Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyykö teidän miehet, mitä teille kuuluu?

Vierailija
05.01.2019 |

Tai miten päivänne on mennyt tms? Kysyttekö itse?

Minun mieheni ei kysy, ikinä. Ei asuta yhdessä eikä olla nyt ehditty nähdä kohta viikkoon. Useampi vuosi seurusteltu. Mä laitan kerran päivässä tai parissa viestiä, joiden ohessa toivottelen tsemppiä jos on aihetta, kyselen kuulumisia jne normaalia välillä. Mies vastaa kyllä "Kiitos kiitos" tai selittää pitkästi omat kuulumisensa eli haluaa niistä kyllä kertoa, mutta ei IKINÄ esitä vastakysymystä. Alkanut pikkuhiljaa tuntua pahalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ja kun minä kysyn, vastaa "no, tavallista" tai "ei mitään ihmeellistä". Tarkennettuihin kysymyksiin joskus tosi harvoin saa kakisteltua että töissä on tiukkaa tai on nukkunut huonosti, mutta ei koe että tällaisten asioiden ääneen sanomisella, jakamisella, olisi jokin funktio.

Lapsilta on oppinut kysymään ja olemaan kiinnostunut kun riittävästi juteltiin ja "ohjasin" (esim. ruokapöydässä kysyin jatkuvasti lapselta onko jo kertonut isille jutusta x, jolloin isi tajuaa osoittaa kiinnostusta, ja lopulta alkoi kysyä itse). Ehkä minun vuoroni tulee kun lapset ovat muuttaneet pois tai sitten ei. Näin käy kun valitsee nepsy-erityisen puolison nepsy-erityisestä perheestä (tietämättään).

Vierailija
22/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä kysyy joka aamu kun herään ja vielä erikseen illalla. Aluksi se oli musta jotenkin outoa, mutta kyllä siihen sitten tottui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan