Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuhoitaja, perushoitaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, sairaanhoitaja, kaikki eriteammatit.
Kuten poliisi🤢🤢🤮🤮😹😹🙀
Kenen perseen poliisi pyyhkii tai vaihtaa vaipan?
Eikös ne jos ketkä kaivele toisten reikiä? Jotkut jopa haistelevat🙃😎🤐🤐
Kuten kaikki hoitajatkin.
Äläpä yleistä. KAIKKI. hoitajat ei kaivele reikiä, haistelemisesta puhumattakaan. Yleensä lääkärit, etenkin kirurgit, kaivelevat. Gynekologi jopa haistelevat työnsä puolesta, kuten poliisikin...ainakin joku niistä😉😉🤐🤐🤐
Eikä poliisiylijohtajat ja tutkijat kaivele, joten älä itse yleistä.
Joku suorittaja uraohjus, jonka elämä pyörisi vain työn ja suorittamisen keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Turkistarhaaja, poliisi, psykologi. Kummallakin sukupuolella.
Haah itse olen psykologimies ja kaikki tuntemani miespuoliset sinkkupsykologit ovat samaa mieltä ettei ammattitaustaansa kannata kovin nopeasti kertoa. Jostain syystä psykologi naisille välitön turn off, vaikka tutkija olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haah itse olen psykologimies ja kaikki tuntemani miespuoliset sinkkupsykologit ovat samaa mieltä ettei ammattitaustaansa kannata kovin nopeasti kertoa. Jostain syystä psykologi naisille välitön turn off, vaikka tutkija olisi.
Varmasti itsesi hyvin tuntien tiedät miksi. Enkä kettuile, kunhan totean.
Nim. kokemusta on - ei enää koskaan
Preparaattori.
Tapasin kerran ravintolassa. Ok tyyppi, mutta en pystynyt mielikuviltani juttelemaan enempää ammatin kuultuani.
Teurastaja/lihanleikkaaja. Mieti että 37,5 tuntia viikossa näkee kun lehmät ja siat roikkuu jaloistaan katosta. Pakko olla jotenkin kylmä ihminen. PS. en ole vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti itsesi hyvin tuntien tiedät miksi. Enkä kettuile, kunhan totean.
Nim. kokemusta on - ei enää koskaan
😁
”Minä vaan totean sinun tunnetilasi tässä nyt ja annan sille tilan. Se ei kuitenkaan vaikuta minuun.”
Mikä vika, häh?
Turkistarhaaja. Eläinten kidutusta täysin turhasta syystä.
Baarimikko, portsari. Lähinnä siksi, että kaikki tuntemani vaikuttavat melkoisilta häntäheikeiltä, iskevät usein seuraa työn touhussa ja ovat päihdeongelmaisia itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuhoitaja, perushoitaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, sairaanhoitaja, kaikki eriteammatit.
Kuten poliisi🤢🤢🤮🤮😹😹🙀
Kenen perseen poliisi pyyhkii tai vaihtaa vaipan?
Eikös ne jos ketkä kaivele toisten reikiä? Jotkut jopa haistelevat🙃😎🤐🤐
Kuten kaikki hoitajatkin.
Äläpä yleistä. KAIKKI. hoitajat ei kaivele reikiä, haistelemisesta puhumattakaan. Yleensä lääkärit, etenkin kirurgit, kaivelevat. Gynekologi jopa haistelevat työnsä puolesta, kuten poliisikin...ainakin joku niistä😉😉🤐🤐🤐
Eikä poliisiylijohtajat ja tutkijat kaivele, joten älä itse yleistä.
Mutta rikostutkija HAISTELEE XDDDDDDD😂🤐😉
Sairaanhoitaja on turn off. Lääkäri on turn on.
Poliisi tai vartija ois varmaan pahimmat.
Kaikki myynnissä työskentelevät inssit, ”konsultit”. Puhumattakaan viennissä työskenetelevistä ”Aasian kaupan asiantuntijoista”.
Kiitos ja hei.
Turkistarhaaja, teurastaja. Karja-auton kuljettaja. Joka siis vie eläimiä teurastettavaksi. Lihanleikkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja on turn off. Lääkäri on turn on.
Kaikki lekurit käy paitsi psykiatrit EI KÄY.
Mieheni on Pohjanmaan maaseudulta ja oli nuorempana turkistarhalla töissä kesiä ja vähän muitakin kausia. Oli itsellekin aika turnoff mutta ei sentään jäänyt alalle.
Kaikki toimistoissa nysväävät tuoliinpiereksijät.
Ihme ettei tullut yhtään siivoojaa, itse olen mutta jos mies olisi niin todellakin turn of.