The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Vierailija kirjoitti:
Artsin olisi pitänyt jatkaa. Oliver on täysin mitäänsanomaton tusinatyyppi. Kisassa monta samanlaista joita ei toisistaan erota. Artsi ja muut erilaiset laulajat antaisivat jotain mielenkiintoa ohjelmaan. Nyt tylsää, varmaa, tusina kamaa.
Niiiin samaa mieltä. Oliver oli perushyvä, mutta Artsi oli spesiaali. Aivan super!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin Roopen kohdalla kommentteja. Meidän ammattilaisten pitäisi paremmin tietää jotakin laulamisesta. En nähnyt kikkailemista. Olen kuunnellut vedon kuusi kertaa, enkä löydä virheitä. Lopun falsetti on niin täydellisen puhdas, että siihen ei Suomessa kukaan muu pysty ja ihan oikeasti tiedän mistä puhun. Onko Suomalaiset tyhmiä kun eivät näe, että meillä on mukana kisassa kaikkien aikojen paras Suomalainen laulaja. Ainoa josta tullaan kuulemaan vielä kansainvälisenä superstarana. Näette vielä 😁 tulee mieleen James Bluntin ja Johnny Loganin välimuoto.
Ei. Ei. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku nyt kertoa, mikä tää Artsi-hehkutus on? Mikä eletty elämä ja kilsat? Tuomarit saa tän kuulostamaan siltä, kuin Artsi olisi vanha kunnon rikollinen, rännittäjä tai syöpä- ja konkurssiselvityjä (samanaikaisesti).
Artsi on pappi. Tunnen hänet. Ei mitään sen erikoisempaa kuin keskiverto-kuusikymppisellä. Hänellä on vain sielukkuutta, jota nuorilla ei ole, ja mielletään ”kilsoiksi”.
En ymmärrä, että te sanotte tämän olevan huono kausi,...minä katson kaikki voicetidlsitxfactrorit ainajaikuisesti, tosin ihan normi-ihmisenä, en laulajana - ja olen sitä mieltä, että tämä on yksi kovatasoisimmista kausista pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin Roopen kohdalla kommentteja. Meidän ammattilaisten pitäisi paremmin tietää jotakin laulamisesta. En nähnyt kikkailemista. Olen kuunnellut vedon kuusi kertaa, enkä löydä virheitä. Lopun falsetti on niin täydellisen puhdas, että siihen ei Suomessa kukaan muu pysty ja ihan oikeasti tiedän mistä puhun. Onko Suomalaiset tyhmiä kun eivät näe, että meillä on mukana kisassa kaikkien aikojen paras Suomalainen laulaja. Ainoa josta tullaan kuulemaan vielä kansainvälisenä superstarana. Näette vielä 😁 tulee mieleen James Bluntin ja Johnny Loganin välimuoto.
Roope on tosi hyvä. Ehdottomasti tämän kauden paras. Lisäksi todella symppis tyyppi ja komeakin vielä. Tykkään 😚
Olen samaa mieltä. Mietin miksi muut tähtivalmentajat antoivat negatiivista palautetta Roopelle. Kaikille paskoille esityksillekin he aina amtavat positiivista palautetta. Onko tämä pelaamista omien puolesta? Koetaan Roope liian vahvaksi vastustajaksi?
Artsin veto oli illan paras. Redi valitsi tusinalaulajan särmikkään huipun tilalla. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on tosi hyvä. Ehdottomasti tämän kauden paras. Lisäksi todella symppis tyyppi ja komeakin vielä. Tykkään 😚
Olen samaa mieltä. Mietin miksi muut tähtivalmentajat antoivat negatiivista palautetta Roopelle. Kaikille paskoille esityksillekin he aina amtavat positiivista palautetta. Onko tämä pelaamista omien puolesta? Koetaan Roope liian vahvaksi vastustajaksi?
Liian erikoinen. Valitsevat keskiarvot. Kaikki Artsit, Roopet yms tiputetaan. Voittaja on hyvä laulaja, joka on hajuton, väritön ja mauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että joko a) kokevat Roopen liian vahvaksi vastustajaksi ja yrittävät vaikuttaa dissauksella hänen suosioonsa tai b) haluavat saada Roopesta vielä enemmän irti - kritiikki kehittää ja kasvattaa, työntää korkeammalle.
Ketä viehättää annan ilmeily ja feikki tunteiden esittäminen kameralle mua ainakin piipittää
Minä toivon 'El Jäbän' Roopen voittavan. Ihan Paras ja niin ihana 😍
Katsoja kirjoitti:
Ketä viehättää annan ilmeily ja feikki tunteiden esittäminen kameralle mua ainakin piipittää
En minä tulkitse sitä feikiksi. On hän jossain määrin teatraalinen, mutta uskon tunteiden olevan tosia.
En ole lukenut ketjua mutta eikö ketään häiritse että koko tämän kauden ajan on VOF in äänet olleet todella epätasaiset? Alku tulee aina hyvin, mutta kohta tulee niinkuin maan alta
Luulin ensin että ongelma oli siinä Lahden paikassa mutta Logomossa sama ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku Riitta-hater vallannut ketjun :D
Tällaisia Riittoja mahtuu kolmetoista tusinaan. Tylsä biisi ja tylsä esitys.
Samaa mieltä, mutta tuli selväksi ekasta viestistä :D
Mistä ekasta viestistä? Tuo nimenomaan oli mun eka viesti tästä aiheesta.
Mietiskelijä1234 kirjoitti:
Tajuttoman paska valinta toi Roope, kun mun tietääkseni toi ohjelma oli ns. Ääni ratkaisee eikä niinkään tekniikka ja nyt lensi ulos kisasta 1-2 oikeesti hyvä äänistä laulajaa.
Ihmeellinen kommentti. Tietääkseni musiikki on makuasia. Joku tykkää lyyrisistä hevareista, joku raskaammat metallista, joku popista, joku oopperasta, joku rikosta. Vaikka lauluääni ei miellytä niin todellinen musiikista ymmärtävä ei silti laita tällaista shittiä kirjoittaen. Ainoastaan kateelliset lahjattomat kirjoittaa tuollaisia kommentteja. Totuus on että kaikki nuo laulajat ovat loistavia ja ovat joidenkin ihmisten suosikkeja. Terveisiä kirjoittaneen tomppeli ole 😁
Katsoja kirjoitti:
Tuolta se on aina kuullostanut siitä asti kun aloitti uransa idolsissa. Ei feikki.
Mielestäni jatkoonpäässeistä Riitta ja Oliver ovat varmasti taitavia laulajia, mutta heissä ei mikään sytytä ja jää mieleen.
Joli on persoonana valovoimainen ja kiinnostava, ehdottomasti paras Redin tiimistä.
Roope sai aiheesta kritiikkiä tuomaristolta, liikaa kikkailua. Häntä kun kuuntelee silmät kiinni, niin ei kuulostakaan enää niin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ketä pitäisi sitten olla vielä jatkossa?
Persoonia.
Ja sellaisia, jotka aikovat tehdä uraa musiikilla.
Tekninen taituruus on jopa ärsyttävää, jos ei ole muuta tarjottavaa.
Sekä Riitta että Riikka lauloivat hyvin, mutta he eivät persoonaltaan ole kiinnostavia. Riitta on liian pliisu, yhdentekevä. Riikka liikaa yrittävä sähikäinen. Riitta silti enemmän makuuni.
Farzanan olisin halunnut nähdä jatkossa!!! Miksi Redi pudotit?? Hänessä oli ihanaa aitoutta, haurautta, kauneutta ja kiinnostavuutta. En pääse yli tästä pudotuksesta...
Artsi oli mieletön, mutta luulen että ikä oli syy pudotukseen... Ehkä Redi halusi antaa Oliverille mahdollisuuden. Artsilla ei ikänsä puolesta ole sellaista pitkää laulu-uraa...