Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan yöpynyt oman asuinkaupunkisi hotellissa ihan huvin vuoksi?

Vierailija
06.05.2023 |

Ihmettelevätköhän siellä hotellissa, miksi ihmeessä tämä on varannut itselleen hotellihuoneen, vaikka asuu tässä kaupungissa (näkevät osoitetiedoista)?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin Sara? Kuin retkellä olisi ideoiden puutteessa.

Vierailija
2/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nauravat sulle  ja kiroilevat, tykkäävät enemmän tyhjästä hotellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmettele

Vierailija
4/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri yöpymässä kotikaupungin hotellissa :) eivät ihmetelleet. Tiedän muitakin samasta kaupungista, jotka käy minilomilla tässä hotellissa. Itse nyt ekaa kertaa, mutta ei viimeistä.

Vierailija
5/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo omalle kämpälle tulee paljon halvemmaksi, tekosyitä känniin ey tarvita.

Vierailija
6/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri yöpymässä kotikaupungin hotellissa :) eivät ihmetelleet. Tiedän muitakin samasta kaupungista, jotka käy minilomilla tässä hotellissa. Itse nyt ekaa kertaa, mutta ei viimeistä.

Ja lisäys vielä, että asuin aiemmin tässä lähellä, joten kiva yöpyä vanhoilla kotikulmilla.

Vierailija
7/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei uskalla olla kotona?

Vierailija
8/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun riideltiin exän kanssa, hän uhkasi lähteä lähihotelliin yöksi

Vierailija
9/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran olen asunut perheen kanssa viikon oman paikkakunnan hotellissa kun kotona oli remppatyö menossa.

Vierailija
10/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme nuorina mieheni kanssa hotellia vastapäätä. Puhuimme varmaan 30 kertaa, että pitäisi joskus yöpyä tuolla. Kävimme siellä joskus aamiaisella, mutta yöksi emme menneet.

Vierailija
11/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen aivan liian pihi edes ajattelemaan, että yöpyisin vain huvikseni hotellissa kotipaikkakunnalla. En kyllä muutenkaan mitenkään erityisesti nauti hotellissa yöpymisestä, vaan se on enemmänkin pakollinen paha matkaillessa, joten ei se edustaisi itselleni mitään hohtoa. Mieluummin rentoudun kotona.

Vierailija
12/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran voitin lahjakortinkin oman kotikaupungin parhaimpiin hotelleihin, mm poreammeet joka huoneistossa. Möin pois Torissa koska en näe järkeä yöpyöä kotikaupungissa. Käytin rahat muihin matkoihin.

Vierailija
13/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suomessa hotellit ovat kalliita, joten sen kerran kun menen hotelliin haluan että ikkunasta näkyy muutakin kuin tuttu lähikauppa :D

N31

Vierailija
14/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena vuotena viimeksi. Otettiin hotellihuone jonka ikkunasta näkyi kaupungin ilotulitus. Kiva oli sieltä kuoharilasi kädessä katsella sen sijasta että olisi liukastellut vesisateessa. Kävimme syömässä loistavan viiden ruokalajin illallisen hotellilla aiemmin illalla. Ehdottomasti jatkoon. 

Vierailija
15/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, parikin kertaa. Mukavaa vaihtelua, vaikka asun itse kolmen korttelin päässä. Aivan huippu aamiaisbuffe, saunatilat ja terassi ja supermukavat sängyt. Why not?

Vierailija
16/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys ja järkevyys tappavat ne harvinaisemmst ilot elämästä joita voisi vanhana muistella.

Vierailija
17/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna. Lapset olivat isällään, joten tuntui musertavalta olla yksin kotona. Saman kaupungin hotellihuone, sushiloota ja viinitonkka.

Vierailija
18/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oltiin ilmaispisteillä kotikaupungin hotellissa miehen kanssa. Silloin Huopalahdessa tms. asunut työkaverini jäi joskus perheensä kanssa ex tempore yöksi Helsingin keskustaan, miehensä lähti ratikalla hakemaan hammasharjat ja muut tarpeet perheelle sillä välin, kun työkaveri ja lapset asettui huoneeseen.

Vierailija
19/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, täällä pohjoisessa sellaisessa igluhotellissa. Sesongin ulkopuolella niin halvempi.

Vierailija
20/24 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tätä kun opiskelin ulkomailla. Asuin opiskelija-asunnossa 5-6 ihmisen kanssa ja joskus vain tartti päästä omiin oloihinsa.

Vuokrasin välillä bed&breakfastin, välillä ihan hotellin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän