Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys parisuhteessa oleville naisille

Vierailija
07.01.2019 |

Olette miehesi kanssa kylpylän hämyisässä, omassa syvennyksessään olevassa porealtaassa kahdestaan, ja hetken kuluttua seuraanne liittyykin entinen Miss Suomi Sara Sieppi. Hän flirttailee hieman miehesi kanssa ja miehesi vähän hymyillen punastuu. Sinulle tulee kova vessahätä, ja naisten WC on kylpylän toisessa päässä. Jätätkö miehesi porealtaaseen kahdestaan Saran kanssa siksi aikaa, kun menet vääntämään torttua vai pyydätkö miestäsi poistumaan altaasta kanssasi?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa tilanteessa mitään vaaraa ole. Lähtisin vain vessaan, ja jos ne siinä juttelisivat sillä aikaa niin hyvä niin, eihän siinä mitään jos oma seuralainen osaa pitää seuraa. Jos kuitenkin heille kehittyisi jotain tätä enemmän, niin sitten on aika surkee mies. Sama juttu oli kuka tahansa se toinen siinä altaassa. Eli silloin pitäisi suhdetta vähän punnita että onko se järkevää.

Vierailija
22/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään käydä julkisessa vessassa kakkosella, joten samassa altaassa jatkettaisiin. Mutta jos kyse olisi jostakin muusta poistumisen tarpeesta tai jopa pelkästä halusta, voisin lähteä milloin tahansa - mies on aikuinen ihminen eikä tarvitse mun lupia mihinkään tekemisiinsä. Jos on pettääkseen, pettää kyllä ilman missiäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häädän kilpailijan paskomalla altaaseen ja väittämällä että mies sen teki.

Parhautta!!!

Vierailija
24/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä nyt aloituksellani sitä hakenut, että tämä olisi joku safe space oman miehensä halventamisen suhteen. Aikuiset naiset, miten te edes kehtaatte?

Ap

Mutta tämä on kuitenkin ihan safe space olettaa että mies on pelkkä aivoton penis ja että on täysin naisen vastuulla vahtia ettei mies työnnä penistään mihin sattuu?

Vierailija
25/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan tilannetta. Oletetaan, että sinua ei kiinnosta miehesi tekemiset siinä tilanteessa, vaan lähdet vessaan. Kuitenkin takaisin tullessasi huomaat miehesi jyystävän altaan reunalla kiihkeänä Sieppiä imien samalla kiimaisena hänen rintaansa.

Kuinka nyt reagoit?

Vierailija
26/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä siellä nyt sitten voisi tapahtua. Ehkä maailman ainoa paikka, jossa eivät pääse edes vaihtamaan puhelinnumeroita, kun altaassa harvemmin kenelläkään on puhelimia tai paperia ja kynää. Tuskin siellä panemaankaan alkavat, kun on kuitenkin julkinen paikka. Kännissäkään siellä harvemmin ollaan eikä lähekkäin hinkuttamista voisi selittää edes tanssimisella tms selityksellä, jos sattuisin paikalle. Minun on vaikeaa myöskään ymmärtää sellaista tilannetta, että missi yhtäkkiä tulisi yksin kylpylään tahallaan flirttailemaan miehelle, jonka naisystävä on mukana. 

Ei nykyaikana tarvitse puhelinnumeroita muistella. Riittää kun muistaa jonkin sometunnuksen. Ja kylpylän porealtaassa ollaan kyllä kovin usein jos ei nyt kännissä, niin pienessä hönössä ainakin. 

Ai jaa. Minä en ole koskaan ollut kylpylässä pienessäkään hönössä. 

No jos sinä et ole ollut, niin sehän tarkoittaa sitä, että kukaan muukaan ei ole ollut, eikö niin?

Vierailija
27/49 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä nyt aloituksellani sitä hakenut, että tämä olisi joku safe space oman miehensä halventamisen suhteen. Aikuiset naiset, miten te edes kehtaatte?

Ap

Mutta tämä on kuitenkin ihan safe space olettaa että mies on pelkkä aivoton penis ja että on täysin naisen vastuulla vahtia ettei mies työnnä penistään mihin sattuu?

Sinä itse tuon keksit, en minä. Älä yritä asettaa sanoja suuhuni.

Ap

Vierailija
28/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ollaan molemmat miehen kanssa yli viiskymppisiä, joten ajattelen Saran flirtin olevan turvaflirttiä, jota itsekin harrastan itselleni riittävän vanhojen ja vaarattomaksi katsomieni miesten kanssa. Pappoja on mukava ilahduttaa ja ne tuskin luulee nuoren naisen yrittävän iskeä. Ja jos luulisivatkin, niin kukaan muu ei.

Vierailija
29/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtisin vessaan. Mutta mieheni ujona ihmisenä ihan varmasti seuraisi perässä ainakin odottelemaan johonkin lähemmäs vessaa, koska olisi säikähtänyt Siepin flirttiyrityksiä pahasti, vaikka tuskin edes tunnistaisi että on joku tavista tunnetumpi kyseessä.

Vierailija
30/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatketaan tilannetta. Oletetaan, että sinua ei kiinnosta miehesi tekemiset siinä tilanteessa, vaan lähdet vessaan. Kuitenkin takaisin tullessasi huomaat miehesi jyystävän altaan reunalla kiihkeänä Sieppiä imien samalla kiimaisena hänen rintaansa.

Kuinka nyt reagoit?

Onko tämä joku sinun fantasiasi? Mietitkö tosiaan tällaisia päivät pitkät?

Vierailija
31/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vahinko on jo tapahtunut ja mieheni vainoaa Sara Sieppiä viesteillä, fb-kaveripyynnöillä sun muilla joka tapauksessa, lähdin vessaan tai en. 

Onko tämä safe space jossa Sieppiä saa pitää naisena, joka antaa kaikille?

Vierailija
32/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinä, ap, laitoit alkuperäisellä kysymykselläsi juurikin nuo sanat suuhusi. Normaalissa parisuhteessa ei ole mitään syytä pyytää/vaatia miestä poistumaan altaasta kuvaamassasi tilanteessa.

Ja mitä tulee noihin "oman miehensä halventajiin"... Ei täällä kukaan ole miestään halventanut, kirjoittivat vain sanoiksi kysymyksesi herättämän ajatusleikin. Itse olen 43-vuotias perheenisä ja jos Sara Sieppi (tai vastaava) alkaisi flirttailemaan minulle kylpylän porealtaassa, vaimoni istuessa vieressä, niin alkaisin kyllä minäkin etsiä (piilotettua) kameraa...

Vierailija
33/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nyt reagoit?

Onko tämä joku sinun fantasiasi? Mietitkö tosiaan tällaisia päivät pitkät?

No mitäpä se muutakaan tekisi, sille ei kukaan anna, ei Sieppi eikä edes halveksimansa "av-mamma".

34/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häädän kilpailijan paskomalla altaaseen ja väittämällä että mies sen teki.

Herrasmies pyytää anteeksi kun nainen pieraisee. Mutta missä kulkee raja? 😁

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
35/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sinä, ap, laitoit alkuperäisellä kysymykselläsi juurikin nuo sanat suuhusi. Normaalissa parisuhteessa ei ole mitään syytä pyytää/vaatia miestä poistumaan altaasta kuvaamassasi tilanteessa.

Ja mitä tulee noihin "oman miehensä halventajiin"... Ei täällä kukaan ole miestään halventanut, kirjoittivat vain sanoiksi kysymyksesi herättämän ajatusleikin. Itse olen 43-vuotias perheenisä ja jos Sara Sieppi (tai vastaava) alkaisi flirttailemaan minulle kylpylän porealtaassa, vaimoni istuessa vieressä, niin alkaisin kyllä minäkin etsiä (piilotettua) kameraa...

Höpö höpö. Aloituksessa kysyin, että uskaltaisitko jättää miehesi altaaseen. Loppu on mielikuvituksesi varassa. Sen sijaan nämä miehen kaljuuntumisen tai hampaattomuuden tai muun vastaavan korostamiset ovat juurikin sitä oman miehen halventamista. 

Ap

Vierailija
36/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette miehesi kanssa kylpylän hämyisässä, omassa syvennyksessään olevassa porealtaassa kahdestaan, ja hetken kuluttua seuraanne liittyykin entinen Miss Suomi Sara Sieppi. Hän flirttailee hieman miehesi kanssa ja miehesi vähän hymyillen punastuu. Sinulle tulee kova vessahätä, ja naisten WC on kylpylän toisessa päässä. Jätätkö miehesi porealtaaseen kahdestaan Saran kanssa siksi aikaa, kun menet vääntämään torttua vai pyydätkö miestäsi poistumaan altaasta kanssasi?

Jos en mieheeni luottaisi sen vertaa, että voi vessassa käydä, taitaisi olla väärä mies. Tai oma pää sekaisin.

Vierailija
37/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Höpö höpö. Aloituksessa kysyin, että uskaltaisitko jättää miehesi altaaseen. Loppu on mielikuvituksesi varassa. Sen sijaan nämä miehen kaljuuntumisen tai hampaattomuuden tai muun vastaavan korostamiset ovat juurikin sitä oman miehen halventamista. 

Ap

Kaikki me emme elä mielikuvituskumppaneiden kanssa, ja kaljuuntuminen nyt vaan on yleinen ilmiö, ei mitään halveeraamista. Mutta sitähän ei tajua sellainen, jonka toteutuneet parisuhteet rajoittuu nyrkkikyllikkiin.

Miksi maailmassa joku katselisi miestä johon ei tuon vertaa voisi luottaa.

Eikä ne oikeat miehetkään ole ääliöitä, piilokamera on terveen 45 v äijän ensimmäinen ajatus, jos joku Sara Sieppi käy päälle.

Vierailija
38/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin jättää oman mieheni vaikka alasti saunaan koko Victoria's Secretin mallikatraan kanssa, ja voisin ihan huoletta itse poistua kokonaan paikalta.

Tosin mun mies ei edes menisi alasti sekasaunaan, kun ei mene alasti edes miesten kanssa saunaan - ainoastaan minun kanssani. 

Vierailija
39/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Mun mieheni on smoking hot, mutta pitäisi olla huomattavasti Sieppiä tasokkaampi nainen, että aiheuttaisi mitään värinöitä.

Vierailija
40/49 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin ihan huoletta ja hihittelisin itsekseni miehen ilmeelle kun tajuaisi jäävänsä moiseen tilanteeseen yksin. Veikkaan että hetken se siinä vääntelehtisi kiusallisesti ennen kuin keksisi jonkun tekosyyn poistua myös itse.

On itse melko mustasukkainen ja ahdistuisi päinvastaisessa tilanteessa, tämän takia pelkää omalta osaltaan kuollakseen kaikkia mahdollisia tilanteita joissa joku voi saada väärän käsityksen.