The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Nämä biisit ovat aivan liian lyhyitä, loppuvat kuin seinään.
Riikasta ei saa mitään otetta. Se häiritsee.
Tota Riitan sijoittamista ykköstuolille en kyllä vieläkään käsitä.
haja-ajatus: jos roope palmu vetää "naamat" niin onko se silloin naamapalmu?
...ill get my coat...
No eihän nämä menesty ikinä oikeassa elämässä, jotka kisassa menestyy. Ei kai kukaan ole kuullut voittajista ikinä. Roope ja Farzana jees. Melkein toivon etteivät menesty tässä kisassa koska se on kuolinisku uralle.
Nyt joku Riitta-hater vallannut ketjun :D
Riikasta ei selvää, mikä se on. Jää vain levottomaksi mölyksi koko esitys.
Vierailija kirjoitti:
Nämä biisit ovat aivan liian lyhyitä, loppuvat kuin seinään.
Kaikki biisit niin surkeita. Tuon Roopen ääni on upea. Mutta eiköhän sekin jotain shittiä laiteta laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tota Riitan sijoittamista ykköstuolille en kyllä vieläkään käsitä.
Aivan käsittämätön ratkaisu. Jolilla on sellainen kyky koskettaa, joku totuudellisuus, hän saa kaiken kuulostamaan todelta ja puhtaalta. Ei ole muita tässä kisassa jotka sellaiseen kykenevät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku Riitta-hater vallannut ketjun :D
No eihän täällä Riitasta kovinkaan monta viestiä ole.
Ensimmäistä kertaa siedän Roopen ääntä hyvin (jos ei lasketa tuota laulun loppuosuutta). Tähän mennessä olen ollut vähemmistössä, kun olen vihannut sitä naukumista :D
Mulla oli tänään jo päänsärkyä mutta tää roopen ääni paheni sitä ennestään.
Roopella on kyllä kaikkien Suomen idolsxfactorvoicen historian upein ääni. Liian hyvä ihminen tuollaiseen kisaan.
Roope taitava, mutta tylsä ja mitätön laulu. Laulaja ei ollut laulussa mukana.
Ja nyt Roopekin Jolin edelle. Redi on aivan sekaisin. Tosin se ei varmaan ajattelekaan musiikkia siten kuin siitä ajatellaan eli mikä oikeasti koskettaa, vaan pelaa tätä pelinä ja Roope saa äänestäjiä enemmän kuin syyrialainen tyttö. Näin se tässä maassa menee.
Mitä toi boring pappi tuolla tekee? Toisaalta nyt ainoa vaihtoehto sille on seuraava alkoholisoitunut pubilaulaja, vai kedataanko sille olla antamatta tuolia? ei mennyt Redraman valinnat ihan putkeen..
Joonas-Villessä oli tänään ihan liikaa Arttu Wiskaria. Jotenkin junttimainen esitys. Harmi, tykkäsin hänen ekoista vedoistaan.
Roopen ääni antaa päänsäryn joka kerta.
Riikassa on energiaa, ääntä ja asennetta. Illan paras. Mun laulaja. Jatkoon.