Seksielämä synnytyksen jälkeen
Saimme aviopuolisoni kanssa esikoisen kesällä, nyt 6kk vanha. Vauva oli syntyessään isokokoinen, minkä vuoksi välilihaa leikattiin auki. Sain myös repeämiä synnytyksen yhteydessä. Ensimmäiset 3kk kesti parantua niin, ettei ollut enää kipuja alapäässä. Vauva on ollut koko 6kk huono nukkuja. Olemme mieheni kanssa väsyneitä. Minun vastuullani ovat olleet myös yöt, sillä mieheni herää töihin. Minulla ei ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. Veikkaan, että väsymys ja imetyksen aikainen hormonimuutos ovat tähän haluttomuuteen syypäät. Mieheni kovasti haluaisi seksiä. Pitäisikö minun harrastaa seksiä mieheni kanssa vaikkei tippaakaan haluta eikä ole energiaa? Haluaisin pitää avioliiton kasassa ja vaikkei mies millään tavalla seksiin painosta, niin näen, että sen puuttuminen on alkanut vaivata häntä.
Tämähän on just näin. Johtunee varmaan siitä, että nämä parin lapsen äitit on niin sa*****nan itsekeskeisiä. Tarvittais omaa aikaa enemmän kun tarpeeksi ja ei olla ollenkaan kiinnostuneita mitä mies mistäkin ajattelee. Ja mies on periaatteessa hoitanu hommansa, niin sillä ei ole mitään virkaa kuin korkeintaan siivoojana ja ruuan tekijänä.