Millainen pinnasänky ja syöttötuoli teillä on tai oli?
Ymmärrättekö että noi on yleensä vaarallisia jos menee halvimman mukaan?
Kommentit (10)
Meillä oli Artek 616 -syöttötuoli ja Muuramen pinnasänky. Molemmat ostettiin käytettynä, niin oli köyhänäkin varaa.
Minulla oli lapsena Niemen tehtaiden malli, jonka sai tauteuua tukoiksi ja pöydäksi. Minusta se oli hieno, ja käytin sitä niin kauan kuin mahduimme, ainakin pöydän ääreen. Valittavasta äitini antoi sen jollekin sukulaiselle myöhemmin, hieno oli,
Entisaikaan tosi monilla oli pinnasyöttötuoleja missä usein oli ne saranatkin keskellä runkoa. Nykyisin lastensuojelu edellyttää Stokken tai vastaavan hyväksytyn merkkisyöttötuolin käyttöä. Myös tuolin lisävarusteiden kuten valjaiden ja pehmusteiden on oltava hyväksyttyjä ja tuolin valmistajan omaa tuotantoa. Markettivarusteiden käyttö on lasun paikka.
En yhtään muista kun olin ihan pieni lapsi silloin kun nukuin pinnasängyssä.
Mä nukun ihan vaan tavalliseessa sängyssä (Maskusta ) ja syön millä tuolilla milloinkin ja tuvan pöydän ääressä. Joskus ABCllä. En muita tuoleja.
Sellainen joka mahtui samaan huoneeseen astuja ja astuttavan kanssa. Vttu mitä huutoa siellä oli. Onneksi ei enää tarvitse olla tekemisissä, vaikkakin onhan lapsuus pitkä aika hukkaan heitettyä elämää.
Ikeasta molemmat, sundvik pinnasänky ja antilop syöttötuoli
Jos haluaa runsaasti hyvän äidin pisteitä niin kannattaa valita Stokken Tripp Trapp.
Stokke.