The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Huh, Oliver jatkaa. Artsin kunto ei ois kestäny pitemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku Riitta-hater vallannut ketjun :D
Mahdoitkohan sekoittaa Riitan ja Riikan samaksi ihmiseksi?
Mä ainakin sekoitin. Kumpi on tämä Diandran tyyppinen ?
Ei kumpikaan.
No niin, mä sanoin että sadan kilometrin päähän paistoi kuinka Redi teeskenteli esittääkseen hyvää ihmistä ja väänsi krokotiilinkyyneleitä. Sen vaan kuulee äänestä. Ratkaisu oli oikea, mutta tapa jolla se sen teki oli teennäinen.
Jotenkin käsikirjoitettu. Kaikki erilaiset tyypit (paitsi Roope) tippuivat. No tämähän on pop-kilpailu.
Voisko joku nyt kertoa, mikä tää Artsi-hehkutus on? Mikä eletty elämä ja kilsat? Tuomarit saa tän kuulostamaan siltä, kuin Artsi olisi vanha kunnon rikollinen, rännittäjä tai syöpä- ja konkurssiselvityjä (samanaikaisesti).
En olisi osannut valita näistä kahdesta, joten olisin valinnut sen kolikolla. Paha paikka.
Olihan artsilla ääni mutta tekniikan osalta se "sweet spot" jossa homma toimi oli aika kapea. Esim. sitä vibraa joka kappaleen alussa tunki vähän joka väliin voisi koittaa vähentää. Parempi jatkoi kisaa.
Redillä on vaan just se ongelma että liikaa hyviä laulajia joten niitä tippuu sitten jo tässä vaiheessa jos ei mene just 100% putkeen kappale.
Vierailija kirjoitti:
Ääni on möreä, mutta ei kyllä pelkästään riitä. Vähän sellainen Markku Laamas -ilmiö.
Mitä, muistaako joku muukin täällä talent-markun!
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt kertoa, mikä tää Artsi-hehkutus on? Mikä eletty elämä ja kilsat? Tuomarit saa tän kuulostamaan siltä, kuin Artsi olisi vanha kunnon rikollinen, rännittäjä tai syöpä- ja konkurssiselvityjä (samanaikaisesti).
:D
Paljonkohan toi Riitta on maksanut, ja kenelle, että se pääsee koko ajan jatkoon. Ei yhtäkään mieleenjäänyttä tai sävähdyttävää esitystä. Maku meni nyt Redistä tän jakson jälkeen...
Kaikki nämä tylsät ja mitäänsanottomat jäi jäljelle. Ei näistä tuu ikinä mitään.
Redillä parhaat laulajat? Pääosin kaikkien lauluvalinnat luokattomia ja tylsiä. Meinaa välillä loppua mielenkiinto tähän paikoin tylsään kisaan
Ketä pitäisi sitten olla vielä jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Redillä parhaat laulajat? Pääosin kaikkien lauluvalinnat luokattomia ja tylsiä. Meinaa välillä loppua mielenkiinto tähän paikoin tylsään kisaan
Tää on kyllä kieltämättä huonotasoisin kausi.
Tajuttoman paska valinta toi Roope, kun mun tietääkseni toi ohjelma oli ns. Ääni ratkaisee eikä niinkään tekniikka ja nyt lensi ulos kisasta 1-2 oikeesti hyvä äänistä laulajaa.
Artsin olisi pitänyt jatkaa. Oliver on täysin mitäänsanomaton tusinatyyppi. Kisassa monta samanlaista joita ei toisistaan erota. Artsi ja muut erilaiset laulajat antaisivat jotain mielenkiintoa ohjelmaan. Nyt tylsää, varmaa, tusina kamaa.
Ihmettelin Roopen kohdalla kommentteja. Meidän ammattilaisten pitäisi paremmin tietää jotakin laulamisesta. En nähnyt kikkailemista. Olen kuunnellut vedon kuusi kertaa, enkä löydä virheitä. Lopun falsetti on niin täydellisen puhdas, että siihen ei Suomessa kukaan muu pysty ja ihan oikeasti tiedän mistä puhun. Onko Suomalaiset tyhmiä kun eivät näe, että meillä on mukana kisassa kaikkien aikojen paras Suomalainen laulaja. Ainoa josta tullaan kuulemaan vielä kansainvälisenä superstarana. Näette vielä 😁 tulee mieleen James Bluntin ja Johnny Loganin välimuoto.
Astridin veto jakson lopussa olevassa klipissä kuulosti huutolaululta :/
Mä ainakin sekoitin. Kumpi on tämä Diandran tyyppinen ?