Kysymys parisuhteessa oleville naisille
Olette miehesi kanssa kylpylän hämyisässä, omassa syvennyksessään olevassa porealtaassa kahdestaan, ja hetken kuluttua seuraanne liittyykin entinen Miss Suomi Sara Sieppi. Hän flirttailee hieman miehesi kanssa ja miehesi vähän hymyillen punastuu. Sinulle tulee kova vessahätä, ja naisten WC on kylpylän toisessa päässä. Jätätkö miehesi porealtaaseen kahdestaan Saran kanssa siksi aikaa, kun menet vääntämään torttua vai pyydätkö miestäsi poistumaan altaasta kanssasi?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä nyt aloituksellani sitä hakenut, että tämä olisi joku safe space oman miehensä halventamisen suhteen. Aikuiset naiset, miten te edes kehtaatte?
Ap
Mutta tämä on kuitenkin ihan safe space olettaa että mies on pelkkä aivoton penis ja että on täysin naisen vastuulla vahtia ettei mies työnnä penistään mihin sattuu?
Sinä itse tuon keksit, en minä. Älä yritä asettaa sanoja suuhuni.
Ap
Sinä, ap, laitoit alkuperäisellä kysymykselläsi juurikin nuo sanat suuhusi. Normaalissa parisuhteessa ei ole mitään syytä pyytää/vaatia miestä poistumaan altaasta kuvaamassasi tilanteessa.
Ja mitä tulee noihin "oman miehensä halventajiin"... Ei täällä kukaan ole miestään halventanut, kirjoittivat vain sanoiksi kysymyksesi herättämän ajatusleikin. Itse olen 43-vuotias perheenisä ja jos Sara Sieppi (tai vastaava) alkaisi flirttailemaan minulle kylpylän porealtaassa, vaimoni istuessa vieressä, niin alkaisin kyllä minäkin etsiä (piilotettua) kameraa...
Höpö höpö. Aloituksessa kysyin, että uskaltaisitko jättää miehesi altaaseen. Loppu on mielikuvituksesi varassa. Sen sijaan nämä miehen kaljuuntumisen tai hampaattomuuden tai muun vastaavan korostamiset ovat juurikin sitä oman miehen halventamista.
Ap
Kaikki me emme elä mielikuvituskumppaneiden kanssa, ja kaljuuntuminen nyt vaan on yleinen ilmiö, ei mitään halveeraamista. Mutta sitähän ei tajua sellainen, jonka toteutuneet parisuhteet rajoittuu nyrkkikyllikkiin.
Miksi maailmassa joku katselisi miestä johon ei tuon vertaa voisi luottaa.
Eikä ne oikeat miehetkään ole ääliöitä, piilokamera on terveen 45 v äijän ensimmäinen ajatus, jos joku Sara Sieppi käy päälle.
Kummallisen kuvan saa naisista tämän palstan perusteella. Ei sinullakaan ollut mitään tarvetta halventaa minua, mutta silti teit niin.
Ap
Kummallisen käsityksen saa ainoastaan aloittajasta itsestään kun tälläisiä ihme ajatuksia kyselee :D haha!
Käykö Suomessa useinkin niin, että joku henkilö alkaa flirttailla ihmiselle, jolla on selkeästi puoliso mukana? Siis en nyt puhu mistään parinvaihtobileistä, vaan jostain tuollaisesta paikasta kuin kylpylä.
Vierailija kirjoitti:
Käykö Suomessa useinkin niin, että joku henkilö alkaa flirttailla ihmiselle, jolla on selkeästi puoliso mukana? Siis en nyt puhu mistään parinvaihtobileistä, vaan jostain tuollaisesta paikasta kuin kylpylä.
ehkä tässä ei enää uskalla kylpylään edes lähteä, kun sielä saattaa vastaan tulla poreammeessa kiimainne Sieppi :o !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä tässä ei enää uskalla kylpylään edes lähteä, kun sielä saattaa vastaan tulla poreammeessa kiimainne Sieppi :o !
Joo, kuulostaa kyllä vähän vaaralliselta. Onneksi ei sentään kiimainen Ryhmy.
Olen aika varma, että mies lähtisi minun mukana. Ei ole missien kanssa sattunut, mutta tavallisempien nättien tai vähemmän nättien kanssa hyyyyvin usein että toinen nainen alkaa flirttailemaan vaikka olen vieressä. Autossa sitten sitä nauretaan.
Jos mies on kerran jo punastunut l*utkan flirtistä, läimäyttäisin lujaa miestä molemmille poskille. Sen jälkeen tokaisisin äänekkäästi: "Alahan jo nousta siitä, kun pitää päästä p*askalle!"
Kummallisen kuvan saa naisista tämän palstan perusteella. Ei sinullakaan ollut mitään tarvetta halventaa minua, mutta silti teit niin.
Ap