Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Voice of Finland 2019

Vierailija
04.01.2019 |

Vai oliko tästä jo keskustelu?

Kommentit (2964)

Vierailija
2241/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeeee....... ole todellista!!!!! Mitä helv.......?!?!?!! Lilian oli niiiiin paras!

Vierailija
2242/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäääääh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eikö joka ikinen suoraan äänestetty oo seissyt tossa samassa kohdassa?? Valoa ei näemmä saa muualle.

ehkä se johtuu puhelinjärjestelmästä joka antaa kaikki äänet kolmoskilpailijalle?

Vierailija
2244/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitöäöööää Sarina :s

Vierailija
2245/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarina?????!!!??? Lilian oli älyttömän hyvä ja itse tykkäsin tosi paljon myös Rafaelasta! Heistä kumpi vaan olisi ollut parempi valinta!

Vierailija
2246/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen KATASTROFIPÄÄTÖS Tonilta!!! Ensin tiputti kisan yhden ehdottomasti parhaimmista laulajista eli Jessican ja nyt laitto jatkoon tollasen rääkyjän joita on 13 tusinassa!!! EI OLE TODELLISTA!!!!!!

Vierailija
2247/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasse mun laulaja ja jatkoon. Rappari rappasi mun laulajana jatkoon myöskin. Olli on poissa ja se pienesti hassusti tuntuu. Elämä jatkuu ja kisa. Kiva laulanta kilpailu seurata.

Vierailija
2248/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rafaela oli tosi mitäänsanomaton muiden rinnalla.

Itse olisin halunnut Lilianin jatkoon. Todella kaunis ääni ja taitava laulaja. Mutta tiesihän sen, että Toni tykkää enemmän tuollaisesta räväkästä rokkimuijasta. Aika kova wt-viba tulee tästä Sarinasta..

Vierailija
2249/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä meni maku Toniin lopullisesti!!!!!!

Ja Tonin mahdollisuudet voittaa tää kisa!!! Ei mitään saumaa! Lilian olis voinu vaikka voittaa!!! Tää oli kyllä uskomaton vääryys🤬

Vierailija
2250/2964 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kaksikielinen maa.

Vierailija
2251/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Toni!!! En vooooooooi ymmärtää päätöstäsi!!!!

Sarita on hyvä laulaja, mutta en usko hänen menestyvän pidemmälle.

Lilian on ihan mieletön ja hänessä on potentiaalia pidemmällekin uralle. Olisit antanut hänelle vielä uusia mahdollisuuksia kehittyä, esiintyä ja tuoda potentiaaliaan esille! Oon niin pettynyt sinuun Toni.

Vierailija
2252/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lilian on ihan mieletön ja hänessä on potentiaalia pidemmällekin uralle. Olisit antanut hänelle vielä uusia mahdollisuuksia kehittyä, esiintyä ja tuoda potentiaaliaan esille! Oon niin pettynyt sinuun Toni.

Sarita on kaupallisempi, siksi Toni valitsi sen. Lilianilla on mielenkiintoinen folk-ääni, mutta sen musatyyli johon ääni sopii on marginaalista. Sarita on sellainen Vicky Rosti / Paula Koivuniemi, lypsylehmä levy-yhtiöille vuosikymmeniksi. 

Vierailija
2253/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisaalta, se että Lilian nyt tipahti kisasta, tarkoittaa sitä, että hän tekee upean uran musiikin saralla! Hänestä kuulemme varmasti! Nyt vaan joku hyvä tuottaja ja biisinikkari ottaa likasta otteen ja siitä se lähtee. Lilian on upea, häntä jaksaa katsoa sekä kuunnella.

Vierailija
2254/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni on ollut kaikkien aikojen huonoin valmentaja, pari aivan käsittämätöntä päätöstä. Onkohan se puolikuuro? Lilian on koko Voice-historian lahjakkain laulaja. Olen järkyttynyt. Jos Lilian ois mennyt Annan tiimiin alussa, ois voinut voittaa koko kisan.  Huhujen mukaan valmentajat tosin eivät saa itse päättää jatkoonmenijöitä, vaan Universalin pamput tekevät päätökset. Ehkä Lilian on liian artsy ja vaikea suurelle yleisölle. Faktahan se on, että suomalaisista 50% on masentavia juntteja.

Vierailija
2255/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilianilla on mielenkiintoinen, erottuva ääni, mutta mielestäni hänen kohtalokseen koitui todella tylsä kappalevalinta, joka samalla maalasi Lilianin persoonasta tylsän, kiltin tytön kuvan. Some Die Young ei ole laulullisesti kovin haastava, se vain toistaa yhtä ja samaa. Puuduttava pikkunätti biisi. Harmi, koska Lilianin ääni olisi sopinut paremmin johonkin kunnianhimoisempaan kappaleeseen, jossa luonnekin olisi päässyt paremmin esiin.

Vierailija
2256/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Toni on antanut Annan ja Redraman kuljettaa sitä. Anna ja Redi on pelanneet parhaimmat laulajat ulos Tonin tiimistä ihan vaan kehumalla huonompien laulajien suoritusta illan parhaaksi jne muuta kukkua, mitkä eivät ole olleet todellakaan totta, mutta Toni on uskonut niitä ja sitä myötä tiputtanut joukkueestaan ehdottomasti koko kisan parhaimmat laulajat: Jessican ja Lilianin. Ehkäpä hän herää tähän älyttömyyteensä joku päivä, toivotaan niin.

Vierailija
2257/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katkera Tontsalle...

Vierailija
2258/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi. Lilian oli aivan ylivoimainen naisista. Ylivoimaisesti paras kaikista naislaulajista. Aivan mahtava laulaja vrt. Sineod O Connor. Minun suosikkini alusta lähtien. Toni valitsi taas yhden unohduksiin jäävän laulajan, jolta puuttuu äänestä kaikki se mitä menestyvän ääneltä vaaditaan. Sori Toni, että et ymmärrä riittävästi musiikista T. Yhden semifinalistin isä

Vierailija
2259/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä Toni nähnyt Lilianin potentiaalia?????

Vierailija
2260/2964 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Redi kehui Saritan vetoa parhaimmaksi, jotta Toni valitsee hänet jatkoon??

Sarita oli hyvä.

Lilian olisi voittanut koko kisan!!!!!!

Ketju on lukittu.