Poikani on homo ja menossa armeijaan
On innoissaan asiasta ja on kertonut ihan avoimesti, että kaikkein eniten kiinnostaa se, että siellä on paljon miehiä. En rehellisesti sanoen tiedä, että onko menossa armeijaan mistään muusta syystä. Mietityttää etukäteen jo se, miten siellä muut mahtavat tähän asiaan suhtautua. Voi hyvin olla, että sieltä joku samanmielinenkin löytyy, mutta jotenkin pelkään että useimmat kokevat tämän lähinnä kiusallisena. Onko kellään kokemuksia armeijasta ja homoseksuaalisuudesta?
Kommentit (25)
Meillä oli aikanaan armeijassa joskus 2005 yksi julkisesti homo kaveri ja samalla meiningillä kuin ap:n poikakin, eli seksi kelpasi. Sanoisinko, että tällä kaverilla oli kyllä palvelusaikanaan vientiä ja muutamat tututkin kävivät hänen kanssaan milloin sotkun vessassa, kuivaushuoneessa ja milloin missäkin purkamassa paineitaan. Ja tietystikin "ihan läpällä" ja täysin heteropohjalta.
En ole homoseksuaali, mutta voin kuvitella tilanteen. Jos mulle heteromiehenä sanottaisiin, että mene nuoria naisia täynnä olevaan juttuun vähintään puoleksi vuodeksi, niin kivaltahan se kuulostaisi. Etukäteen vielä kerrottaisiin, että siellä muuten joka aamu käydään yhdessä suihkussa ja silloin tällöin saunomassa. En mä nyt näin ajatellen ihan hirveästi olisi sitä vastaan.
Jos olisin homo, olisin takuuvarmasti käynyt armeijan. Olen aina ollut hetero ja pasifisti, joten siviilipalvelus oli itsestäänselvä vaihtoehto.
Homona olisin voinut seisoa asennossa kun käsketään, ottaa lepoasennon saatuani luvan siihen.
Käskystä kävelisin, käskystä menisin suihkuun, luvan saatuani istuisin paskalle ja tämä kaikki jäi nyt kokematta heterouteni vuoksi.
Vain koirani, joka on myös hetero, saa nauttia samoista ilon aiheista kuin armeijan homot.
Minä olen hetero mies, ja olen töissä firmassa, jossa on paljon naisia. Siltikään en ahdistele jokaista naisenpuolta täällä, joten miksi tilanne olisi eri ap:n pojallakaan?
Hyvähän se sitten on, jos edes homot puolustavat maata. Jos nuo monet normaalit pojat pelkäävät noin paljon homoja, niin pienessäkin viholliskontaktissahan ne paskoisivat allensa heti.