Miten miehesi reagoi jos näkee pelkissä mustissa sukkahousuissa?
Tultiin tuossa vähän aika sitten yksistä juhlista kotiin ja aloin riisumaan jotenkin jäi sukkahousut viimeiseksi, niin mies yllättäen innostui. Kokeilin muutama päivä myöhemmin kun mies ehti sänkyyn minua aijemmin niin puin ainoastaan pelkät sukkahousut ja viellä ilman pikkuhousuja siitähän vasta tuli petiin vauhtia kaiken lisäksi sain viellä selkähieronnan siihen kaiken muun hyväksi.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia että mies yllättäen tykkääkin sukkahousuista?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vävyni on nähnyt minut useinkin pelkässä flanellipaidassa ja sukkiksissa
Paljonko anopilla on ikää??
Rohkenetpas kysyä. Ikää on täydet 52 vuotta 😌
Voi kunpa avovaimoni edes suostuisi joskus pukeutumaan seksiä varten mustiin sukkahousuihin tai stay upeihin, mutta ei kun ei. Pyytänyt olen silloin tällöin ja perustellut syyni, mutta ei suostu.
Minä taas olisin valmis pukeutumaan ihan mihin tahansa asuun, mitä avovaimoni pyytäisi.
Nainen mustissa sukkahousuissa saa lähes aina veden herahtamaan kielelle ja omasta mielestäni ne tekevät melkein naisesta kuin naisesta vieläkin seksikkäämmän. Ja ylipäätään paremman näköisen.
Sukkahousuista en tiedä, mutta kun minulla on stay upit jalassa, ihan sama minkä väriset, niin se on miehelleni sama kuin kutsu lemmenleikkeihin.
Olenkin välillä ihmetellyt, kuinka voi aikuinen mies niistä niin innostua? Itse en koe olevani yhtään seksikkäämpi ne jalassani kuin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuista en tiedä, mutta kun minulla on stay upit jalassa, ihan sama minkä väriset, niin se on miehelleni sama kuin kutsu lemmenleikkeihin.
Olenkin välillä ihmetellyt, kuinka voi aikuinen mies niistä niin innostua? Itse en koe olevani yhtään seksikkäämpi ne jalassani kuin ilman.
Ihan kuule sama täällä :) toisaalta, kivahan se on kun toinen on innoissaan. Annan mieheni nauttia, jos kerran noin vähästä saa iloa.
Se on varmaan aika yleinen fetisissi (vai miten se kirjoitetaan). Laittakaa johonkin äxhamsteriin hakusanaksi panty hose, niin huomaatte suosion. Itsekin pidän aika paljon, jotenkin se on niin seksikkään näköistä.
-m
Vierailija kirjoitti:
Siskoni mies on ihan hulluna siihen, kun siskollani tai minulla on mustat sukkahousut jalassa. Ei pysty pitämään itseään kurissa, vaan muuttuu eläimelliseksi seivästäjäksi.
Aluksi vähän pelkäsin tätä, mutta nykyisin olen jo tottunut. Saahan siinä samalla itsekin kokea miehen todellisen intohimon. Olen kyllä nauttinut itsekin joka kerta.
Oletko siis ollut siskosi miehen kanssa... öö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan tykkäis mutta en kyllä ukon takia niitä päälleni laita.
N32Niinno, miksipä tosiaan mitään sellaista "ukon" takia tekisikään? Tykkäisi vain mokoma, ei semmoinen peli vetele. Parempi vaan että on tykkäämättä.
Juuri näin.
N32Taitaa olla oikein tähtiin kirjoitettu unelmaliitto.
Kyllä tässä ihan hyvin on pärjätty vaikka en miehen mieliksi olekkaan pukeutunut.
N32Mitäs hän sitten puolestaan jättää tekemättä, ettet sinä vaan tykkäisi?
Jättäköön mitä haluaa. Ei ole mikään pakko miellyttää ketään ja tehdä asioita mistä ei itse pidä.
N32
Jep, eihän sitä parisuhteessa kannata toista ilahduttaa. Pahimmassa tapauksessa mies saattaa kuvitella, että suhde kestää pidempäänkin!
sukkikset kirjoitti:
Sukkahousut/stayupit ja hame toimii meillä jos haluaa saada kunnon pamputuksen ! Sukkien värillä ja paksuudella ei ole väliä
Hame ja stayupit... oiih, perrrr.. tuollaisen kun saisi! Toimisi minulle aivan järjettömästi...
-m
Meillä ukolla on jonkun sortin fetissi nylonin suhteen. Vuosia sitten laihempana ja nuorempana olin hänelle mieliksi ja kaapista löytyi kaikenlaista stay uppia ja sukkiksia avoimella haaralla.
Nykyisin en enää noihin pukeudu kun harvoin, vaikka pyydetään. Jotenkin tuntuu, että näytän liian irstaalta noissa tämän ikäisenä.
Ei reagoi sukkahousuihin mitenkään, mutta mustat stay-upit on 100% varma saanti. Ei voi vastustaa sitä kun "löytää" minut peiton alta pelkät stay-upit ja avorintsikat päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni mies on ihan hulluna siihen, kun siskollani tai minulla on mustat sukkahousut jalassa. Ei pysty pitämään itseään kurissa, vaan muuttuu eläimelliseksi seivästäjäksi.
Aluksi vähän pelkäsin tätä, mutta nykyisin olen jo tottunut. Saahan siinä samalla itsekin kokea miehen todellisen intohimon. Olen kyllä nauttinut itsekin joka kerta.
Kyllä, useampaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuule sama täällä :) toisaalta, kivahan se on kun toinen on innoissaan. Annan mieheni nauttia, jos kerran noin vähästä saa iloa.
Niinpä. Ja lähes aina käy niin, että kun mies nauttii, niin kyllä siinä sitten itsekin nauttii. Minä kyllä pukeudun stay upeihin ihan mielelläni arkisinkin, ilman että olisi seksi mielessä.
Jotenkin ne vain tuntuu hyvältä jalassa ja saa oman oloni varmemmaksi. En vain osaa sanoa, että miksi.
Ai miten reagoi? No alkaa hiplailemaan ja mankumaan seksiä. Sanoo, että olen todella kuuman näköinen sukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, useampaan kertaan.
Huh, voi jumalauta.... siskosi mies on varmaan erittäin tyydytetty! Oletteko siis siskosi kanssa mustat sukkahousut jalassa hänen miehensä kimpussa, vai miten se teillä menee? Miten te aloitatte homman?
Kertoisitko lisää?
Nude ja vaaleat on paljon seksikkäämpiä värejä, kuin musta. Jos musta, niin max . 15 den.
Oma mieheni viilliintyy helposti stay-upeista, juuri mustista. Kun itsellänikin on jotain mielessä, niin puen ne niin että miheni ihan varmasti 'vahingossa' näkee koko toimituksen :)
Vähän kun illan mittaan vilauttaa mekon alta pitsireunaa ja reittä, niin heti tulee kädet hivelemään sääriä :)
Kivaa, kun hän siitä noin nauttii - itselläni kyllä usein ihan arkikäytössä enkä koe niitä mitenkään seksiasuiksi silloin.
N44
Voi tytöt ja pojat!
Minusta ne sukkakousut, joita nykyään näkee siis hyvän näköisinä, niin ok.
Mutta te ette vai tajua, kuinka minusta on ollut ihan tavan hyvän näköinen 1950-luvun pin-up basque kaikkine lisineen. Tai nyt jälkeenpäin ajatellen vastaava Gossardin basque jostain 1980 luvulta.
Te ootte niin nuoria.
Kaikki kiva katoaa.
Alkaa "sukat pyöriä jalassa" jos nylonia emännän päällä. Parasta olisi selkä notkolla pyllistys sukkahousuissa ja niiden repiminen. Eikäväkseni siippa ei halua näin hurjia juttuja m50
Paljonko anopilla on ikää??