Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
Miesten puolesta suurin turn off gynekologi.
Baarimikko, postinjakaja, pizzantekijä, poliisi, portsari, poliitikko, pappi, teurastaja, maajussi, liittymämyyjä, puhelinmyyjä, rekkakuski, turkistarhaus, joku ällö rahan ahne bisneslimanuljaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teurastajan ylpeä vaimo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kun täällä moni listaa teurastajan. Minä arvostan suuresti, niin teurastajaa kuin metsästäjää, jotka käytännössä joutuvat sen elukan tappamaan&paloittelemaan. Mielestäni jokaisen sekasyöjän pitäisi tuohon pystyä - itse en varmaan pystyisi, joten hieman kaksinaismoralistina tässä toimin.
Itse listalle laittaisin erittäin pienituloiset ammatit esim. siivoojat, koska suuri taloudellinen epätasapaino ei ole suhteessa hyväksi. Sitten ammatit, jotka kertovat kantajansa katsantokannan olevan liian paljon omastani eroava esim. tiettyihin puolueisiin kytköksissä olevat henkilöt, nk. huijarifirmoissa työskentelevät (Zinzinot ynnä muut) ja puolustusasianajajat, jotka päivät pitkät työnsä puolesta vaativat mahdollisimman pieniä rangaistuksia rikoksista.
Samaa mieltä olen ja ihmettelen myös miksi teurastajat yms. listataan.
Onko porukka tietoisia siitä mitä teurastaja ja esim. lihanleikkaaja voivat tienata?Pienepalkkaiset alle 2000 e tienaavat miehet on turn off.
No varmasti ne tienaa, teu-rastajat siis, koska eihän sitä koko päiväistä tap-pamista kukaan nor-maali ihminen tekisi. Täytyy olla tietty luonne, että pystyy elävän olennon tap-pamaan ja vielä, että sitä pystyy tekemään tunnista toiseen , viikosta toiseen, vuodesta toiseen. Katso eläintä sen viattomiin silmiin, ja ta-pa se sitten.
Itse en juuri sen talia syö lihaa, koska en sitä eläintä pystyisi tap-pamaan, enkä halua, että eläintä tarvitsee kenenkään minun lautaselle teu-rastaa.
En kehtaisi kenellekään mainita, jos mies olisi teu-rastaja.
Siellä teurastamolla on yksi (1) ihminen joka hoitaa tainnutuksen ja toinen ihminen hoitaa sen verenvalutuksen. Mites sinusta lihanleikkaaja tap-paa eläimiä yhtään enempää kuin kokki joka pilkkoo pihviä?
Ja joo, itse olen eläinlääkäri ja ta-pan vuosittain todella paljon eläimiä. Olen ilmeisesti kylmä ja paha ihminen koska pystyn tämän tekemään.
Ja sinä ta-pat juuri elämänsä aloittaneita, nuoria terveitä eläimiä? Koko päivän ja koko ajan?
Oletpa outo eläilääkäri. Enpä uskaltaisi sinulle lemmikkeiäni tuoda hoitoon, kun saisikin vain lopetuspiikin, hoidon siaan.
En olekaan väittänyt, että lihanleikkaaja tappaa eläimiä. Työ on silti brutaalia. Leikata eläinten lihaksia päiväkaudet. Oma luonteensa täytyy siihenkin olla, tai sitten ei vain pidä ajatella mitään. Leikatavaan sitä kuollutta eläintä .
Tässä ketjussa ei kysytty mikä tappaa eläimiä vaan ammattia.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan väittänyt, että lihanleikkaaja tappaa eläimiä. Työ on silti brutaalia. Leikata eläinten lihaksia päiväkaudet. Oma luonteensa täytyy siihenkin olla, tai sitten ei vain pidä ajatella mitään. Leikatavaan sitä kuollutta eläintä .
Minä en ymmärrä, mikä tuosta tekee kauheaa. Se on iso lihaklimppi, jota leikataan pienemmäski. Ei sen kummallisempaa kuin kalan suomustaminen tai porkkanan pilkkominen. Ei se ole mitään eläimen kiduttamista tai sielun varastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, mikä tuosta tekee kauheaa. Se on iso lihaklimppi, jota leikataan pienemmäski. Ei sen kummallisempaa kuin kalan suomustaminen tai porkkanan pilkkominen. Ei se ole mitään eläimen kiduttamista tai sielun varastamista.
Siinäpä se suurn ero onkin ihmisten välillä. Sinä näet vain ison verisen lihaklimpin. Jollekin toiselle se on ollut elävä tunteva eläin. Ei eläinkään halua kuolla. Eikä tulla tape-tuksi. Ei kukaan elävä olento halua syntyä vain tullakseen teu-rastetuksi, kun tietty paino saavutetaan.
Sielua tuskin kukaan kuvittelee eläimeltä varastavansa sen kummemmin kuin ihmiseltäkään.
Porkkanan pilkkomista ei voi verrata eläimen pilkkomiseen. Porkkanan sydän ei ole koskaan sykkinyt, eikä porkkana ole tuntenut kuolemanpelkoa.
Kelan etuuskäsittelijä tai ihan mikä tahansa joka on töissä Kelalla. Tulee jotkut pätemisen tarvetta potevat nörtit mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegetaristi käyttää kyllä ei-välillisesti sen teurastajan palveluita koska käyttää esimerkiksi maitotuotteita. Maitoteollisuus ja lihateollisuus ovat keskenään niin kytköksissä ettei niitä oikein voi erottaa. Vegetaristit ihmetyttävät minua suunnattomasti paradoksaalisuudessaan, heidän mielestään eläinten piti ihmisen kulutusvyödykkeeksi (=liha) on väärin mutta samalla he kuitenkin kuluttavat eläinperäisiä tuotteita kuten maitoa ja kananmunia tai nahkaa, jotka myös tappavat eläimiä. Vegaanista ymmärrän, heidän periaatteensa on vedenpitävä.
Itsehän olen ollut nautateurastamolla töissä ja ei siellä kyllä mitään sadistisia eläintentappajia ole töissä. Sinällään ymmärrän että ihmisistä asia kuulostaa karulta, mutta todella mukavia ja normaaleja ihmisiä siellä on töissä. Ymmärrän että vegaani paheksuu, mutta ihminen joka itse käyttää eläinperäisiä tuotteita on kyllä viimeinen henkilö haukkumaan ketään alalla työskentelevää.
Erittäin hyvin sanottu!
Jos tässä nyt puhutaan vegaanista niin ei vegaani käytä maitotaloustuotteita. Eikä mitään muutakaan eläinperäistä.
ve-ge-ta-ris-ti lukee siinä ihan ekana
Ala-asteen, yläasteen tai lukion opettaja. Hammaslääkäri. Teurastaja. Fitness-alalla oleva. Näyttelijä. Ammattiurheilija.