Kysymys parisuhteessa oleville naisille
Olette miehesi kanssa kylpylän hämyisässä, omassa syvennyksessään olevassa porealtaassa kahdestaan, ja hetken kuluttua seuraanne liittyykin entinen Miss Suomi Sara Sieppi. Hän flirttailee hieman miehesi kanssa ja miehesi vähän hymyillen punastuu. Sinulle tulee kova vessahätä, ja naisten WC on kylpylän toisessa päässä. Jätätkö miehesi porealtaaseen kahdestaan Saran kanssa siksi aikaa, kun menet vääntämään torttua vai pyydätkö miestäsi poistumaan altaasta kanssasi?
Kommentit (49)
Lähden vääntämään torttua. Miehen tekemisiä en tuollaisessa akuutissa tilanteessa jää miettimään.
Häädän kilpailijan paskomalla altaaseen ja väittämällä että mies sen teki.
Kysymys suorastaan olettaa, että
a) oma mies on aivoton petturi ja
b) Sieppi on hyvin, hyvin kevytkenkäinen.
Raotan hieman biksuja ja vapautan tortun porealtaaseen. Saattaa laimentaa enimpiä flirttailuintoja, kun ruskea sukellusvene nousee syvyyksistä pintaan.
Aikuinen mies on vapaa tekemään omat valintansa. Käyn vessassa ja palaan takaisin. Enköhän siinä näe sitten mikä tilanne on ja mitä mies on valinnut.
Olisin aika imarreltu, että olen onnistunut nappaamaan niin kuuman miehen, että Sieppikin flirttailee hänelle. Komeahan hän on - minun mielestäni - mutta tosi vaikea on kuvitella, että Sieppi tuollaiselle isänsä ikäiselle maalaismiehelle alkaisi silmää vilkutella. Mutta jos niin kävisi, niin toki lähtisin käymään vessassa. Varmasti mies silmiään Siepissä lepuuttaisi ja juttusillekin voisi ryhtyä, mutta en kuvittele hetkeäkään että alkaisi siellä porealtaassa häntä lähennellä. Tai Sieppi häntä.
Kuka tällaisia oikeasti edes miettii?
Tuskin tuo Sieppi edes vilkaisisi mieheeni, joten voisin ihan hyvin lähteä veskiin.
Musta olis ihan hauskaa jos joku missi yrittäjä mun miestä. Sillä ei ole tukkaa, hampaita puuttuu ja ylipainoakin on. Jos sen itsetunto nousisi vähän. Jättäisin kaksin ja antaisin olla rauhassa jonkun aikaa, saattais kyllä ressukka säikähtää.
Ihan varmasti Sara kävisi kuumana 54v. kaljuuntuvaan, harmaantuvaan ja ylipainoiseen mieheeni, onhan hän ihan mukava mies niin halutessaan, mutta onneksi mieheni ei juurikaan välitä seksijutuista eikä missään nimessä kehtaisi harrastaa mitään intiimiä niin nuoren ja kauniin naisen kanssa, hyvä jos minun kanssani.
No en minä nyt aloituksellani sitä hakenut, että tämä olisi joku safe space oman miehensä halventamisen suhteen. Aikuiset naiset, miten te edes kehtaatte?
Ap
No mitä siellä nyt sitten voisi tapahtua. Ehkä maailman ainoa paikka, jossa eivät pääse edes vaihtamaan puhelinnumeroita, kun altaassa harvemmin kenelläkään on puhelimia tai paperia ja kynää. Tuskin siellä panemaankaan alkavat, kun on kuitenkin julkinen paikka. Kännissäkään siellä harvemmin ollaan eikä lähekkäin hinkuttamista voisi selittää edes tanssimisella tms selityksellä, jos sattuisin paikalle. Minun on vaikeaa myöskään ymmärtää sellaista tilannetta, että missi yhtäkkiä tulisi yksin kylpylään tahallaan flirttailemaan miehelle, jonka naisystävä on mukana.
Vierailija kirjoitti:
No mitä siellä nyt sitten voisi tapahtua. Ehkä maailman ainoa paikka, jossa eivät pääse edes vaihtamaan puhelinnumeroita, kun altaassa harvemmin kenelläkään on puhelimia tai paperia ja kynää. Tuskin siellä panemaankaan alkavat, kun on kuitenkin julkinen paikka. Kännissäkään siellä harvemmin ollaan eikä lähekkäin hinkuttamista voisi selittää edes tanssimisella tms selityksellä, jos sattuisin paikalle. Minun on vaikeaa myöskään ymmärtää sellaista tilannetta, että missi yhtäkkiä tulisi yksin kylpylään tahallaan flirttailemaan miehelle, jonka naisystävä on mukana.
Ei nykyaikana tarvitse puhelinnumeroita muistella. Riittää kun muistaa jonkin sometunnuksen. Ja kylpylän porealtaassa ollaan kyllä kovin usein jos ei nyt kännissä, niin pienessä hönössä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyaikana tarvitse puhelinnumeroita muistella. Riittää kun muistaa jonkin sometunnuksen. Ja kylpylän porealtaassa ollaan kyllä kovin usein jos ei nyt kännissä, niin pienessä hönössä ainakin.
Ai jaa. Minä en ole koskaan ollut kylpylässä pienessäkään hönössä.
Vierailija kirjoitti:
Miksen jättäisi?
Siinäpä tuhannen taalan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys suorastaan olettaa, että
a) oma mies on aivoton petturi ja
b) Sieppi on hyvin, hyvin kevytkenkäinen.
90% todennäköisyydellä näin onkin.
Lähtisin vessaan ja iskisin miehelle silmää. Olettaisin että palatessani kumpaakaan ei enää altaassa näkyisi. Menisin itse saunomaan hetkeksi ja ehkä pesulle ja huoneeseen. Miehen palatessa haluaisin ehdottomasti kuulla kaikki yksityiskohdat.
Lähden yksin, pokaan matkalla vessaan Humberton ja nussimme vessassa.