The Voice of Finland 2019
Kommentit (2964)
Vierailija kirjoitti:
Janika B näyttää siltä, että sillä olis peruukki. Ei vaan sovi tuo tukka hälle.
Väri väärä ja muutenkin epämääräinen kasa geelitukkaa.
nonii, illan paras esitys taisi tulla alussa kun toni lauloi, oli tuossa pari muutakin aika hyvää
Vierailija kirjoitti:
Sen Ollin tiimiläisen ranskan lausumisesta tuli mieleen Frendien Joey puhumassa ranskaa 👀 Rohkea veto kyllä, pisteet siitä!
Tutte la smöör 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi blaah Jannikaa. Ei herätä mitään tunteita.
Se on varmaan Jannikan suurin ongelma artistina; sitä ilmankin pärjättäis aivan hyvin. Täytemusiikkia. Oon yrittänyt tykätä, mutta ei vaan lähde :(
Ihmisenä tosi kiltin ja kivan oloinen, mutta artistina harmaata massaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi pa ska jos Riitta menee jatkoon.
Täällä oltais mieluummin kuunneltu vielä kerran Riittaa kuin Roopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi blaah Jannikaa. Ei herätä mitään tunteita.
Se on varmaan Jannikan suurin ongelma artistina; sitä ilmankin pärjättäis aivan hyvin. Täytemusiikkia. Oon yrittänyt tykätä, mutta ei vaan lähde :(
Niin. Hänen saamansa huomio on pois joltain lahjakkaammalta, jolta vain sattuu puuttumaan menestynyt aviomies joka pönkittää vaimon uraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janika B näyttää siltä, että sillä olis peruukki. Ei vaan sovi tuo tukka hälle.
Väri väärä ja muutenkin epämääräinen kasa geelitukkaa.
Eikö kaikkien pitäis saada olla just oma ittemme? :) Mä aikoinaan kävin kampaajalla ja halusin värjätä hiukset ja se kampaaja vastas että "tää väri ei sovi sun ihon kanssa." ja anto mulle sitten jonkun tosi tylsän värin. En koskaan mennyt takaisin sille samallekampaajalle.
Jolin ääni ratkaisee -veto oli loistava. Sen jälkeen ei ole ollut sen kummoisempia vetoja. Hyviä kyllä, mutta ei mitään "tajunnanräjäyttäviä". One hit wonder?
Minusta Jannikan tukka oli kivan näköinen.
Roope on ihana mutta liian teatraaliseks meni..
Jannikasta tuli mieleen Paula Koivuniemi.
Jannikan pitäisi värjätä hiukset blondiksi.
Pitäisi saada Tonin Särkynyt Enkeli spotifyin listoille!
Eikö kukaan oikeesti huomannut, no, toivottavasti Hakulinen huomas.
TVOF-bändin basisti oli sama kuin Yön viimeinen basisti.
Ja niinpä vaan Hakulisen biisejä tuli, hermostuukohan Jussi pelkästään tästä.
Miten niin fiksu mies ja rehellinen oman tiensä kulkija kuten Toni on, voi koko ajan työntää vaimonsa uraa eteenpäin, vaikka rahkeita ei ole?? En tajua.
Kilpailun alussa googlasin tota Roope palmua ja löyty joku 10v vanha artikkeli missä se oli joutunut poliisin jutusteluun koska se ajaa mopolla niin kovaa ja oli vastannut "mopolla ajetaan kovaa" 😄 ei enää löydy :( on kai poistettu jostain syystä..
Outo valinta toi Jannikan MJ kopio tanssiliikkeineen kaikkineen juuri tässä kohun alla. Olikohan poliittinen valinta?
Oikeat laulajat menivät jatkoon molemmista tiimeistä.