Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6327)
Mulle suututtiin kun opiskelukämppäni oli kuin olikin 14 neliön yksiö keittokomerolla ja makuuparvella, eikä sinne mahtunut 4 kpl sukulaisia yöpymään kun tulivat kyselemään yöpaikkaa, Tulivat, aloittivat keskustelun huutamalla että miksi ihmeessä asun niin hiton kaukana keskustasta, oli ihan hirveää ajaa kaupungissa, muuta keskustaan. Alkoivat kysellä missä makuuhuoneeni on ja järkyttyivät kun viittasin parvelle, taisivat vasta siinä tajuta mitä opiskelija yksiö tarkoittaa. Seuraavaksi alkoivat kaakattaa keskenään eihän täällä mahdu olemaan yötä, mitä nyt tehdään?!?
Yritin kertoa läheisestä hotellista, mua ei kuunneltu ja lähtivät pois, yksi taisi sanoa hei. Kaikki meni niin nopeasti että taisin jäädä hetkeksi suu auki keskelle huonetta miettimään että mitä äsken tapahtui...? Pari tuntia myöhemmin äitini soittaa ja kysyy että mitä oikein oli käynyt? Sukulaiset olivat soittaneet hänelle ja haukkuneet minut kun en voinut tarjota yöpaikkaa ja joutuivat maksamaan hotelliyön. Äitini oli ihmetellyt heille, että mistä olisin taikonut 4 patjaa + peittoa, saati petivaatteet heille kaikille ja oli saanut luurin korvaan. Kyseessä oli äitini sisko miehineen ja heidän tuttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle suututtiin kun opiskelukämppäni oli kuin olikin 14 neliön yksiö keittokomerolla ja makuuparvella, eikä sinne mahtunut 4 kpl sukulaisia yöpymään kun tulivat kyselemään yöpaikkaa, Tulivat, aloittivat keskustelun huutamalla että miksi ihmeessä asun niin hiton kaukana keskustasta, oli ihan hirveää ajaa kaupungissa, muuta keskustaan. Alkoivat kysellä missä makuuhuoneeni on ja järkyttyivät kun viittasin parvelle, taisivat vasta siinä tajuta mitä opiskelija yksiö tarkoittaa. Seuraavaksi alkoivat kaakattaa keskenään eihän täällä mahdu olemaan yötä, mitä nyt tehdään?!?
Yritin kertoa läheisestä hotellista, mua ei kuunneltu ja lähtivät pois, yksi taisi sanoa hei. Kaikki meni niin nopeasti että taisin jäädä hetkeksi suu auki keskelle huonetta miettimään että mitä äsken tapahtui...? Pari tuntia myöhemmin äitini soittaa ja kysyy että mitä oikein oli käynyt? Sukulaiset olivat soittaneet hänelle ja haukkuneet minut kun en voi
Ollaankohan me sukua?
Minulle suututtiin kun estin (entistä) kaveriani antamasta koiralleni suklaata. Suklaa on koirille myrkkyä ja kaverini vain sanoi ettei pari palaa fazerin tummaa suklaata mitään haittaa kun koirani kerjäsi herkkua. Suuttui kun käskin hänen lopettaa ja oli antaa sen kun katsoin muualle. Kaveri pihalle ja koira turvaan. Koirani on pieni silkkiterrieri eikä paina kuin 5 kg, joten pienikin määrä suklaata on vaarallista.
en tiennyt kuka teemu selänne on
Vanha kaveri soitti itkien monen vuoden jälkeen (ei oltu pidetty yhteyksiä), että miksi poistin hänet Facebookin kavereista, vaikka saman kaveriporukan kaveri X saa yhä olla listoillani.
Hämmennyin.
Vierailija kirjoitti:
Yritin kertoa läheisestä hotellista, mua ei kuunneltu ja lähtivät pois, yksi taisi sanoa hei. Kaikki meni niin nopeasti että taisin jäädä hetkeksi suu auki keskelle huonetta miettimään että mitä äsken tapahtui...? Pari tuntia myöhemmin äitini soittaa ja kysyy että mitä oikein oli käynyt? Sukulaiset olivat soittaneet hänelle ja haukkuneet minut kun en voi
Eivätkö olleet kysyneet etukäteen majapaikasta :o
Kävelin metroon ja katsoin toista silmiin neutraalisti. Kyseessä oli alkoholistivanhus kalja kädessä. Alkoi heti kovaäänisesti huo.rit.telemaan minua. Menin siitä suoraan töihin ruokakauppaan. Vartti vuoroni alettua asiakkaakseni asteli saa alkoholistivanhus ja ostettuaan tuotteensa katsoin häntä hyvin pitkään 'muistatko minut?'-tyylisesti. Ukko oli aivan törinöissä ja häpeissään pää painuksissa tajuttuaan että oli tullut asiakkaakseni vaikka hetkeä aiemmin odottamattomasti nimitteli metrovaunussa
Vierailija kirjoitti:
No oltiin lapsia kun tämä tapahtui, mutta kuitenkin. Meille luettiin päiväkodissa satua, jossa oli keijukaisia ja peikkoja, ja piirtelyhetken tullessa kehotettiin piirtämään kuva tästä aiheesta. Piirsin sadun hahmoja, sitten aloin piirtää niiden viereen kukkasia ja etanaa. Samassa pöydässä kanssani istui eräs tyttö, joka muutenkin kiusasi minua välillä, ja nyt hän alkoi huutaa minulle "Mitä sä tyhmä piirrät jotain etanaa, ei siinä sadussa mitään etanaa ollut!" Oli siis ihan tosissaan vihainen ja huusi. Hoitaja puuttui tähän ja sanoi, että kyllä metsissä yleensä etanoita on, ja tuo satuhan sijoittui metsään. Asia ei kuitenkaan jäänyt siihen, vaan tyttö tuli kovistelemaan minua asiasta myöhemminkin sinä päivänä.
Oli minusta niin outo juttu, että muistan edelleen vaikka oltiin jotain 5-vuotiaita 😅
Naurahdin ääneen :D Tää on kyllä koukuttava ketju, kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaakin..
Vierailija kirjoitti:
Kävelin metroon ja katsoin toista silmiin neutraalisti. Kyseessä oli alkoholistivanhus kalja kädessä. Alkoi heti kovaäänisesti huo.rit.telemaan minua. Menin siitä suoraan töihin ruokakauppaan. Vartti vuoroni alettua asiakkaakseni asteli saa alkoholistivanhus ja ostettuaan tuotteensa katsoin häntä hyvin pitkään 'muistatko minut?'-tyylisesti. Ukko oli aivan törinöissä ja häpeissään pää painuksissa tajuttuaan että oli tullut asiakkaakseni vaikka hetkeä aiemmin odottamattomasti nimitteli metrovaunussa
Ja sitten kaikki taputti
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaveri soitti ja keuhkosi lehtijakajasta, joka joskus soittaa heidänkin summeriaan peräti kahdeksalta aamulla päästäkseen rappuun ja herättää tämän kaverini. Keuhkosi, että on käynyt kertomassa jakajalle että tämän pitäisi tehdä muistiinpanoja siitä, kenen summeria missäkin rapussa on ok soittaa. Kun ei tehonnut niin keuhkosi, että tekee rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Suuttui, kun nauroin ja kysyin, että eikö olisi helpompi vaimentaa summeri yöksi. Löi luurin korvaan ja blokkasi minut somessa.
Varmaan sillä on joku oikeakin ongelma jota kipuillaan tällaisella kompensaatiokiukuttelulla, muttei tuollaista nyt tosissaan jaksa loputtomiin kuunnella.
Eikö lehdenjakajalla ole porttikoodit tiedossa? Itselläni ainakin oli kun aikoinani olin aamulehtien jakaja.
Ei olisi tullut mieleenikään soittaa kenenkään asukkaan summeria. Eihän sitä muutenkaan avata ulko-ovea kuin omille vierailijoille, sitä vartenhan ne summerit on jokaisella omansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vapaapäivä, ja halusin aamulla olla sängyssä pidempään, ja lukea koukuttavaa kirjaa. Silloinen poikaystäväni raivostui tästä aivan käsittämättömän paljon. Huusi, ja mesosi. Heitti kuumat kahvit päälleni sänkyyn, ja vanhan mallin puhelimenlaturilla koitti vielä päähän heittää. Ei osunut, vaan sängynpäätyyn tuli kunnon monttu. Eikä tämä riittänyt, vaan repi minut ranteista kiinni pitäen pois sängystä eteiseen asti. Siis raivohulluhan tuo ihminen oli.
Ihanan temperamenttinen, ei tainnut olla tavallinen suomijuntti. Kauanko olitte yhdessä tämän jälkeen?
Kyllä te suomijuntitkin osaatte, riippuu nimittäin persoonasta, ei passin kannesta ;-)
Nimimerkillä: "Kokemusta on" ja "Jätin sen juntin saunan lauteille"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vapaapäivä, ja halusin aamulla olla sängyssä pidempään, ja lukea koukuttavaa kirjaa. Silloinen poikaystäväni raivostui tästä aivan käsittämättömän paljon. Huusi, ja mesosi. Heitti kuumat kahvit päälleni sänkyyn, ja vanhan mallin puhelimenlaturilla koitti vielä päähän heittää. Ei osunut, vaan sängynpäätyyn tuli kunnon monttu. Eikä tämä riittänyt, vaan repi minut ranteista kiinni pitäen pois sängystä eteiseen asti. Siis raivohulluhan tuo ihminen oli.
Ihanan temperamenttinen, ei tainnut olla tavallinen suomijuntti. Kauanko olitte yhdessä tämän jälkeen?
Kyllä te suomijuntitkin osaatte, riippuu nimittäin persoonasta, ei passin kannesta ;-)
Vaikka olenkin tavallinen juntti, en ole koskaan lyönyt naista (jos ei lapsuutta ja sisaruksia lasketa) ja on niitä kuitenkin muutama ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani liittyi marttoihin ja alkoi lukea heidän ohjeitaan kuin raamattua, suuttui mm. siitä kuin tein jauhelihakastikkeen omalla ohjellani enkä marttojen tapaan. Ollaan molemmat yli 50 v ja töissä samassa paikassa.
Itse sain naapurini täysin pois tolaltaan, koska olin pilkkonut omenapiirakkaan omenat "väärällä tavalla". Olisi pitänyt kai olla niitä tasalaatuisia puolikuun muotoisia siivuja, jotka sitten asetellaan kauniisti lomittain. Olin itse vain kiireessä boheemisti pilkkonut omenat miten sattuu ja heittänyt ne piirakan päälle. Naapuri meni asiasta ihan jumiin ja jankkasi sitä vaikka kuinka pitkään. Hämmästyttävästi omenapiirakka kuitenkin maistui ihan omenapiirakalta kuitenkin.
Hän oli myös mm. pakkomielteinen himosiivooja, mikä ehkä selittää asiaa...
Työkaverini aviomies maistoi eka kerran työkaverini (vaimonsa) leipomaa kanelipullaa. Ei ollut aikaisemmin suostunut edes maistamaan, mutta nyt pullat oli rullattu eri tavalla, kuten miehen lapsuuskodissa, joten maistoi. Sanoi että olipas todella hyviä, tee toistekkin tällä reseptillä.
Vaimonsa pullaresepti oli kylläkin ihan sama kuin oli ollut viimeiset 20 v ;-)
Entinen kaveri vaihtoi kumppania kuin tamponia. Suuttui, kun sanoin että olen jo oikeasti huolissaan. Taisi olla jo 12 tyyppiä käyty hänellä läpi alle parin vuoden aikana siinä vaiheessa. Ei muuten, mutta kahden lapsen äiti ja lastensuojelun sosiaalityöntekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska sinä et ole lyönyt, niin siksi kukaan muukaan suomalainen ei ole tehnyt niin? Kaikki tilastointi on siis turhaa.
Ja tällä logiikalla ei sitten varmaan kukaan amerikkalainenkaan jne, jos 1 henkilö heistä ei ole lyönyt... 🤔😉
Vierailija kirjoitti:
eikös se ole joku nettikauppa kiinassa
Vierailija kirjoitti:
Entinen kaveri vaihtoi kumppania kuin tamponia. Suuttui, kun sanoin että olen jo oikeasti huolissaan. Taisi olla jo 12 tyyppiä käyty hänellä läpi alle parin vuoden aikana siinä vaiheessa. Ei muuten, mutta kahden lapsen äiti ja lastensuojelun sosiaalityöntekijä.
Ei avautunut miten tämä liittyi lapsiin tai hänen työhönsä?
Eikö ne miehet olleet hänelle itselleen, eivätkä omille tai toisten lapsille ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös se ole joku nettikauppa kiinassa
Hahahaa 😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkillä: "Kokemusta on
Vastasin vain toteamukseen, että kyllä te suomijuntitkin osaatte, ottamatta kantaa, lyökö joku muu. Näytti olevan alapeukku eli pitäisi vissiin miehistyä ja alkaa väkivaltaisemmaksi.