Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
miehet on suhtautunut nihkeästi kun olen sanonut baarissa olevani lähihoitaja. en tiedä miksi. kaverini joka on siis leipuri herättää positiivisempia mielikuvia :) ei varmaan ihme :)
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhaaja, teurastaja. Karja-auton kuljettaja. Joka siis vie eläimiä teurastettavaksi. Lihanleikkaaja.
No daa! Kääntyisin kans valoa nopeammin toiseen suuntaan, jos tapaisin jonkun kenen mielestä on ok elää itse tappamalla niitä jotka ei voi edes mitenkään puolustaa itseään! Hyi olkoon!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki myynnissä työskentelevät inssit, ”konsultit”. Puhumattakaan viennissä työskenetelevistä ”Aasian kaupan asiantuntijoista”.
Kiitos ja hei.
Yllätys.
Kuolen 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei tullut yhtään siivoojaa, itse olen mutta jos mies olisi niin todellakin turn of.
Juu, sama mies jossain hesen kassalla.. yh. Kokki olisi ihan eriasia.
Vierailija kirjoitti:
miehet on suhtautunut nihkeästi kun olen sanonut baarissa olevani lähihoitaja. en tiedä miksi. kaverini joka on siis leipuri herättää positiivisempia mielikuvia :) ei varmaan ihme :)
Leipuri on imagoltaan ehkä maailman positiivisin ammatti! <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Apuhoitaja, perushoitaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, sairaanhoitaja, kaikki eriteammatit.
mä taas kunnioitan suuresti näitä ns. eriteammateissa työskenteleviä, joihin huom. lukeutuvat myös kehitysvammaisten ohjaajat, hammashoitajat ja hammaslääkärit, eläintenhoitajat, eläinlääkärit & kaikki muut lääkärit, jalkahoitajat ja bioanalyytikot. Eipä ilman näitä Suomessa pärjättäisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhaaja, poliisi, psykologi. Kummallakin sukupuolella.
Haah itse olen psykologimies ja kaikki tuntemani miespuoliset sinkkupsykologit ovat samaa mieltä ettei ammattitaustaansa kannata kovin nopeasti kertoa. Jostain syystä psykologi naisille välitön turn off, vaikka tutkija olisi.
Omituista. Mulle se olis turn on!
Olen itse sairaanhoitaja ja en ikinä seurustelisi toisen terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Töissä olen töissä ja kotiin en halua niitä asioita kantaa ja se on valtavan vaikeaa jos puoliso on samalla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja on turn off. Lääkäri on turn on.
Kaikki lekurit käy paitsi psykiatrit EI KÄY.
Kun mielentilasi paljastuu😂
Vartija tai vahtimestari miehellä. Tyhmempää väkeä saa hakea 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja on turn off. Lääkäri on turn on.
Kaikki lekurit käy paitsi psykiatrit EI KÄY.
Kun mielentilasi paljastuu😂
Ei, vaan kotioloissa paljastuu ammatinvalinnan syvin peruste. Kokemuksen syvällä rintaäänellä.
no ammattina teurastaja voisi pikkuisen herättää ikäviä fiiliksiä.
Imurikundi. En tykkää naisellisista miehistä:(
Jotain rekkakuskia en jaksaisi. Sanoin matkaduunia jatkuvasti painava kumppani ei kiinnostaisi. Pikkaisen karsastan myös yrittäjiä ja ihmisiä, joilla on periaatteellinen pakkomielle työhön - se on heille itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ettei tullut yhtään siivoojaa, itse olen mutta jos mies olisi niin todellakin turn of.
Jos taas nainen, niin ei todellakaan. Työpaikoissa parhaimman näköiset ja kiinnostavimmat naiset on olleet nimenomaan siivoojia.
Olen vähän yllättynyt, ettei täällä ole vielä mainittu sosiaalityöntekijää! (Tai sitten minulta meni vain ohi ketjua lukiessa..). Jännä, miten monille on turn-off mielenterveystyön ammatit (psykiatri, hoitajat, psykologi, psykoterapeutti..). Minä puolestani arvostan kyseisiä ammattiryhmiä, tosin se on varmaan ihan loogista, sillä olen työskennellyt psykiatrialla.
T. Sossu
Toimittaja, varsinkin naisilla. Näinä päivinä.
Lähihoitaja