Miten miehesi reagoi jos näkee pelkissä mustissa sukkahousuissa?
Tultiin tuossa vähän aika sitten yksistä juhlista kotiin ja aloin riisumaan jotenkin jäi sukkahousut viimeiseksi, niin mies yllättäen innostui. Kokeilin muutama päivä myöhemmin kun mies ehti sänkyyn minua aijemmin niin puin ainoastaan pelkät sukkahousut ja viellä ilman pikkuhousuja siitähän vasta tuli petiin vauhtia kaiken lisäksi sain viellä selkähieronnan siihen kaiken muun hyväksi.
Onko muilla samankaltaisia kokemuksia että mies yllättäen tykkääkin sukkahousuista?
Kommentit (130)
Meillä sukkikset ja stayupit on ollut mukana seksielämässä jo vuosia. Alkuun vaimo ihmetteli mun innostusta sukkahousuja kohtaan, mutta on sittemmin ymmärtänyt asian. Kengät ja hameet on myös usein mukana.
Ohuet sukkikset - mikä tahansa väri - saa minut ihan toisille leveleille sänkyhommissa ;) Tuntuma,näky ja tuoksu ovat taivaalliset.
Ei puhettakaan että emäntä suostuisi sukkia päälleen pukemaan. Tykkäisin kyllä
Otsikon kysymyksen mukainen vastaus. Onneksi hänellä ei ole sukkahousuja silmiensä peittona arjessa. Muutenhan hän törmäilisi pitkin päivää seiniin.
Vierailija kirjoitti:
Itse riisun sukkahousut aina ennen farkkuja. En ikinä riisu sukkahousuja viimeisenä, vaan ensimmäiseksi.
Ton mä haluaisin nähdä!
Vierailija kirjoitti:
Ei puhettakaan että emäntä suostuisi sukkia päälleen pukemaan. Tykkäisin kyllä
Sattuu olemaan suorat jalat niin pidän sukkia lähes aina, mutta sukkahousut mies on kieltänyt avioeron uhalla. Ei haittaa, menee tämä näinkin.
Ei :'( Mun mieheeni ei toimi mikään. Hän on TOSI stressaantunut, laihtunut paljon, saa usein paniikkikohtauksia jne. eli heti epäilijöille: ei ole min ulkomuodostani tai mahdollistamani seksin laadusta kiinni. Täällä oli ketju, jossa kysyttiin miten miehesi tekee aloitteen. En ihan oikeasti muistanut. Sitten ehkä viikko sitten vai milloin oli mies teki ensimmäisen aloitteen ainakaan vuoteen. Mitä tein erityisesti - en mitään, nökötin pieruverkkareissa. Vain olin. Ja olen kokeillut sitäkin kyllä, että vain olen suurimman osan ajasta, myös järjestää miehelle mieluisia ylläreitä, laittautua, vähän herättää kateuttakin - ei ole toiminut. Tuntui se minustakin aivan erilaiselta olla edes kerran tosissaan haluttu. Mutta on siitä jo viikko ainakin aikaa eikä uusintaa ole tapahtunut. Eilen meikkasin ja laitoin kynnet, hiukset niinkuin mieheni eniten tykkää, suihkussa olin tietenkin käynyt, katsoimme yhdessä yhtä meidän lempisarjaa, hieroin miehen hartioita... pakit tuli pyytämättä.
Juoksee karkuun ja pieree verta!
Mies nauroi mulle päin näköä, että olen kuin kinkkurulla verkkosukkahousuissa :(
Todellakin osaa kohottaa itsetuntoa.
Sama homma tavallisten sukkahousujenkin kanssa.
Vaikuttaa silkalta ilkeilyltä. Taitaa joutua tumputuslinjalle.
Todellakin sukkahousut kiihottaa. Pelkissä sukkiksissa pyllistys aah.. Reikä haarakiilaan ja kieltä ja munaa uuhhh.. Minun puoliso ei tosin halua sitä nautintoa minulle suoda M49
Siskoni mies on ihan hulluna siihen, kun siskollani tai minulla on mustat sukkahousut jalassa. Ei pysty pitämään itseään kurissa, vaan muuttuu eläimelliseksi seivästäjäksi.
Aluksi vähän pelkäsin tätä, mutta nykyisin olen jo tottunut. Saahan siinä samalla itsekin kokea miehen todellisen intohimon. Olen kyllä nauttinut itsekin joka kerta.
Vävyni on nähnyt minut useinkin pelkässä flanellipaidassa ja sukkiksissa
Alkaa heti kopeloimaan ja ehdottaa seksiä. Näin käy lähes joka kerta. En kyllä usein käytä sukkahousuja, minkään värisiä.
Meillä ihan päinvastoin. Sukkikset saa miehen jäätymään ja sanonutkin, että maailman epäseksikkäimmät jutut. On mutten piilotellut/heittänyt niitä salaa roskiinkin :) Kysin miksi ja seuraavan päivänä oli käyny hakemassa jostain tokmannilta vanhanajan pitkät kalsarit. Ymmärsin yskän, kun tuli siihen muka kiehnäämään kalsareissaan innoinnoissaan.
Stay-upit tai sukkanauhat, niin ei meinaa herra pysyä housuissaan. Kun kaipaan kunnon panoa, niin noilla takuuvarmasti kotipeitto heiluu :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä ihan päinvastoin. Sukkikset saa miehen jäätymään ja sanonutkin, että maailman epäseksikkäimmät jutut. On mutten piilotellut/heittänyt niitä salaa roskiinkin :) Kysin miksi ja seuraavan päivänä oli käyny hakemassa jostain tokmannilta vanhanajan pitkät kalsarit. Ymmärsin yskän, kun tuli siihen muka kiehnäämään kalsareissaan innoinnoissaan.
Stay-upit tai sukkanauhat, niin ei meinaa herra pysyä housuissaan. Kun kaipaan kunnon panoa, niin noilla takuuvarmasti kotipeitto heiluu :)
Onhan sukat mukavammat päälläkin. ☺
Naisen mustiin tai vaikka valkoisiinkin sukka(housuihin) verhotut sääret saavat veden kielelleni. Siinä sitten pohdin mitä mahtaa olla helman tai lahkeen peittämänä. Tekee mieli kaataa nainen sängylle ja alkaa hieroa ja sivellä sääriä. Siitä kun pääseen jatkamaan säärestä reittä kohti niin mielikuvitus vaan jyllää. Jos sieltä reideltä löytyykin sukan reuna niin kielellä kiertämään sukan reunaa pitkin reittä ympäri. Siitä sitten ei ole enää pitkä matka korkkarit kattoon asetelmaan eli sääret olkapäilleni.
Näin tämä mies reagoi.
Minulle sukkahousut, sukat tai niihin liittyvät nauhahärpäkkeet ovat ihan ylimääräistä sälää. Paljas ja puhdas iho houkuttelee minua koskettamaan.
Sama juttu korkokenkien kanssa. Ovat ihan ok juhlavaatteiden kanssa, mutta makuuhuoneeseen niitä ei kannata tuoda.
M55 kirjoitti:
Minulle sukkahousut, sukat tai niihin liittyvät nauhahärpäkkeet ovat ihan ylimääräistä sälää. Paljas ja puhdas iho houkuttelee minua koskettamaan.
Sama juttu korkokenkien kanssa. Ovat ihan ok juhlavaatteiden kanssa, mutta makuuhuoneeseen niitä ei kannata tuoda.
Osalla näin. Minulla taas kaikki "ylimääräiset härpäkkeet" toimii erittäin hyvin. Alastomuus on kuitenkin aika "normaalia" (sauna ym.) ei viehetä itsessään niin paljoa pelkkä alastomuus. M32
Kaikki miehet joiden kanssa olen seurustellut, ovat tykänneet todella paljon kun olen pukeutunut mustiin stay up sukkiin.
Onhan itsestänikin kivaa nähdä, kuinka tälläisellä asialla saa toisen innostumaan ja iloiseksi. Eikä ole ollut minulle todellakaan mikään vaiva pukeutua niihin.