The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Vierailija kirjoitti:
Ave Maria kaunis klasikko ja molemmat olivat taitavia, mutta odotan, Toni laittaa pikku Pavarotin laulamaan Dioa tai Iron Maidenia.
Toni?
Kyllä Toni, jos ei itse Pavarotti valitse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Toni, jos ei itse Pavarotti valitse.
Sehän meni Redin tiimiin
Toni on lähinnä tainnut kuunnella Jarkko Aholan joululevyä. Nessun Dormasta ja Ave Mariaan. Ihan ok duetto, mutta Ahola on siitä maaginen, että kykenee sekä laulamaan kovaa ja korkealta komeasti, että tulkitsemaan särkyvän hauraasti ja sielukkaasti. Siihen ei päästy lähellekään, mutta olihan tuo korni tilanne, vaikea siinä on eläytyä ihan eri sfääriin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkuutta nyt, kyseessä Schubertin Ave Maria.
Harva tätä schubertin esittämänä on kuullut eli coverit on tässäkin paljon kuuluisammat.
https://www.seiska.fi/Telkkari/The-Voice-of-Finlandissa-koetaan-jarkytt…
Tulevassa jaksossa Redrama ei valitse kumpaakaan. Ketkäköhän kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/Telkkari/The-Voice-of-Finlandissa-koetaan-jarkytt…
Tulevassa jaksossa Redrama ei valitse kumpaakaan. Ketkäköhän kyseessä?
Katsoin jakson ennakkoon ja ihan oikea päätös Rediltä. Minusta valmentajat voisivat useamminkin jättää valitsematta ketään näistä "jämäpareista", joihin on laitettu kaksi keskinkertaista laulajaa vastakkain. Etenkin jos kummankaan esitys ei säväytä ja kaapattavissa olisi paljon parempia laulajia tarjolla.
Tänäänkö on Joli? Vai huomisessa jaksossa?
Mä oon miettinyt näiden etukäteen kuvattujen ohjelmien kanssa, että eikö kukaan yleisössä ollut ikinä levitä eteenpäin tulevia käänteitä, vaikka paljasta jatkoon päässeitä? Jos anonyyminä keskustelupalstalla paljastaa jotakin, niin eihän siitä jää edes kiinni (jos siis heitä sitoo jokin vaitiolosopimus).
Tylsästi alkaa... Hädin tuskin stemmoja edes.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt näiden etukäteen kuvattujen ohjelmien kanssa, että eikö kukaan yleisössä ollut ikinä levitä eteenpäin tulevia käänteitä, vaikka paljasta jatkoon päässeitä? Jos anonyyminä keskustelupalstalla paljastaa jotakin, niin eihän siitä jää edes kiinni (jos siis heitä sitoo jokin vaitiolosopimus).
Mä myös olen tätä aina miettinyt!
Onneksi blondi tippui, vaikutti omahyväiseltä.
Voi, Farzanalla ei ollut ketään tukijoukoissa sohvalla :(
Mä oon katsonut tätä vain satunnaisesti, keskustelua en ole seurannut joten pahoittelut jos tätä on jo taivasteltu täällä:
Onko muut huomanneet sellaista, että Olli painoi nappia vasta kun joku muu painaa ensin tai jos painoi ensimmäisenä niin oli myös ainoa? Vai satuinko vain katsomaan sellaisia jaksoja :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon katsonut tätä vain satunnaisesti, keskustelua en ole seurannut joten pahoittelut jos tätä on jo taivasteltu täällä:
Onko muut huomanneet sellaista, että Olli painoi nappia vasta kun joku muu painaa ensin tai jos painoi ensimmäisenä niin oli myös ainoa? Vai satuinko vain katsomaan sellaisia jaksoja :D
Joo, siitä tavasta tuli jo Ollin tavaramerkki.
Tarzanalla upea ääni. Mielellään kuuntelee. Emma kova ääninen ja ei miellyttänyt sitten yhtään. Oikein meni.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, pakko tuolla on olla muutakin yleisöä kuin kilpailijoiden läheisiä. Erityisesti ihmettelen, että miten vaikka pienet lapset malttaa olla kertomatta kavereilleen noita tapahtumia :)
Alkoi naurattamaan tuo Ida Paul kun se vaan tuijotti tonnin setelillä eteensä koko sen ajan kun Olli kertoi noista laulajista :D
Ave Maria kaunis klasikko ja molemmat olivat taitavia, mutta odotan, Toni laittaa pikku Pavarotin laulamaan Dioa tai Iron Maidenia.