Onko täällä ketään muuta jonka mies ei ryyppää eikä katso urheilua?
Meillä mies on ollut tasan kahdesti yhteiselomme (12vuotta) aikana humalassa ja silloinkin vielä aika hyvässä kunnossa, ei missään umpitunnelissa. Ukko ei myöskään katso lainkaan urheilua... Harvinaista laatuaan, vai?
Kommentit (10)
Alkoholia kuitenkin juo, kohtuudella.
Alkoholia juo vain ruoan kanssa, urheilua ei katso koskaan. Minä olen meillä se, joka tietää edes jotain urheilusta :)
Alkoholia käyttää, mutta kohtuullisesti. Ryyppää-verbiä voisi käyttää 2 kertaa vuodessa.
Joskus juo saunassa yhden 0,5l siiderin, tai viiniä ruualla, mutta sekin jää siihen korkeintaan kahteen lasilliseen.
ja ei olla edees uskovaisia ;)
Eikä se urheiluakaan voi kattoa kun meillä ei edes ole telkkaria...
jossain pikkujouluissa, varpajaisissa jne. Kotona joskus pari saunakaljaa
tai ruuan kanssa punaviiniä.
Jääkiekko ja formulat oikeastaan ainoat , mitkä kiinnostaa.
Luojan kiitos, en kyllä kestäisi mitään kaljaa kittaavaa urheiluhullua
jotka ei ite urheile ees vaimo alla.
lähinnä aterian yhteydessä ja joskus seurustelumielessä pari lasia viiniä tms. Todella humalassa olen nähnyt hänet vain yhden kerran.
Penkkiurheilu ei häntä kiinnosta oikeastaan lainkaan. Lapseni sai kerran koulusta liput jalkapallo-otteluun ja niinhän siinä kävi, että minun piti lähteä mukaan (vaikka en minäkään mikään urheilufani ole). Joskus olemme katsoneet esim. olympialaisia, mutta hän voisi ihan yhtä hyvin olla katsomattakin. Formuloita tai lätkämatseja ei meillä katsota koskaan.
Ollaan " jo" 30v, eli toooooosi vanhoja:o) Nuorempana rällätty sen verran että tietää mitä se on. Viimeiset 6v oltu yhdessä.
Esim jääkiekon finaalit tms.