Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?

Vierailija
05.01.2019 |

Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.

Kommentit (468)

Vierailija
381/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peruskoulun- ja lukionopettajat. Jotenkin mielikuvituksettomia tylsyjä. Näillä ihmisillä on kumma besserwisser-asenne, aina neuvomassa muita ihmisiä siitä miten asiat oikeasti "yleensä" tehdään. Pintatason tietämystä monesta asiasta, mutta oikeasti sivistymättömiä tasapäitä.

Totta joka sana. Tämäb huomasi opettajakoulutuksessa kaikista niistä jotka olivat opettajuudesta eniten innoissaan ja kokovat sen omakseen.

Samaa mieltä. T. Opettaja (joka haaveilee ammatinvaihdosta)

Vierailija
382/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teurastaja/lihanleikkaaja. Mieti että 37,5 tuntia viikossa näkee kun lehmät ja siat roikkuu jaloistaan katosta. Pakko olla jotenkin kylmä ihminen. PS. en ole vegaani.

Ja vuoden tekopyhyyspalkinto menee...

Sinulle!! Onneksi olkoon

Ihminen voi olla ei-vegaani ilman että kuluttaa teurastajien tuottamia tuotteita minkä suurin osa ihmisistä varmasti tietävät. Paitsi tämä meidän palkinnon jakaja tässä.

Miten voi olla ei-vegaani jos ei käytä teurastajien tuottamia tuotteita?

Kuitenkin maitoa lypsävät lehmät menevät ennen pitkää teuraaksi tai kanat, jotka munivat.. Mikä multa jää huomaamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kuntosaliyrittäjä ja personal trainer. Ei kiitos, ei sitten millään. Myös Telian ja vastaavien Key account manager -nimikkeellä hienostelevat on aika no-go.

Vierailija
384/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä: kaikki amistyöt, kaikki autoihin liityvät

Naisella: matalapalkkaiset kunnianhimottomat työt (lähihoitaja, siivooja, keittäjä jne)

Vierailija
385/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeastaan ole kovia turn-offeja tässä mielessä. Töitä on pakko tehdä, ja kaikilla ei voi olla sitä kutsumusammattia. Lähinnä sellaiset ammatit, jotka kertovat että minun ja miehen arvot ovat kovin erilaiset, olisivat mulle turn-off.

Ehkä siis eniten finanssiala, sellaiset pukutyypit joita Lontoon city on täynnä. Olen tavannut joitain niin järkyttävän materialistisia ja itseään täynnä olevia siellä. Toisaalta, olen myös tuntenut ihan mukavia alan ihmisiä mutta he eivät olleet tradereita vaan vaalivat asiakassuhteita.

Ammattisotilaskaan ei olisi mulle kovin ihanteellinen valinta, eikä joku humpuukituotteiden tai palvelujen myyjä. Muita ei nyt tule mieleen.

Periaatteessa haluan olla ennakkoluuloton, sillä persoona ratkaisee, ei ammatti. 

Vierailija
386/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat ammatit, jotka itsellä hiertää lähtökohtaisesti ovat baarityöntekijät (omasta kokemuksesta hyvin sisäsiittoista porukkaa) ja ammattisotilaat, jotka toimivat alokkaiden koulutustehtävissä. 

Vierailija
387/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Heh, joo asekauppias ei kolahtaisi myöskään. sama. 

Vierailija
388/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pelkällä kurssilla suoritettavat, eli esim. vartija tai vahtimestari. Muutenkin sellaiset työt, jotka ovat pääasiassa pelkkää kopissa istumista ja päivystämistä sekä seinien tuijottelua ilman mitään älyllisiä vaatimuksia.

Vierailija
389/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persupoliitikko.

Kumpikaan näistä yhdyssanan osista ei välttämättä ole ammatti. Joskin molemmista voidaan maksaa tai sitten ei. Jälkimmäiselle ainakin, jos osaa asiansa. Persuille maksaa ainoastaan naapurin isäntä sahapuista ja muista korven tuotteista.

Joten kai vastaus sitten on poliitikko mutta sen ollessa persu, tulee erityinen kotipolttoinen lisä täysistunnoissa nautittavaksi.

Vierailija
390/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä: kaikki amistyöt, kaikki autoihin liityvät

Naisella: matalapalkkaiset kunnianhimottomat työt (lähihoitaja, siivooja, keittäjä jne)

Keräsin graduaineistoni työympäristössä, jossa oli töissä pääasiassa pelkkiä lähihoitajia (mielenterveyskuntoutujien asumispalveluyksikössä). Mielikuvani lähihoitajista kääntyi ihan päälaelleen. Siihen saakka olin kuvitellut, että he tekevät epäitsenäistä ja yksinkertaista työtä, jota sairaanhoitajat koko ajan ohjeistavat. Olin niin väärässä, kuin vain voi olla. Itse en pystyisi henkisesti yhtä kuormittavaan ja vastuulliseen työhön!

Mut tässä ketjussahan onkin juuri niistä ihmisten mielikuvista kyse.

Vierailija
391/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teurastaja/lihanleikkaaja. Mieti että 37,5 tuntia viikossa näkee kun lehmät ja siat roikkuu jaloistaan katosta. Pakko olla jotenkin kylmä ihminen. PS. en ole vegaani.

Elävänäkö ne pitäisi paistaa? Taidat olla aika vieraantunut ruoantuotannosta

Vierailija
392/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoitu

Tunnen surua ja sääliä heistä, jotka on huijattu ja/tai pakotettu toimimaan prostitoituna.

Vierailija
393/468 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vuoden tekopyhyyspalkinto menee...

Sinulle!! Onneksi olkoon

Ihminen voi olla ei-vegaani ilman että kuluttaa teurastajien tuottamia tuotteita minkä suurin osa ihmisistä varmasti tietävät. Paitsi tämä meidän palkinnon jakaja tässä.

Keitätkö kasvikset elävältä?

Vierailija
394/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oikeastaan ole kovia turn-offeja tässä mielessä. Töitä on pakko tehdä, ja kaikilla ei voi olla sitä kutsumusammattia. Lähinnä sellaiset ammatit, jotka kertovat että minun ja miehen arvot ovat kovin erilaiset, olisivat mulle turn-off.

Ehkä siis eniten finanssiala, sellaiset pukutyypit joita Lontoon city on täynnä. Olen tavannut joitain niin järkyttävän materialistisia ja itseään täynnä olevia siellä. Toisaalta, olen myös tuntenut ihan mukavia alan ihmisiä mutta he eivät olleet tradereita vaan vaalivat asiakassuhteita.

Ammattisotilaskaan ei olisi mulle kovin ihanteellinen valinta, eikä joku humpuukituotteiden tai palvelujen myyjä. Muita ei nyt tule mieleen.

Periaatteessa haluan olla ennakkoluuloton, sillä persoona ratkaisee, ei ammatti. 

”Mulla ei ole periaatteessa turn offeja, persoona ratkaisee”

*luettelee neljä turn off ammattia*

Vierailija
395/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri

valittavana; ulkonäkökeskeinen, biseksuaali joka pelkää omaa homouttaan, homo. Eipä noissa muita sitten olekaan.

Vierailija
396/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti.

Vierailija
397/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikki ravintola- ja matkailualan työt on mulle turn off. Kokemuksia suhteesta hotellivirkailijaan: vuorotyö matalalla palkalla, paljon ylitöitä, vuorot myös vaihtuu usein lyhyellä varoitusajalla. Ei enää ikinä puolisoa, joka tekee vuorotöitä.

Vierailija
398/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajat on pahimpia. Huippuja keskinkertaisuudessa.

Vierailija
399/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ottavat nokkiinsa, jos joku mainitsee esim. hoitoalan ihmiset turn offiksi. Eihän tässä sitä tarkoiteta, ettei heidän ammatteja tarvita tai arvosteta, vaan ammatti on turn off kumppanissa tai henkilöllä, jota ajattelee mahdollisena kumppanina seurusteluun tai seksiin.

Kukaan tuskin pahoittaa mieltä siitä, ettei oma ammatti ole toisen mieleen. Raja menee siinä, jos viestiä jatketaan kommenteilla: ”lähihoitajat ovat tyhmiä jakorasioita” ja ”sairaanhoitajat ovat valtaa väärin käyttäviä hitlereitä!” Jos näiden perusteella pitää sanoa, niin tunnen todella monta lähihoitajaa joiden ÄO on triplasti näitä ”koulutettuja” kommentoijia suurempi. Koulutettu henkilö ei tuhlaisi aikaansa kirjoitellakseen anonyymisti tuollaisia viestejä.

Vierailija
400/468 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippari,prostituoitu, huumediileri ja jotain vastaavaa. Listaisin vielä turkistarhaajan.

Kaikki muut ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi