äidiltäni. Mulla ei ole mitään mahdollisuutta ostaa rivaria mieluisalta paikalta. Siis ei mitään.

Auton ostamisesta kun puhuttiin niin mun äiti lupasi maksaa osan. Mut nyt mies meni ja osti sen typerän coupen omilla rahoillaan (tai siis vanhempien tai isovanhempien rahoilla).

Mä luulin et me ollaan yhessä tässä jutussa myös taloudellisesti mitä rahaan tulee.

Vierailija
18/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin mies kuulostaa oikeasti fiksulta. Vain hullu tai masokisti mies lähtee enää tänä päivänä suomalaisen naisen hormonien ja pesänrakennusvietin masinoimaan perhehelvettiin, jossa miehen roolina on toteuttaa naisen toiveet ja haaveet, ei omiaan.

Vierailija
19/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan tämän on olla porvoolaisten juttuja. Niin innokkaan taukilla tavalla selitetty ja höystetty juttu.

Vierailija
20/22 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä :/ Oliko se miehen ostama auto vieläpä valkoinen? Jos oli, niin se on selvä vihje, että teidän tulevaisuus on väritöntä :( Jättäisin ja hylkäisin kaiken. V****n auto.