The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Sipe levitellyt hiuksia kaljun päälle :D
apulanta se vaan rokkaa edelleen, tosi hyvä oli toi uusi biisi! nyt jännittämään kilpailijoiden illan esityksiä!
Anteeksi, mut mua huvittaa tää Lindan laulutyyli.
Karsea esitys lindalta. Miksi pitää väkisin vetää liian matalalta?
Ihanaa että tulee Ollin muistoksi Yötä! Hyvä Linda!
Voi että miksi toi laulaa noin tajuttoman alhaalta.
Nyt ei ole Linda hyvä! Laulaa vähän sieltä täältä! Liikaa yritetty tehdä erilainen.. harmi koska hän on hyvä laulaja.
Miksi Linda ei laula niin kuin hänelle luonnollista on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope on sympaattinen ja komea, mutta laulaa toisinasn epävireisesti. Eli juuri se tärkein, laulutaito, pielessä. Muuten olisi täydellinen paketti kasassa. Kisan jälkeen vaan rutkasti laulutreeniä, harjoittelemaan oman äänen käyttöä ja hallintaa, niin hyvä tulee. Nyt katsoja joutuu jännittämään osuuko Roope nuottiin vai ei, ja se pilaa kuuntelunautintoa kun stressaa toisen puolesta.
Olen aivan eri mieltä. Roope on laulanut liveissä ainoastaan yhden nuotin neljässä vedossa pieleen, joten mihin juttusi perustuu? Paras laulaja mitä Suomessa on ikinä nähty. T. Musiikin ammattilainen
Ahhahhaa. AV palstan musiikin ammattilainen
Ei kovinkaan hyvä veto Lindalta ja hänellä on maneereja tuossa laulamisessa. Mutta hänessä on karismaa.
Ei riitä että on artisti! Pitäs laulaakin hyvin!
Linda muuttaa tuota ääntää todella oudoksi matalissa äänissä.
Esitys LIndalta sellainen, että sopisi johonkin kauhuleffaan taustalle. Kolkkoa ja kylmää. Joku itsariin valmistuva voisi haluta ostaa tän levyn.
Olipa Lindalta typerä esitys, Juhan hieno kappale täysin pilalla. Valkkujen arvostelut samaa tasoa. Huono aloitus tosiaan.
Ennustan finaaliin: Jasse, Roope, Markus ja Joli.
Huvitti miten välillä hyppäsi omaan ääneensä paljon korkeammalle kuin tuo joikaus.
Myötähäpeä Lindan esitykselle
Olen aivan eri mieltä. Roope on laulanut liveissä ainoastaan yhden nuotin neljässä vedossa pieleen, joten mihin juttusi perustuu? Paras laulaja mitä Suomessa on ikinä nähty. T. Musiikin ammattilainen