Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-insinööri
valittavana; ulkonäkökeskeinen, biseksuaali joka pelkää omaa homouttaan, homo. Eipä noissa muita sitten olekaan.
Aika tärkeä DI-tyyppi jäi luettelematta: kaljamahainen nörtti joka tuijottaa konetta 24/7 - voi olla homo, bi tai aseksuaali, mutta harvemmin irtaantuu teknisestä maailmastaan niin että pääsisi tositoimiin. Raha myös kiinnostaa enemmän kuin ihmissuhteet.
Miesystäväni sinkkukaverit kiteytettyinä. En voisi millään järjestää edes ärsyttävimmälle naistuttavalleni tällaisen kanssa treffit.
Tatuoinnit ja lävistykset naisella on kamalan näköisiä.
Verkostomarkkinoija olisi pahin, jotain zinzinoa tms. Muutenkin kaikki humpuukimaakarit ihan sukupuolesta riippumatta.
Olisi myös vaikea nähdä itseäni jonkin hihhulilahkon saarnaajan kanssa, siis joku joka päivästä toiseen on jakamassa jotakin tuomionpäivänesitteitä metroasemalla.
Teurastaja
Eläinkokeiden tekijä esim farmaseutit, kun opiskelevat
Turkistarhaaja
Härkätaistelija
Nipo sossuvirkailija
Isännöitsijä
Hieroja
Edunvalvoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapeutti/psykiatri sukupuolesta riippumatta! Varoitan todella!
Nämä! Huh!
kerro lisää! Miten ammatti näkyy seurustelussa?
Itse olen nainen ja varastotyöntekijä. Tuskin kuulostaa ulospäin kovin hohdokkaalta työltä ja saattaa olla turn off. :D Onneksi en ainakaan vielä ole sinkkumarkkinoilla, sillä pidän työstäni.
Luokittelijat, hävetkää! Samaa sakkia r@sistien kanssa.
Työkkärin, Kelan ja työttömyyskassojen työntekijät ovat turn-off, joskin heissäkin lienee poikkeuksia. Perusperiaatteena siis se, että yritän vältellä kaikkia ihmisiä, jotka saavat pikkusieluista iloa siitä, että pystyvät kyykyttämään hädässä olevia. Pykäliin voi aina vedota, mutta yllättävän usein asioissa on tapauskohtaisuutta ja harkinnanvaraisuutta, ja niissä ihminen testataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistönvälittäjä. Ihan oikeasti. Ei voi omata mitään selkärankaa, jos on valinnut moisen ”ammatin.”
Nämä ovat kyllä myyntimiesten kanssa huijareiden aatelia. Lipeviä, ja samalla tyhmiä.
Ja laskuttavat täysin pokkana neli-viisi numeroisen summan ”palvelusta”, jonka todellinen arvo liikkuu maksimissaan satasissa.
Paitsi että se todellinen arvo on juuri se, jonka sinä olet siitä valmis maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja/lihanleikkaaja. Mieti että 37,5 tuntia viikossa näkee kun lehmät ja siat roikkuu jaloistaan katosta. Pakko olla jotenkin kylmä ihminen. PS. en ole vegaani.
Ja vuoden tekopyhyyspalkinto menee...
Sinulle!! Onneksi olkoonIhminen voi olla ei-vegaani ilman että kuluttaa teurastajien tuottamia tuotteita minkä suurin osa ihmisistä varmasti tietävät. Paitsi tämä meidän palkinnon jakaja tässä.
Vegetaristi käyttää kyllä ei-välillisesti sen teurastajan palveluita koska käyttää esimerkiksi maitotuotteita. Maitoteollisuus ja lihateollisuus ovat keskenään niin kytköksissä ettei niitä oikein voi erottaa. Vegetaristit ihmetyttävät minua suunnattomasti paradoksaalisuudessaan, heidän mielestään eläinten piti ihmisen kulutusvyödykkeeksi (=liha) on väärin mutta samalla he kuitenkin kuluttavat eläinperäisiä tuotteita kuten maitoa ja kananmunia tai nahkaa, jotka myös tappavat eläimiä. Vegaanista ymmärrän, heidän periaatteensa on vedenpitävä.
Itsehän olen ollut nautateurastamolla töissä ja ei siellä kyllä mitään sadistisia eläintentappajia ole töissä. Sinällään ymmärrän että ihmisistä asia kuulostaa karulta, mutta todella mukavia ja normaaleja ihmisiä siellä on töissä. Ymmärrän että vegaani paheksuu, mutta ihminen joka itse käyttää eläinperäisiä tuotteita on kyllä viimeinen henkilö haukkumaan ketään alalla työskentelevää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen ja varastotyöntekijä. Tuskin kuulostaa ulospäin kovin hohdokkaalta työltä ja saattaa olla turn off. :D Onneksi en ainakaan vielä ole sinkkumarkkinoilla, sillä pidän työstäni.
Ei mua ainakaan haittaa, duunari oon itekin
Miksi ihmeessä niinkin moni muisti mainita juristit/lakimiehet? Mikä kumma heissä on vikana?
Tai pankki/rahoitusalalla työskentelevät?
Keskimäärin hyväpalkkaisia ihmisiä, joilla säännölliset (pitkät) työpäivät ja varmaankin keskivertoa parempi elämänhallinta (sekä yleissivistys & käytöstavat)
Jaa saako tällä luuseripalstalla työttömät kirjoittelijat oikein valita "valikoimasta" eri ammattiryhmistä kiinnostavimmat partnerit, niitä kun oikein jonossa riittää?:)
Tämä ketju on omiaan tuottamaan töiden välttylyjä, sosialismia ja sosiaalituilla elämistä. Kaikki työ on arvokasta ja varsinkin näinä päivinä kun sitä ei edes kaikille ole tarjolla. Pitää olla kiitollisia työstä, mitä markkinoilta onnistuu saamaan.
Ja joku edellä jo mainitsikin ,että tämä on tavallaan "fasistinen" ketju tarkoittaen, että tässä nyt yhdessä tuotetaan jotain "normaliteettia ihmisistä, jotka tekevät kaikista salankikelpoisinta työtä / toimivat tietyissä yleisesti arvostetuissa ammateissa, muut sitten ovat tavallaan "roskaa" (eikös näin joku toimitusjohtaja taisi mainitakin tässä taannoin?)
Vierailija kirjoitti:
Joku hyvin epävakaa tai häilyvä ammatti
Esim.Pokerin pelaaja
Muusikko
Pölynimurikauppias tms.
Taiteilija
Yksityisyrittäjät, joilla ei homma toimi.Sitten melko turn Off on toisaalta myös kaikki työnarkomaanit, sellaiset joilla on ihan liikaa vastuuta ja on kokoajan burn outin kourissa.
Sekä näistä ääripäät eli joilla ei oo mitään ammattiylpeyttä ja hoitaa työnsä huonosti eikä ota minkäänlaista vastuuta.
Kultainen keskitie on paras tässäkin.
Kaunis ja hoikka yksityisyrittäjä tässä.
Teen paljon töitä..noh ...voin myös vaikuttaa tuloihini
Työttömäksi voi joutua kuka vaan työntekijä, vaikka homma toimisikin
Ei ehkä mikään ammatti sinällään. Toki joissakin ammateissa toimii keskimääräistä enemmän sivistymättömiä juntteja, mikä on ehdoton turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhaaja, poliisi, psykologi. Kummallakin sukupuolella.
Ensimmäinen näistä, kyllä.
Tää on niin totta! Itse tein reilu 10 vuotta sitten suht ”arvostetussa” ja työmatkailijoiden suosimassa hotellissa töitä. Välillä sai tehdä 16h putkeen ja silti tilille tipahti kuukaudessa huikeat 1400€ rahaa. Toki työ ei mitään aivokirurgiaa ole, mutta silti. En ottais itselleni hotellityöntekijää.