Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
5721/6327 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani liittyi marttoihin ja alkoi lukea heidän ohjeitaan kuin raamattua, suuttui mm. siitä kuin tein jauhelihakastikkeen omalla ohjellani enkä marttojen tapaan. Ollaan molemmat yli 50 v ja töissä samassa paikassa. 

Itse sain naapurini täysin pois tolaltaan, koska olin pilkkonut omenapiirakkaan omenat "väärällä tavalla". Olisi pitänyt kai olla niitä tasalaatuisia puolikuun muotoisia siivuja, jotka sitten asetellaan kauniisti lomittain. Olin itse vain kiireessä boheemisti pilkkonut omenat miten sattuu ja heittänyt ne piirakan päälle. Naapuri meni asiasta ihan jumiin ja jankkasi sitä vaikka kuinka pitkään. Hämmästyttävästi omenapiirakka kuitenkin maistui ihan omenapiirakalta kuitenkin. 

Hän oli myös mm. pakkomielteinen himosiivooja, mikä ehkä selittää asiaa...

Vierailija
5722/6327 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri suuttui kun ei saanut meiltä kyytiä kauppaan. Olimme käyttäneet häntä kaupassa yhden kerran kun hänellä oli auto huollossa ja naapuri päätti sen kerran perusteella että saa meiltä kyydin aina kun tarvitsee. Luuli että tulemme kuskaamaan häntä kesken kesälomareissun ja suuttui kun kerroin että olemme parin sadan kilometrin päässä ja joutuu nyt itse ajamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/6327 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulainen suuttui kun en antanut leivontakulhoa lapsen "putsattavaksi" eli en päästänyt lasta ottamaan jämät kulhosta. Sanoin lapselle ei ja kohta tämä 6 vuotias tulee siihen äitinsä kanssa ja äiti huutaa että kyllä lapselle on nyt annettava se kulho, kotona saa aina putsata. Tuumailin hetken, annoin kulhon ja katselin kun lapsi hyökkäsi sisällön kimppuun ja samantien sylki ja heitti kuhon lattialle. Totesin siinä että olisi ehkä kannattanut kysyä mitä olen tekemässä, sinappinen salaatin kastike on valmista. Lapsi huusi vain "pahaa!!" ja äidin kommenteista en saanut selvää. Eivät tulleet enää keittiöön häiritsemään, edes silloin kun olin lopulta leipomassa.

Eikös asia ole myös niin, ettei leivinjauhetta, ruokasoodaa tai hiivaa sisältävää taikinaa muutenkaan suositella syötävän raakana, koska siitä voi saada vatsavaivoja.

Vierailija
5724/6327 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5725/6327 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vapaapäivä, ja halusin aamulla olla sängyssä pidempään, ja lukea koukuttavaa kirjaa. Silloinen poikaystäväni raivostui tästä aivan käsittämättömän paljon. Huusi, ja mesosi. Heitti kuumat kahvit päälleni sänkyyn, ja vanhan mallin puhelimenlaturilla koitti vielä päähän heittää. Ei osunut, vaan sängynpäätyyn tuli kunnon monttu. Eikä tämä riittänyt, vaan repi minut ranteista kiinni pitäen pois sängystä eteiseen asti. Siis raivohulluhan tuo ihminen oli. 

Vierailija
5726/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkinaapuri suuttui kun luuli koiriamme susiksi.Koiriemme emo on husky, isästä ei varmuutta kun emo karkasi ja tuli sitten yllätys pentue. Kumpikin on musta-harmaa-ruskea, kippurahäntä, ystävällisiä, uteliaita ja onneksi tottelevaisia. Mökkinaapuri tuli puhelin korvalla meille ja huusi että kaikki sisään, täällä on susia, hän soittaa just poliisille! Lapset säikähtivät ja menevät hakemaan koirat ja siinä naapuri tajuaa että ei taidakaan olla villieläimiä kun 6 ja 8v tytöt raahaavat koiria sisään.

Naapuri mutisi jotain puhelimeen, taisi oikeasti soittaa 112 ja alkoi huutaa ettei tuollaisia saa pitää lemmikkeinä!

Vierailija
5727/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaveri soitti ja keuhkosi lehtijakajasta, joka joskus soittaa heidänkin summeriaan peräti kahdeksalta aamulla päästäkseen rappuun ja herättää tämän kaverini. Keuhkosi, että on käynyt kertomassa jakajalle että tämän pitäisi tehdä muistiinpanoja siitä, kenen summeria missäkin rapussa on ok soittaa. Kun ei tehonnut niin keuhkosi, että tekee rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Suuttui, kun nauroin ja kysyin, että eikö olisi helpompi vaimentaa summeri yöksi. Löi luurin korvaan ja blokkasi minut somessa.

Varmaan sillä on joku oikeakin ongelma jota kipuillaan tällaisella kompensaatiokiukuttelulla, muttei tuollaista nyt tosissaan jaksa loputtomiin kuunnella.

Vierailija
5728/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkinaapuri suuttui kun luuli koiriamme susiksi.Koiriemme emo on husky, isästä ei varmuutta kun emo karkasi ja tuli sitten yllätys pentue. Kumpikin on musta-harmaa-ruskea, kippurahäntä, ystävällisiä, uteliaita ja onneksi tottelevaisia. Mökkinaapuri tuli puhelin korvalla meille ja huusi että kaikki sisään, täällä on susia, hän soittaa just poliisille! Lapset säikähtivät ja menevät hakemaan koirat ja siinä naapuri tajuaa että ei taidakaan olla villieläimiä kun 6 ja 8v tytöt raahaavat koiria sisään.

Naapuri mutisi jotain puhelimeen, taisi oikeasti soittaa 112 ja alkoi huutaa ettei tuollaisia saa pitää lemmikkeinä!

Ai saatana, kippurahäntäisiä ihmisrakkaita susia :D Joillain tuo susihysteria menee ihan liiallisuuksiin.

Berni kävi metsäjärvellä helleaikoina itsekseen virkistäytymässä. Joku oli nähnyt rantasavessa sen jäljet. Kohta oli pihassa pyssymiehiä ja nimismies. Koiraa rapsuttelivat muina miehinä kunnes sanoin että tuo taitaa olla teidän sutenne ;) Älkää nyt ampuko sitä.

Nimismieskin oli tuttu ja tuonut koiralle tuliaisia hirvenluun. Siinä kahvilla naurettiin.

Vierailija
5729/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaveri soitti ja keuhkosi lehtijakajasta, joka joskus soittaa heidänkin summeriaan peräti kahdeksalta aamulla päästäkseen rappuun ja herättää tämän kaverini. Keuhkosi, että on käynyt kertomassa jakajalle että tämän pitäisi tehdä muistiinpanoja siitä, kenen summeria missäkin rapussa on ok soittaa. Kun ei tehonnut niin keuhkosi, että tekee rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Suuttui, kun nauroin ja kysyin, että eikö olisi helpompi vaimentaa summeri yöksi. Löi luurin korvaan ja blokkasi minut somessa.

Varmaan sillä on joku oikeakin ongelma jota kipuillaan tällaisella kompensaatiokiukuttelulla, muttei tuollaista nyt tosissaan jaksa loputtomiin kuunnella.

eli voin tulla sinun lomilla, sairaspäivinä, tai unettomuusjaksojen aamuina (just kun olet viimein saamassa unen päästä kiinni), tai raskaan yövuoron jälkeen herättämään millon vaan, joka aamu ylös jollekkin turhalle asialle? Olet itse psykopaatti.

Vierailija
5730/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä suuttui, kun en kertonut entisen mieheni sukupuolielimen kokoa. Hän oli kuulema varma, että ensimmäisellä miehelläni oli isompi kuin hänellä. 

Olisit vaan sanonut lakonisesti että niin olikin, paaaljon isompi

Vierailija
5731/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siis, ohitanko minäkin heidät nyt jatkossa jos he kävelee vastaan kadulla, enkä tervehdi heitä, vai siten kun aiemmin olisin käyttäynytnyt, jos he olisi edelleen fb-kavereitani, kohteliaasti tekemisissä niin kuin muidenkin tuttujen/ystävien kanssa? "

Tietenkin kohteet heitä kuten ennenkin. Facebook ei ole oikeaa elämää. Jotkut haluavat sinne kavereiksi ainoastaan vaikkapa omat lapset ja sisarukset. Jotkut lisäävät kaikki jotka ovat tavanneet kerran. Jotkut poistuvat sieltä kokonaan. Jotkut avaavat sen kerran vuodessa tai unohtavat että omistavat tilin.

Teetkö Facebookiin niitä postauksia joissa uhkaillaan että jokainen joka ei tykkää postauksesta poistetaan kavereista? Facebookin kaverilistalla ei ole yhtään mitään tekemistä sen kanssa millä tavalla on tekemisissä oikeassa elämässä.

Olen päättänyt etten tervehdi, en yhteisillä sukujuhlilla, enkä kaupassakaan. Ovat sen itse valinnet. On moukkia, ja on törkeitä moukkia, jotka ovat itse valinneet muille röyhkeän elämäntavan. No sitä saavat jatkossa myös itselleen.

Vierailija
5732/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saatana, kippurahäntäisiä ihmisrakkaita susia :D Joillain tuo susihysteria menee ihan liiallisuuksiin.

Ja sekin menee liiallisuuksiin ettei eroteta sutta koirasta! Kyllä ihmiset on sitten tyhmiä!

Vierailija
5733/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli voin tulla sinun lomilla, sairaspäivinä, tai unettomuusjaksojen aamuina (just kun olet viimein saamassa unen päästä kiinni), tai raskaan yövuoron jälkeen herättämään m

Taidat olla samanlainen uusavuton kuin lehdenjakajasta suuttunut, eli et osaa vaimentaa yhdellä napinpainalluksella summeria? :D Kannattaa muuttaa maalle, jos kerrostaloelämä käy noin psyyken päälle. Kummallista tuollaiset erityislaatuharhaa potevat itsekkäät ihmiset, jotka olettavat että maailma pyörii heidän ehdoillaan. Lehdenjakaja tekee rehellistä työtä.

Vierailija
5734/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellistä palstamammailua: joku kertoo miten naurattaa se, ettei joku kaupunkilainen häiriintyy lehdenjakajista ja aikoo tehdä niistä rikosilmoituken. Sitten palstamammat alkavat vinkua, että pitää ymmärtää niitä nukkuvia vuorotyöläisiä joiden ihmisoikeuksia rappukäytävän äänet rikkovat.

Tätä se kai teettää, kun perskylistä muutetaan isolle kirkolle ja kuvitellaan, että kerrostalossa asuminen on sitä samaa kuin jossain Pihtiputaan mummonmökissä. Junttien kannattaisi pysyä Kehä III:n ulkopuolella.

Vierailija
5735/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli tulossa mummo. Olin töissä siitä muutamille puhunut, mutta en mitenkään järjestelmällisesti kaikille. Yksi työkaveri loukkaantui, kun sai kuulla siitä toisilta ja ihmetteli, miksi en ollut hänelle kertonut jo aiemmin. Pyysin anteeksi ja kerroin, että en vaan yksinkertasesti muista keille olin puhunut ja keille en. Että ei ollut mitään henkilökohtaista. Hän oli monta kuukautta kylmä ja etäinen. Ja se tuntui pahalta, koska pidän hänestä paljon ja en ymmärtänyt, miten tuosta voi suuttua.

Vierailija
5736/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle suututtiin , kun en vastannut messenger viestiin puolen yön aikoihin. Oikein poistettiin face kavereista ja laitettiin viestit estoon. Eipä suuttuja voinut arvata , että sairaana jo nukkumassa , en todellakaan jaksa liioiteltuja satuja kuunnella .Mahtavaa itsesääliä ja valheita  Mutta suuttuja löytää totuuden VALHEIDEN KIRJASTA .   

Minulle puolestaan suututtiin, kun päivitin omia kuulumisia Facebookkiin omaan profiiliini yöllä. Herätin kuulemma tuttavani, kun puhelin ilmoitti niistä. Pyysin estämään joko kaikki ilmoitukset yöllä tai pistämään Facebookin pois öisin. Muokkasin ystävälistojani niin, että hän ei enää näe kovin paljon postauksiani. Kaiken lisäksi hänellä oli runsaasti ulkomaalaisia ystäviä Facebookissa, eikö ne koskaan sattuneet laittamaan mitään Facebookkiin silloin kun Suomessa oli yö?

Terv. nimim. yökyöpeli

Vierailija
5737/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Irlannin susikoira, naapuri luulee että meillä on Irlantilainen susi... ja hössöttää kaikille että kohta se peto tappaa kaikki lapset jos pääsee irti ja hyökkää aikuistenkin kimppuun. 

Vierailija
5738/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästin pitkän räjähtävän pierun WC:ssä kustessani pisuaariin. Oli useita miehiä rinnkkain kusemassa. Sain kuulla olevani sika ym.

Vierailija
5739/6327 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä suuttui, kun en kertonut entisen mieheni sukupuolielimen kokoa. Hän oli kuulema varma, että ensimmäisellä miehelläni oli isompi kuin hänellä. 

Olisit vaan sanonut lakonisesti että niin olikin, paaaljon isompi

Olisit kaivanut kaapistasi ison kipsivaloksen näytille.

Vierailija
5740/6327 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kiinteistöhuolto firmassa töissä, jonka yhteydessä toimi asukkaille pesula. myimme pesukoneeseen poletteja, joilla saa koneet käyntiin. 

Esihenkilö päätti, että poletettien myymistä asiakkaille aletaan rajoittaa. Olin siihen, että selvä. Onko rajoitus ostokertaa kohden vai asiakasta kohden päivän aikana. Esihenkilö huutaa siihen, että ajattele itse ja ansaitse palkkasi!.

pari kuukautta myöhemmin tuli yt-neuvottelut. Tuli lähtö.