Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyykö teidän miehet, mitä teille kuuluu?

Vierailija
05.01.2019 |

Tai miten päivänne on mennyt tms? Kysyttekö itse?

Minun mieheni ei kysy, ikinä. Ei asuta yhdessä eikä olla nyt ehditty nähdä kohta viikkoon. Useampi vuosi seurusteltu. Mä laitan kerran päivässä tai parissa viestiä, joiden ohessa toivottelen tsemppiä jos on aihetta, kyselen kuulumisia jne normaalia välillä. Mies vastaa kyllä "Kiitos kiitos" tai selittää pitkästi omat kuulumisensa eli haluaa niistä kyllä kertoa, mutta ei IKINÄ esitä vastakysymystä. Alkanut pikkuhiljaa tuntua pahalta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään aamulla kun kysyin että missä se on koko yön luuhannut niin kysyi että "mitä se sulle kuuluu".

Vierailija
2/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyy kyllä miten on päivä mennyt ja jos aamulla lähden töihin ennen häntä, niin toivottaa hyvää työpäivää ja teen myös samoin. Mutta täytyy kyllä todeta, että edellisessä suhteeessa ei kyselty. Kun nykyisen kanssa aloitettiin aikoinaan seurustelemaan, niin kun hän kysyi päivästä, niin vastasin miksi kysyt. Mies sanoi koska kiinnostaa miten päivä on mennyt, ei se sen kummallisempaa ole. Sehän vaan tarkoittaa välittämistä ja sen olen oppinut tässä suhteessa. Ainahan se tuntuu hyvältä, kun toinen on selkeästi ajatellut. Toikin on niin pieni ja tavallinen asia, mutta silti se on suuri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymme kumpikin toisen kuulumisia. 

Vierailija
4/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kysyy. Sen lisäksi nousee välillä aamuviidelta arkena tekemään mulle aamiaista ja osaa ostaa kaupasta oikean merkkistä perunasalaattia uudeksivuodeksi vaikka ei itse edes sellaista syö. Yhdessä oltu jo useampi  vuosi. Joka arkiaamu ennen töihin lähtöä sanomme toisillemme että rakastamme, koska koskaan ei voi tietää  tuleeko ehjänä kotiin näillä keleillä.

Ap, ehkä  kannattaa miettiä miksi sä jatkat suhdetta tuon miehen kanssa. Tottumuksesta?

Vierailija
5/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulle kuuluu ap?

Vierailija
6/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aamulla yöunien jälkeen hän kysyy, miten kulta sun yö meni? Saitko hyvin nukuttua? Onko kipuja? Se on välittämistä.

Vierailija
7/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa suomalaisista naisista murahtaa tai vastaa jotain kuinka petti monin eri tavoin.  Tuota pidetään uteluna .... toki olen kokenut samaa amerikkalaiselta naiselta myös. joten tulevaisuudessa sanon vain moi

Vierailija
8/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on jo oppinut ettet vastaa kun kysytään? ;p

Vierailija
9/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulle kuuluu ap?

Kiitos kysymästä! :) Ihan hyvää kuuluu, töissä oli aika raskas päivä kun kaksi oli sairaslomalla ja hommia paljon ja nyt väsyttää, mutta ajattelin mennä saunaan kohta, se rentouttaa.

___

Joskus mun mies vastasi, kun ihmettelin asiaa (siis sitä ettei vastavuoroisesti ole kiinnostunut mun kuulumisista ikinä tai toivota tsemppiä, sano tykkäävänsä tms), että "no ei kai joka päivä mitään ihmeellistä tapahdu, varmaan kerrot jos on jotain ihmeellistä." Ei siis selvästi ymmärrä, että tuo on ihan yleistä kohteliaisuutta, välittämistä ja huomiointia. Tätä ei tajua siis ilmeisesti siitä huolimatta, että itse kyllä tosiaan kertoo mielellään ja lavesti päivästään, viimeistään silloin kun kysyn.

Vierailija
10/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä

Vierailija
11/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lakkasi kysymästä noin niinkuin ylipäänsä: eli ei ollut kiinnostunut mun olosta, työstä tms.

No nyt sitten sai ähkäistyä, että haluaa eron. Just :(

Vierailija
12/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kysytään päivittäin molemmin puolin, että miten päivä on mennyt. Samoin meillä on aamulla tapana puhua puhelimessa kun menen töihin, että nukuitko hyvin. Emme siis aamuisin yleensä näe kun mies lähtee töihin aiemmin.

Vierailija
13/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miten päivänne on mennyt tms? Kysyttekö itse?

Minun mieheni ei kysy, ikinä. Ei asuta yhdessä eikä olla nyt ehditty nähdä kohta viikkoon. Useampi vuosi seurusteltu. Mä laitan kerran päivässä tai parissa viestiä, joiden ohessa toivottelen tsemppiä jos on aihetta, kyselen kuulumisia jne normaalia välillä. Mies vastaa kyllä "Kiitos kiitos" tai selittää pitkästi omat kuulumisensa eli haluaa niistä kyllä kertoa, mutta ei IKINÄ esitä vastakysymystä. Alkanut pikkuhiljaa tuntua pahalta.

Voi että kun hän kysyy multa mitä mulle kuuluu. Kohtelias ja välittävä mies on mua kohtaan!😀

Vierailija
14/22 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää päinvastainen tilanne. Mies kyselee mitä minulle kuuluu ja niin edelleen, mutta ei kerro itsestään tai ajatuksistaan yhtään mitään. Saattaa möläyttää tai töksäyttää ihan yhtäkkiä "puun takaa" jonkun asian, mutta sitten on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ei sano enää mitään, ei vastaa kysymyksiin, ei kommentoi mitään mitä sanon.

Kun hänen kanssaan keskustelee, se on sitä että minä puhun yksin. Hän ei kuuntele, ehkä saattaa sanoa jotain väliin, mutta keskustella hänen kanssaan ei voi.

En tiedä mitä hänen päässään on. Pllua hän on aina vailla, mutta mistään muusta kuin seksistä ei puhu, ja sekin aihe on sitä että minun pitäisi antaa persereikää, ottaa suihin, ja meidän pitäisi nssia useammin.  Voi kun hänen kanssaan voisi keskustella seksistä ihan oikeasti, mutta kun hän heti joko vaihtaa aihetta, lässyttää tai suuttuu. Ei minua huvita nssia useammin kuin kerran viikossa, koska hän on niin kovakourainen ja nssii ikuisuuden, ja minun limakalvoni eivät kestä sitä. Mutta aiheesta ei voi puhua, kun hänen kanssaan ei voi keskustella. Joskus olen antanut olla ilman pari kuukautta, kun on niin kovakourainen.

Olisi ihan kiva tietää mitä hänelle kuuluu, mitä hän on tehnyt, mitä suunnittelee. Mutta ei, on kuin seinältä kysyisi.

Tai no, ei tuo minun mieheni ole, erosimme vajaa vuosi sitten. Mutta vuosia kestin, enkä ymmärrä miksi!

Vierailija
15/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kysyy. Sen lisäksi nousee välillä aamuviidelta arkena tekemään mulle aamiaista ja osaa ostaa kaupasta oikean merkkistä perunasalaattia uudeksivuodeksi vaikka ei itse edes sellaista syö. Yhdessä oltu jo useampi  vuosi. Joka arkiaamu ennen töihin lähtöä sanomme toisillemme että rakastamme, koska koskaan ei voi tietää  tuleeko ehjänä kotiin näillä keleillä.

Ap, ehkä  kannattaa miettiä miksi sä jatkat suhdetta tuon miehen kanssa. Tottumuksesta?

Ihana mies sinulla. :-) 

Vierailija
16/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy. Meillä keskustellaan päivän tapahtumista päivällisen yhteydessä. 

Vierailija
17/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näkee heti herätessä naamasta että mitä kuuluu. Tuon kysymyksen esittäminen voimistaa tätä kuulumista. M34

Vierailija
18/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olette itse kyselleet miten miehellänne menee? Kai sitä suhteessa luulee tietävänsä miten toisella pyyhkii, mutta totuus voi olla muuta..

Vierailija
19/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuiko rakastajatteren pilluhyvältä, yhtä liukkaalta kuin aina aiemmin? Mihin reikään laskit satsisi tällä kertaa.

Vierailija
20/22 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä näkee heti herätessä naamasta että mitä kuuluu. Tuon kysymyksen esittäminen voimistaa tätä kuulumista. M34

Sen miuten näkee naamasta, kun lakkaa saamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan