Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko blogi-ilmiö kohta hiipuu?

Vierailija
07.01.2019 |

Inspiroiduin tuosta bloggaajiin kyllästymis -keskustelusta ja aloin miettiä, että tosiaan kiinnostus blogeihin on aika lailla lähipiirissäni hiipunut. Harva "massablogi" saa enää juurikaan kommentteja, tuntuu että esim. Indiedays on kokonaisuudessaan uppoava laiva. Kuinkakohan kauan blogi-ilmiö vielä elää, koska ensimmäiset alkavat laittaa pillejä pussiin? Tuntuu myös, että moni bloggaaja kirjoittelee vain velvollisuudestaan yhteistyökumppaneille, läpi paistaa sellainen välinpitämättömyys ja ehkä pelko myöntää, ettei homma enää toimi. Kaikki on aloittanut podcastien tekemisen ja ovat tietty myös aktiivisia instassa, mutta missä vaiheessa se blogi tippuu sieltä kokonaan pois?

Onko vielä joitain blogeja, joita luette ahkerasti ja joiden laatu ei ole laskenut mahdollisen kaupallistumisen myötä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue blogeja. 5 vuotta sitten luin aktiivisestikkin. Kyllä ne huippuvuodet meni jo.

Vierailija
2/5 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu, vaikka ehkä toivoisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä lukenut yhtäkään blogia.

Vierailija
4/5 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä noi kosmetiikkablogit, tietoa kemikaaleista. Sanni ja Virve, kaikki pisteet teille! Sen tyyppiset blogit vaan paranee päivä päivältä. Vastaavat tarpeeseen.

Mutta ei ne "minä ja mun päivä" ja "minäminä" blogit kyllä ainakaan itseäni jaksa kiinnostaa. Eikä loputon sisustaminen tai mikä pahinta, lifestyle statussymboleineen.

Vierailija
5/5 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin. Ei nämä sinun aloitukset ota oikein tulta alleen. Suurin osa blogeista on ja pysyy. Kaikki ei kaupallistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä