Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Voice of Finland 2019

Vierailija
04.01.2019 |

Vai oliko tästä jo keskustelu?

Kommentit (2964)

Vierailija
1281/2964 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ave Maria kaunis klasikko ja molemmat olivat taitavia, mutta odotan, Toni laittaa pikku Pavarotin laulamaan Dioa tai Iron Maidenia.

Vierailija
1282/2964 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ave Maria kaunis klasikko ja molemmat olivat taitavia, mutta odotan, Toni laittaa pikku Pavarotin laulamaan Dioa tai Iron Maidenia.

Toni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/2964 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Toni, jos ei itse Pavarotti valitse.

Vierailija
1284/2964 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Toni, jos ei itse Pavarotti valitse.

Sehän meni Redin tiimiin

Vierailija
1285/2964 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni on lähinnä tainnut kuunnella Jarkko Aholan joululevyä. Nessun Dormasta ja Ave Mariaan. Ihan ok duetto, mutta Ahola on siitä maaginen, että kykenee sekä laulamaan kovaa ja korkealta komeasti, että tulkitsemaan särkyvän hauraasti ja sielukkaasti. Siihen ei päästy lähellekään, mutta olihan tuo korni tilanne, vaikea siinä on eläytyä ihan eri sfääriin.

Vierailija
1286/2964 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hupparit taas muodissa?

Vierailija
1287/2964 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkuutta nyt, kyseessä Schubertin Ave Maria.

Harva tätä schubertin esittämänä on kuullut eli coverit on tässäkin paljon kuuluisammat. 

Vierailija
1288/2964 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/Telkkari/The-Voice-of-Finlandissa-koetaan-jarkytt…

Tulevassa jaksossa Redrama ei valitse kumpaakaan. Ketkäköhän kyseessä?

Vierailija
1289/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Telkkari/The-Voice-of-Finlandissa-koetaan-jarkytt…

Tulevassa jaksossa Redrama ei valitse kumpaakaan. Ketkäköhän kyseessä?

Katsoin jakson ennakkoon ja ihan oikea päätös Rediltä. Minusta valmentajat voisivat useamminkin jättää valitsematta ketään näistä "jämäpareista", joihin on laitettu kaksi keskinkertaista laulajaa vastakkain. Etenkin jos kummankaan esitys ei säväytä ja kaapattavissa olisi paljon parempia laulajia tarjolla.

Vierailija
1290/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkö on Joli? Vai huomisessa jaksossa?

Vierailija
1291/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt näiden etukäteen kuvattujen ohjelmien kanssa, että eikö kukaan yleisössä ollut ikinä levitä eteenpäin tulevia käänteitä, vaikka paljasta jatkoon päässeitä? Jos anonyyminä keskustelupalstalla paljastaa jotakin, niin eihän siitä jää edes kiinni (jos siis heitä sitoo jokin vaitiolosopimus).

Vierailija
1292/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsästi alkaa... Hädin tuskin stemmoja edes.

Vierailija
1293/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettinyt näiden etukäteen kuvattujen ohjelmien kanssa, että eikö kukaan yleisössä ollut ikinä levitä eteenpäin tulevia käänteitä, vaikka paljasta jatkoon päässeitä? Jos anonyyminä keskustelupalstalla paljastaa jotakin, niin eihän siitä jää edes kiinni (jos siis heitä sitoo jokin vaitiolosopimus).

Mä myös olen tätä aina miettinyt! 

Vierailija
1294/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi blondi tippui, vaikutti omahyväiseltä.

Vierailija
1295/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, Farzanalla ei ollut ketään tukijoukoissa sohvalla :(

Vierailija
1296/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut tätä vain satunnaisesti, keskustelua en ole seurannut joten pahoittelut jos tätä on jo taivasteltu täällä:

Onko muut huomanneet sellaista, että Olli painoi nappia vasta kun joku muu painaa ensin tai jos painoi ensimmäisenä niin oli myös ainoa? Vai satuinko vain katsomaan sellaisia jaksoja :D

Vierailija
1297/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon katsonut tätä vain satunnaisesti, keskustelua en ole seurannut joten pahoittelut jos tätä on jo taivasteltu täällä:

Onko muut huomanneet sellaista, että Olli painoi nappia vasta kun joku muu painaa ensin tai jos painoi ensimmäisenä niin oli myös ainoa? Vai satuinko vain katsomaan sellaisia jaksoja :D

Joo, siitä tavasta tuli jo Ollin tavaramerkki.

Vierailija
1298/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarzanalla upea ääni. Mielellään kuuntelee. Emma kova ääninen ja ei miellyttänyt sitten yhtään. Oikein meni.

Vierailija
1299/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, pakko tuolla on olla muutakin yleisöä kuin kilpailijoiden läheisiä. Erityisesti ihmettelen, että miten vaikka pienet lapset malttaa olla kertomatta kavereilleen noita tapahtumia :)

Vierailija
1300/2964 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattamaan tuo Ida Paul kun se vaan tuijotti tonnin setelillä eteensä koko sen ajan kun Olli kertoi noista laulajista :D

Ketju on lukittu.